Oorspronkelijk geplaatst door stoffel_scirocco
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk BerichtenKan je dat al doen vanaf 21j Stoffel?
Mensen keken efkes raar maarja...
Vanaf 21 mag het, maar enkel met de suzuki. Wagens zoals clio rs en golf gti kunnen pas
bij 25 jaar.
Eerst dacht ik dat die swift wat zou tegenvallen maar daar moest ik het eerste rondje al op terugkomen. Een zeer onderschatte wagen als je het mij vraagt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stoffel_scirocco Bekijk BerichtenJa hoor, heb dit al gedaan toen ik 2 dagen 21 was.
Mensen keken efkes raar maarja...
Vanaf 21 mag het, maar enkel met de suzuki. Wagens zoals clio rs en golf gti kunnen pas
bij 25 jaar.
Eerst dacht ik dat die swift wat zou tegenvallen maar daar moest ik het eerste rondje al op terugkomen. Een zeer onderschatte wagen als je het mij vraagt!
Comment
-
't Was idd de moeite vandaag..... megacrash gezien in Kesselchen met de Ringtaxi, zelf nog tijdig kunnen stoppen, maar een paar M3's , Speedster, Corvette en een Carrera hadden minder geluk... allemaal goed voor de vuilbak. Het had wat weg van de start van de F1 in Francorchamps in '98. Baan dicht om 14u en niet meer opengegaan.
Comment
-
Er zijn er te veel die denken dat ze god zijn op de Nordschleife.
Ik zie het ook steeds meer in de Nordschleife video's dat ze elkaar het licht niet in de ogen gunnen en elkaar lopen te blokken.
Dit soort gedrag zal ook wel de oorzaak zijn van dit verhaal.
Er komt een dag dat het over is met de toeristenfahrten op de Nordschleife als dit zo doorgaat.
Comment
-
-
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
pff, t blijft kamikaze rijden daar, ondervond ook dat er mannen bijwaren die weinig respect hadden voor de modale auto's.
En dan ist snel gebeurdToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenEr komt een dag dat het over is met de toeristenfahrten op de Nordschleife als dit zo doorgaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenEr zijn er te veel die denken dat ze god zijn op de Nordschleife.
Ik zie het ook steeds meer in de Nordschleife video's dat ze elkaar het licht niet in de ogen gunnen en elkaar lopen te blokken.
Er komt een dag dat het over is met de toeristenfahrten op de Nordschleife als dit zo doorgaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenNa dit is de Nordschleife niet meer open geweest vandaag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk BerichtenEuh, dit ongeval had totaal niks te maken met een ander de pas afsnijden of iets dergelijks - als ge dat stuk wat kent weet ge dat als er na dat heuveltje er plots iemand quasi stilstaat er niet veel meer is wat ge nog kunt doen... dat is er gebeurd, niks anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk BerichtenEuh, dit ongeval had totaal niks te maken met een ander de pas afsnijden of iets dergelijks - als ge dat stuk wat kent weet ge dat als er na dat heuveltje er plots iemand quasi stilstaat er niet veel meer is wat ge nog kunt doen... dat is er gebeurd, niks anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenEr zijn er te veel die denken dat ze god zijn op de Nordschleife.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichtendeze opmerking dit is niet alleen van toepassing op de Nodschleife, maar kan je gerust veralgemenen naar ieder circuit ==> veel mensen gaan op het circuit en manen zich 'schumacher of ander welbekwaam piloot'. Ze vergeten dat ze zich moeten houden aan bepaalde regels en denken dat hun 'grens van kunnen' veel verder ligt... soms met alle gevolgen van dien.
Is idd beter met beperkt aantal rijders.
Had t eens voorgesteld aan skylimit dat ze t beter in klasses kunnen opdelen, maar dat komt er toch niet van.Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Gelukkig had ik ook gepast gisteren2x400km voor niets is serieus balen.
What's next.. vaste camera's en trajectcontroles tijdens TFIs wel heel triest eigenlijk dat er geen gewone monitors langs de ring staan..
Pff, het zal maar net jij zijn die een blinde bocht induikt en kansloos de vangrail moet induiken..
Comment
Comment