Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoooowly shit, drifttend door de Carousel Wat een heerlijke video, prachtige controle! Doet het zoo simpel lijken.. gevaar voor mezelf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krisd1 Bekijk Berichten
      Verre van een Nederlander hoor, is Al Clarck uit Engeland en was daar met de gasten van Driftworks en doet soms wat werk voor automagazines zoals gaan driften met Jaguars.
      Kent de Ring vrij goed aangezien hij binnenkort zijn 1000 toertje gaat vieren
      Ach ok. Blijkbaar is er dus ook een Nederlander met dezelfde M3 die ook vaak dwars gaat. Ik had een gele kentekenplaat gezien maar het zal dus een Brit zijn. Ik had beter gekeken aan welke kant de chauffeur zat

Comment

• Heb net gezien in de post van Oedipus dat er ook een donkergrijze M3 aan het driften was, van een nederlander

Comment

• @ matyas zou da kunnen dat ik uw gezien heb in de burger king aan de eerste tankstation op de autosnelweg?

Comment

• Ik hoop dat jullie het goed vinden dat ik even reclame maak voor misschien wel de beste uitvinding sinds gesneden brood, verbrandingsmotoren, stukjes asfalt in de Eifel en Android telefoons...

Nürburgring liefhebbers met een Android telefoon: de ultieme app voor/over de Nürburgring

Met deze app kan je gemakkelijk informatie vinden over de Nürburgring. Thuis, onderweg of live vanuit de Eifel heb je met één druk op de knop beschikking over alles wat je zou willen weten...

De features:
            • Openingstijden van de Touristenfahrt op de Nürburgring
            • Actuele weeromstandigheden en voorspellingen voor de komende 4 dagen
            • Kaarten van de omgeving, mét informatie over hotels en pensions in de omgeving
            • Een gallery met onlangs geuploade foto's van de TF
            • Live webcams
            • Video's
            • Nieuws
            • en nog veel meer...

De app is nog volop in ontwikkeling en er staan nog enkele nieuwe features op de wishlist van de developer, James. Deze zullen in de komende weken toegevoegd worden.
            In samenwerking met Ringportal zal in ieder geval de gallery met foto's uitgebreid worden en zal het daarmee nog makkelijker worden om foto's te vinden van jezelf op de Ring, ook vanaf je mobiel!

Installeer de app nu via de Android Market!

Binnenkort ook voor iPhone!
            Last edited by ; 17/08/2011, 15:20.

Comment

• Nice, ff installen

Comment

• Ziet er goed uit!
                2012 Renault Megane RS

Comment

• Handig!
                  Ik ga het ook is installeren.

Comment

• Is er een app voor BTG ringtijden?

Comment

• Hij is handig, hé?

Oorspronkelijk geplaatst door krisd1 Bekijk Berichten
                      Is er een app voor BTG ringtijden?
                      Je bedoelt een app om als luxe stopwatch te gebruiken?

Voor de iPhone is er de onbetwiste Harry's Laptimer App: http://www.gps-laptimer.de/Home.html
                      Voor Nokia/Windows Mobile heb je RaceChrono: http://www.racechrono.com/download/
                      Voor Android heb je Trackmaster (weet overigens niet hoe deze het doet op de Ring, niet zelf getest): http://trackmaster.trackaroo.com/welcome

Als je een app bedoelt waar je een overzicht hebt van de gereden BTG tijden tijdens de Touristenfahrt, nee.
                      Zal er ook niet komen, denk ik.
                      Ik denk niet dat er veel mensen zijn die op het geweten willen hebben, dat er iemand dom genoeg is om tijden van dat soort lijstjes te gaan najagen. Als dat soort tijden te makkelijk te vinden zijn, zal de Nürburgring GmbH daar vast niet blij mee zijn
                      Last edited by ; 17/08/2011, 16:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krisd1 Bekijk Berichten
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Die Al toch hé, had wel graag eens een droog rondje meegegaan met hem.
                        Kerel met ballen!

Comment

• hier een filmpje gevonden van bmws die zaterdag aan het driften waren
                          kerel met die oude 5 serie=HERO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matyas Bekijk Berichten
                            Ach ok. Blijkbaar is er dus ook een Nederlander met dezelfde M3 die ook vaak dwars gaat. Ik had een gele kentekenplaat gezien maar het zal dus een Brit zijn. Ik had beter gekeken aan welke kant de chauffeur zat

Op bovenstaand filmpje is inderdaad niet de Nederlander die ik ken, ik weet niet of hij de kunsten van de Brit na kan doen. Wat een wagenbeheersing zeg!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NVA Bekijk Berichten
                              @ matyas zou da kunnen dat ik uw gezien heb in de burger king aan de eerste tankstation op de autosnelweg?
                              Dat kan niet. Wij zijn enkel op zaterdagmiddag aan de McDonalds gestopt.

Het was redelijk druk op de autobahn, enkel stuk drievaksweg tussen Keulen en Aken hebben we even 209 op GPS aangetikt.

Verder heb ik je MX-5 geen enkele keer gespot zondag op de Ring. Wel een aantal andere Belgen: een zwarte bmw5 break, een zwarte subaru impreza en een lancer evo.

Comment

• Harris:
                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matyas Bekijk Berichten
                                  Dat kan niet. Wij zijn enkel op zaterdagmiddag aan de McDonalds gestopt.

Het was redelijk druk op de autobahn, enkel stuk drievaksweg tussen Keulen en Aken hebben we even 209 op GPS aangetikt.

Verder heb ik je MX-5 geen enkele keer gespot zondag op de Ring. Wel een aantal andere Belgen: een zwarte bmw5 break, een zwarte subaru impreza en een lancer evo.

heb ook nie gereden op de ring zou veel te veel blijven haperen en in de weg rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ringportal Bekijk Berichten
                                    Ik hoop dat jullie het goed vinden dat ik even reclame maak voor misschien wel de beste uitvinding sinds gesneden brood, verbrandingsmotoren, stukjes asfalt in de Eifel en Android telefoons...

Nürburgring liefhebbers met een Android telefoon: de ultieme app voor/over de Nürburgring

Met deze app kan je gemakkelijk informatie vinden over de Nürburgring. Thuis, onderweg of live vanuit de Eifel heb je met één druk op de knop beschikking over alles wat je zou willen weten...

De features:
                                    • Openingstijden van de Touristenfahrt op de Nürburgring
                                    • Actuele weeromstandigheden en voorspellingen voor de komende 4 dagen
                                    • Kaarten van de omgeving, mét informatie over hotels en pensions in de omgeving
                                    • Een gallery met onlangs geuploade foto's van de TF
                                    • Live webcams
                                    • Video's
                                    • Nieuws
                                    • en nog veel meer...

De app is nog volop in ontwikkeling en er staan nog enkele nieuwe features op de wishlist van de developer, James. Deze zullen in de komende weken toegevoegd worden.
                                    In samenwerking met Ringportal zal in ieder geval de gallery met foto's uitgebreid worden en zal het daarmee nog makkelijker worden om foto's te vinden van jezelf op de Ring, ook vanaf je mobiel!

Installeer de app nu via de Android Market!

Binnenkort ook voor iPhone!
                                    Even laten weten als ie er voor de iPhone is aub

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                      Even laten weten als ie er voor de iPhone is aub
                                      Die is er, in iets beperktere vorm misschien, 'NurburgCam'

Comment

• iPhone applicatie is er al.
                                        als je via iPhone of iPod surft naar de officiele neurburgring site, krijg je een popup met de link naar de applicatie.

Paar screenshots nemen:

'92 BMW 320i Coupe
                                        '92 BMW 750i Glanzschwarz
                                        '94 BMW 850i Diamantschwarz
                                        '04 Jaguar S-Type 3.0L Sport

Comment

• Ik was gisteren op de Ring en 't was een heel geslaagd dagje. Heb 4 rondjes gereden (zit nu aan 12 rondjes in totaal). Het blijft een unieke ervaring. Condities waren uitstekend dus ik dierf al een beetje sneller gaan dan de vorige keren en dan wordt het echt wel mega qua sensaties. Vooral die niveauwisselingen krijgen een gans andere dimensie als het echt snel begint te gaan ("echt snel" voor mij dan, wslk is dat nog maar een slakkegangetje voor de mannen die het gewoon zijn ).

De smile op m'n gezicht was dus niet geposeerd

En hier ben ik net uit de Karousel gewipt (getrokken vanuit de "volgwagen" bestuurd door m'n kameraad)

Er waren niet zoveel Belgen te bespeuren maar heb een zwarte E92 M3 opgemerkt met NS sticker, een zwarte 996 GT2 met Belgische proefrittenplaat (sic.). Iemand van hier?

En avond afgesloten met Argentijnse filetsteak in Pistenklausen. Iedereen content

(Self-indulgent) PS: Op Autobahn 297 km/h aangetikt (op GPS) met m'n bakkie van 10 jaar oud. Er zit nog leven in
                                          Last edited by galhund; 23/08/2011, 17:28.

2001 Porsche 996TT (the automotive equivalent of a sledgehammer) SOLD
                                          2005 BMW 530D Touring (kids hauling device)
                                          2009 Suzuki GSXR1000 (madferit)
                                          2005 Husqvarna 450 TE (to get dirty) FOR SALE
                                          2013 Nissan Leaf (daily)
                                          1972 Honda Novio 50 cc 4-stroke (to be restored)

Comment

Working...
                                          X