Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
    75€ and we have a deal
    Deal!

Wanneer en waar kan ik er achter komen? liefst morgen na 16h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
      Deal!

Kzal u ff PM'en
      So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
        Die kaarten ... zijn die 12 maand geldig of is het jaar per jaar?
        Vlug gaan eh
        En Koen, Had je nog ni genoeg rondjes over?

Comment

• 3 maar

Nu terug 12

5-6 rondjes zelf doen en dan de rest passanger laps

Comment

ist niet 14-18?

Nuja, geen trotse periode voor hun anyway

Ahja Ivan! Mag ik een co-ritje reserveren?????
            Steeds welkom als co
            Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
            Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Hans Stuck wet lap of Nurburgring in a VW Scirocco R

http://www.autocar.co.uk/car-video/h...urgring-video/

Comment

• Mvl ik was daar niet op de ring maar zal wel via het forum laten weten wanneer ik naar de ring zal gaan
                Sabine is echt mijn favoriete pilote en ze is altijd vriendelijk en zal altijd antwoorden als je iets vraagt
                Had ik maar een fractie van haar stuurmanskunst en je moet niet proberen ze te volgen als ze met haar 'taxi' rijdt en driften dat ze kan
                echt niet normaal

Comment

Deal!

FU Koentjes007.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                    ROFL!
                    Dees is schitterend!

Als ge die feestdag eens opzoekt dan denk ik dat je gaat merken dat Duitsland niet veel te feesten had
                    Oorspronkelijk geplaatst door curve Bekijk Berichten
                    Shi ik hou van je Lag hier te huilen van het lachen!

Comment

• Ik heb mijn afspraak met Autohaus Kirfel Adenau verplaatst naar 11e, kan ten minste mijn diensten aanbieden als co-piloot

Den Billie: Ik zal je dus kunnen helpen bij de eerste rondjes als u dat wil

Als de auto redelijk snel klaar staat dan kan ik zelfs in de namiddag enkele ronden rijden...

Wie gaat er eigenlijk allemaal op de 11e? Hopelijk komt er een topic daarvoor
                      Last edited by ; 04/11/2010, 19:53.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                        FU Koentjes007.
                        Ik heb anders een kaart te koop met 9 rondjes, € 100

Als je ze echt wil, doe maar hoor(kopen bij Woke) . Laat het me dan wel op tijd weten want ik ga er morgen achter

Ahja de Speedster is dus terug en de zomerbanden zouden er nog doormoeten dit jaar dus kga er werk van maken

Comment

Ik heb anders een kaart te koop met 9 rondjes, € 100

Als je ze echt wil, doe maar hoor(kopen bij Woke) . Laat het me dan wel op tijd weten want ik ga er morgen achter

Ahja de Speedster is dus terug en de zomerbanden zouden er nog doormoeten dit jaar dus kga er werk van maken
                          Je bent er de 11e met de Speedster dan? Dan wil ik zéker een ritje als passagier!! Ik heb in de aanloop naar de aankoop van m'n M3 zo'n Speedster gereden en was toen niet helemaal overtuigd. Misschien kan jij me wél overtuigen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk Berichten
                            Ik heb mijn afspraak met Autohaus Kirfel Adenau verplaatst naar 11e, kan ten minste mijn diensten aanbieden als co-piloot

Den Billie: Ik zal je dus kunnen helpen bij de eerste rondjes als u dat wil

Als de auto redelijk snel klaar staat dan kan ik zelfs in de namiddag enkele ronden rijden...

Wie gaat er eigenlijk allemaal op de 11e? Hopelijk komt er een topic daarvoor
                            Voila > http://www.autoforum.be/showthread.p...84#post4283284

Comment

• Waarschijnlijk is deze al gepost geweest,....

Zalig!!!!!!!!!

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                                Net Google Earth geïnstalleerd, leuk speelgoed. Ik vond er dit

Da kan echt wel niet !!!!
                                ne noorderbuur die het noorden kwijt is en zijn sleeptent wil parkeren op de Ring ?????????

Comment

• Mja, snap het ook niet goed, 't is toch de B258 zonder wegmarkeringen ofzo niet é?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                                    Net Google Earth geïnstalleerd, leuk speelgoed. Ik vond er dit

Is dat Ferdinand niet met zijn Tabbert?
                                    AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
                                      Da kan echt wel niet !!!!
                                      ne noorderbuur die het noorden kwijt is en zijn sleeptent wil parkeren op de Ring ?????????
                                      ela rustig he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk Berichten
                                        Wedstrijd met halve dag Rent4Ring Swift stage 2 als prijs: http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=166052266756121
                                        Nog enkele dagen te gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door curve Bekijk Berichten
                                          ela rustig he
                                          Gij zijt ondertussen nen echte Belg
                                          of we moeten de volgende keer eens met de mobi de ring op
                                          Noord/zuid file op de ring als gevolg

Comment

Working...
                                          X