Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hier eens kijken: http://www.ring-world.nl/
    Staat redelijk wat info op, incl korte beschrijvingen naar de meeste kijk plaatsen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stijn89 Bekijk Berichten
      Hier eens kijken: http://www.ring-world.nl/
      Staat redelijk wat info op, incl korte beschrijvingen naar de meeste kijk plaatsen
      Ben deze eens rustig aan het lezen, ik kwam dit tegen "Filmen en foto's maken vanuit de auto op de Nordschleife is sinds eind 2002 verboden."

Is het dan toegelaten om een camera langs de buitenkant van de wagen te bevestigen?
      Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
      2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
      2014 Golf 7 R ---> Verkocht
      2008 BMW E91 335i --> Verkocht
      2015 Golf 7 GTD

Comment

• neen, als ze u betrappen kan je een ban van het circuit voor de dag krijgen. als ge dat na de slagbomen der rap aanhangt en dan voorda ge terug zijt der weer af haalt kan dat mss lukken, maar de staan marshals langs de baan die dit zouden kunnen zien, en uw plak doorgeven, en dan zijt ge alsnog gebanned :p ge kunt ook ter plaatse een cam huren, die moogt ge dan wel hangen waar ge wilt denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          Binnen 2 weken ga ik ook om eens zelf te rijden maar ook om er de toerist uit te hangen, weet er iemand goeie plaatskes om te kijken langs de kant van het circuit?
          Ik ben er vandaag geweest (ook zowel zelf rijden als de toerist uithangen ) en ik kan Adenauer-Forst aanraden. Wel vrij lang stijl bergop wandelen, maar ne mens moet er iet voor over hebben he .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door robvdp Bekijk Berichten
            Ik ben er vandaag geweest (ook zowel zelf rijden als de toerist uithangen ) en ik kan Adenauer-Forst aanraden. Wel vrij lang stijl bergop wandelen, maar ne mens moet er iet voor over hebben he .

Gij waart dat toevallig toch niet met ne gele skoda fabia?

Comment

• Vandaag ook ter plekke geweest (grijze VW Golf, blauwe s2000 en witte C63, grijze 320D) leuk dagje gehad. Perfect weer, ik ben helemaal verbrand in men gezicht van het zonnetje

Ivm camera. Ik hang mijn go Pro altijd binnen in de wagen, naast men spiegel. Na de barrelen, hang ik hem op, en voordat ik het circuit afkom verwijder ik het terug. Nog nooit probs mee gehad.
              Last edited by Cash; 25/03/2012, 23:44.
              2012 Renault Megane RS

Comment

• ^Boeee grijze 320d niet vermelden!

Bedankt voor het ritje! Ging goed

Comment

• Oops, die had ik er origineel ingezet, maar men browser raakte stuk en ik heb het bericht dan opnieuw moeten typpen, dan vergeten.
                  K'heb het aangepast
                  2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                    Gij waart dat toevallig toch niet met ne gele skoda fabia?
                    Nope, grijze opel astra. Die gele Fabia ging wel heel vlotjes de bochten door

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door robvdp Bekijk Berichten
                      Nope, grijze opel astra. Die gele Fabia ging wel heel vlotjes de bochten door
                      inderdaad, die pakte de ene porsche na de andere met zen fabia aan brunnchen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stijn89 Bekijk Berichten
                        Hier eens kijken: http://www.ring-world.nl/
                        Oorspronkelijk geplaatst door robvdp Bekijk Berichten
                        Intressante site merci!

iemand nog tips om niet te crashen enzo?
                        buiten niet te snel rijden en overmoedig worden natuurlijk...
                        BMW X5 45e

Comment

• Eerste rondje iemand meenemen die het circuit kent (zo heb ik het gedaan) of met iemand meerijden.
                          Dan heb je toch een idee wat er gaat komen.

Verder zoals je al gezegd hebt, spiegels ook wat in het oog houden.
                          En oppassen bij Adenauer-Forst, is tricky als ge het niet kent en der gaat al regelmatig ene over het gras

Comment

• die fabia is daar bijna altijd als ik eens ga, die kent da wss als zijn broekzak :p

Comment

• iemand die nu weekend 31maart op 1 april gaat,

Comment

• We visited the worlds most challenging track : The Nürburgring Nordschleife. 20,8 km of pure fun, speed and madness!

video van de trckday, wel knap gedaan

Comment

• Inderdaad, zalig filmpje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                                    die fabia is daar bijna altijd als ik eens ga, die kent da wss als zijn broekzak :p
                                    Is daar inderdaad erg vaak, ik ook dus zie hem vaak rijden en ik moet hem altijd voorbij laten. Heb hem echter nog nooit gesproken. Wel geinig dat hij met een Skoda velen zoek rijdt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiboy Bekijk Berichten
                                      iemand die nu weekend 31maart op 1 april gaat,
                                      Houdt er rekening mee dat het zaterdag maar 1u Touristenfahrt is en zondag van 8-14u en van 17-19u.http://www.nuerburgring.de/angebote/...dschleife.html
                                      Zondag is er een motorinwijding bij de GP-Strecke en na de mis mogen alle motoren een rondje over de Ring in colonne tussen 14u en 17u.
                                      Die schönste Rennstrecke der Welt ist Deine Leidenschaft? Hier findest Du alle Informationen, Veranstaltungen und Fanartikel der legendären Rennstrecke.

Comment

• Comment

• ik ga 9 en 10 april, nog volk dat dan gaat?

Comment

Working...
                                          X