Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gebeurt het eigenlijk vaak dat de Ring én de GP-strecke (en dus niet de VLN-variant) open worden gesteld? Ben er over aan't nadenken om maandag te gaan, iemand een idee of het druk zal zijn dan?
Gebeurt het eigenlijk vaak dat de Ring én de GP-strecke (en dus niet de VLN-variant) open worden gesteld? Ben er over aan't nadenken om maandag te gaan, iemand een idee of het druk zal zijn dan?
als gij OOK komt wel
dan komen er toch al minstens 8 man van 't forum
Bij mijn weten gebeurt dat maar heel zelden, pas 2e keer dit jaar geloof ik (1e keer in april)
vorige keer ben ik met Shi in die discotheek geweest in "eifel city" lol. Mooie setting, maar duur en 90% kerels 8% lelijke meisjes en 2% knap lol. Vrij kansloos.
Zondag samen met Flupke73 en de Wax-It 1M richting Eifel vertrokken. Aangekomen rond 14u30 en de namiddag gebruikt om een paar leuke foto's te maken,we hadden immers beschikking over een toplens de Canon 70-200 f2.8 versie II. s'Avonds aan hotel Burg Stube afgesproken met Porker en Simoni en samen iets gaan eten bij Pinnochio. Daarna nog een pintje gedronken in het hotel en onder de wol.
Maandag eerst een korte fotoshoot gedaan aan 2 haarspeldbochten,dikke fun (foto's volgen later).
Dan 2 rondjes meegereden met de 1M op het extra lange circuit want de GP Strecke was gekoppeld aan de Nordschleife. Volgende rondje was als passagier in een Lotus 2-Eleven,toffe belevenis,die car heeft nog pakken meer grip dan m'n Caterham. Iets later werd ik gedropt aan Brunchen en kon ik van daaruit richting "Wipperman" en "Hohe Acht" om nog wat actie-foto's te nemen,helaas was de baan bijna een uur gesloten wegens een oliespoor en ben ik maar in het stralende zonnetje gaan liggen.
Uiteindelijk thuisgekomen met 1400 foto's dus er moet nog een beetje geselecteerd worden .
Tof weekendje in aangenaam gezelschap,de 1M heeft me aangenaam verrast,als passagier iets minder sensationeel en te weinig lawaai,maar achter het stuur echt een zalige drivers-auto met pakken koppel.
Ons vervoer voor dit weekend,helaas moeilijk om deftig op foto te krijgen (voor mij altans) wegens te blinkend.
Pff zalige foto's!
Ik heb Porker, de 1M en de Mini zondagavond nog gezien aan de Ring en aan Pinnochio.
Zelf zondag 3 keer meegereden over de ring.
2 keer in een 530 en 1 keer in de Ringtaxi.
Echt een leuke ervaring om met de ringtaxi mee te rijden!
Een ronde die me altijd zal bijblijven
Zondag samen met Flupke73 en de Wax-It 1M richting Eifel vertrokken. Aangekomen rond 14u30 en de namiddag gebruikt om een paar leuke foto's te maken,we hadden immers beschikking over een toplens de Canon 70-200 f2.8 versie II. s'Avonds aan hotel Burg Stube afgesproken met Porker en Simoni en samen iets gaan eten bij Pinnochio. Daarna nog een pintje gedronken in het hotel en onder de wol.
Maandag eerst een korte fotoshoot gedaan aan 2 haarspeldbochten,dikke fun (foto's volgen later).
Dan 2 rondjes meegereden met de 1M op het extra lange circuit want de GP Strecke was gekoppeld aan de Nordschleife. Volgende rondje was als passagier in een Lotus 2-Eleven,toffe belevenis,die car heeft nog pakken meer grip dan m'n Caterham. Iets later werd ik gedropt aan Brunchen en kon ik van daaruit richting "Wipperman" en "Hohe Acht" om nog wat actie-foto's te nemen,helaas was de baan bijna een uur gesloten wegens een oliespoor en ben ik maar in het stralende zonnetje gaan liggen.
Uiteindelijk thuisgekomen met 1400 foto's dus er moet nog een beetje geselecteerd worden .
Tof weekendje in aangenaam gezelschap,de 1M heeft me aangenaam verrast,als passagier iets minder sensationeel en te weinig lawaai,maar achter het stuur echt een zalige drivers-auto met pakken koppel.
Ons vervoer voor dit weekend,helaas moeilijk om deftig op foto te krijgen (voor mij altans) wegens te blinkend.
vandaag op de valreep ook nog afgezakt Am Ring. Eerst halve dag gewerkt en om 12u aangezet om dan chill te arriveren om 15u. Had niet verwacht dat het zo druk ging zijn :o
2 rondjes meegereden in de Subaru van Brecht. De GP strecke was een leuke afwisseling.
Wel grappig om te zien hoe iedereen, zelfs de meer ervaren rotten, nerveus die GP Strecke afrijden. Ineens een stukje trackkennis die voor iedereen herleidt wordt naar quasi 0. Veel mensen rare dingen zien doen daar zoals de verkeerde chicane inrijden terwijl er daar toch kegeltjes staan. Porsche GT3 die zich op het einde van een U-bocht zich bovenop de curbstones heeft geparkeerd. En aan de talloze rubbersporen die rechtdoor een bocht gingen zag je dat hij zeker niet de enige was
@Stivo: had gehoopt u nog tegen te komen, maar geen spoor van u of Roxanne gezien. De Wax-it 1M wel één maal zien passeren aan Bergwerk.
Comment