Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
    Ben op de Ring ingehaald door een aantal Belgen, oa een paar BMW's en een rode 911.

Comment

Ik weet nog niet wanneer ik weer ga. Vorige week was ik er 3 dagen en gisteren een dagje heen en weer.
      Ben op de Ring ingehaald door een aantal Belgen, oa een paar BMW's en een rode 911.

Comment

Ik weet nog niet wanneer ik weer ga. Vorige week was ik er 3 dagen en gisteren een dagje heen en weer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oedipus Bekijk Berichten
          Maandag 15de is trackday, de ring is maar 2 uurtjes open 's avonds voor TF. Ik ben er op zaterdag 13 & zondag 14 augustus met MX5man.

OldtimerGP trekt enorm veel volk en we hebben moeite gehad een kamer te vinden! Wil wel eens een oude Ferrari kot open voorbij zien vliegen ipv al die GT3's en RS'en altijd...
          Ik ga zondag 21/08, dan is het open van 16:00 tot 19:00 ('k weet het, 't zal wel druk zijn, enz... maar heb dit jaar nog niks deftig met m'n TT gedaan, dus hoog tijd!). We vertrekken 's ochtends vanuit Belsele, vermoedelijk rond 10u 's ochtens om zo de "scenic route" door de Eiffel naar de NS te doen. Dus als er onderweg iemand wil aanpikken, laat maar weten (we zijn alvast met 2 wagens, 2x 911TT).

2001 Porsche 996TT (the automotive equivalent of a sledgehammer) SOLD
          2005 BMW 530D Touring (kids hauling device)
          2009 Suzuki GSXR1000 (madferit)
          2005 Husqvarna 450 TE (to get dirty) FOR SALE
          2013 Nissan Leaf (daily)
          1972 Honda Novio 50 cc 4-stroke (to be restored)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Fuel heeft me via Twitter nochtans verzekerd dat hij maandag al terug thuis was

2013 Nissan Leaf (daily)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door galhund Bekijk Berichten
              Fuel heeft me via Twitter nochtans verzekerd dat hij maandag al terug thuis was
              Dat klopt toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GoldenEye Bekijk Berichten
                Iemand die 15 augustus gaat ?

Indien goed weer ga ik met mijn jaguar s-type en mijn neef met zijn porsche 928gts.
                Zal zondag 14de er waarschijnlijk zijn.

Comment

Dat klopt toch?
                  My bad. Effe teruggeteld en idd, het klopt. Maar ben jurist, hè, en die kunnen niet tellen... Behalve als het op factureren aankomt

2013 Nissan Leaf (daily)

Comment

• Wat is de reden eigenlijk waarom er niet mag gefilmd worden op de ring?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten
                      Wat is de reden eigenlijk waarom er niet mag gefilmd worden op de ring?
                      Dan zitten die gasten naast de ring zonder werk...

Comment

Ik dacht al dat jij het was.
                        Ik reed met een rode S2000 met Ollands plak en ben voor je aan de kant gegaan. Verder hang ik meestal rond in Breidscheid ipv bij de hoofdingang.

Comment

• Ah Fuel, merci om me voor te laten,bij het aanschuiven om de Ring op te rijden. Ik kwam net van de parking afgereden op de heuvel afgereden .
                          Ik heb u denk ik een kort stukske op men GoPro staan, 'k zal straks eens kijken of het de moeite is, zoja post ik het.
                          Last edited by Cash; 09/08/2011, 17:09.
                          2012 Renault Megane RS

Comment

Ik dacht al dat jij het was.
                            Ik reed met een rode S2000 met Ollands plak en ben voor je aan de kant gegaan.
                            Dat kan. Ik onthoud dat allemaal zo ni

Ben zondag weinig rap volk tegengekomen. Maar deze Fransman zal ik ni rap vergeten:

Da ding (en de chauffeur) gingen er serieus vandoor. Kon zelfs amper volgen met optrekken. Geen idee wat er aan gedaan was, maar de achterruit was bv al plexi ipv glas. Leuk treintje gereden (of beter gezegd, ik aan het proberen volgen, ik was zeker ni rapper). Ge had die kar moeten zien dansen in het snelle stuk na Bergwerk, ni normaal. Was het een hedendaagse kar geweest ge zou peizen dat em op ESP aan het rijden was op de achtertrein, maar niks was minder waar.

Een paar uur ervoor nog die gast tegengekomen, toen wilde ik hem ook doorlaten, en hij maar gesticuleren door zijn zijruit van "blijft maar gaan"

Ook nog ene teken moeten doen om te stoppen, de vonken vlogen onder zijn kar uit want zijn uitlaat hing los tegen de grond te schuren.

Ge komt daar toch wa tegen ze.

Nordschleife

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                              Ah Fuel, merci om me voor te laten,bij het aanschuiven om de Ring op te rijden. Ik kwam net van de parking afgereden op de heuvel afgereden .
                              Ik heb u denk ik een kort stukske op men GoPro staan, 'k zal straks eens kijken of het de moeite is, zoja post ik het.
                              Ah da waren jullie

Ik heb u daar meerdere keren zien passeren op straat met de Golf, wist ni da het ook forummers waren.

Comment

Dat kan. Ik onthoud dat allemaal zo ni

Ben zondag weinig rap volk tegengekomen. Maar deze Fransman zal ik ni rap vergeten:

....
                                Fok. da's e dik hok
                                Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                  Geen foto ( hoe slecht eventueel ook, want zie hem niet op uw flickr ) genomen van mijn witte Clio RS met nieuwe nummerplaat?
                                  Effe opgezocht,helaas niks gevonden. Ik zal het volgende keer in het oog houden.

Comment

• iemand van hier die dit weekend gaat?

Comment

• Ja ik,maten met nen getjoenden clk en nog wa gasten van de Uk met opgezette BMW's en een hollander die graag scheef gaat
                                      Oh en een coiffeur uit Brugge

Comment

• Die M5 heeft alvast een aangepaste airintake aan de koplampen te zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krisd1 Bekijk Berichten
                                          Ja ik,maten met nen getjoenden clk en nog wa gasten van de Uk met opgezette BMW's en een hollander die graag scheef gaat
                                          Oh en een coiffeur uit Brugge

ik denk da ik die couiffeur uit brugge ken
                                          noemt die toevallig niels en zit hier ook op het forum?

Comment

Working...
                                          X