Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
neen, als ze u betrappen kan je een ban van het circuit voor de dag krijgen. als ge dat na de slagbomen der rap aanhangt en dan voorda ge terug zijt der weer af haalt kan dat mss lukken, maar de staan marshals langs de baan die dit zouden kunnen zien, en uw plak doorgeven, en dan zijt ge alsnog gebanned :p ge kunt ook ter plaatse een cam huren, die moogt ge dan wel hangen waar ge wilt denk ik.
Binnen 2 weken ga ik ook om eens zelf te rijden maar ook om er de toerist uit te hangen, weet er iemand goeie plaatskes om te kijken langs de kant van het circuit?
Ik ben er vandaag geweest (ook zowel zelf rijden als de toerist uithangen ) en ik kan Adenauer-Forst aanraden. Wel vrij lang stijl bergop wandelen, maar ne mens moet er iet voor over hebben he .
Ik ben er vandaag geweest (ook zowel zelf rijden als de toerist uithangen ) en ik kan Adenauer-Forst aanraden. Wel vrij lang stijl bergop wandelen, maar ne mens moet er iet voor over hebben he .
Gij waart dat toevallig toch niet met ne gele skoda fabia?
Vandaag ook ter plekke geweest (grijze VW Golf, blauwe s2000 en witte C63, grijze 320D) leuk dagje gehad. Perfect weer, ik ben helemaal verbrand in men gezicht van het zonnetje
Ivm camera. Ik hang mijn go Pro altijd binnen in de wagen, naast men spiegel. Na de barrelen, hang ik hem op, en voordat ik het circuit afkom verwijder ik het terug. Nog nooit probs mee gehad.
Intressante site merci!
iemand nog tips om niet te crashen enzo?
buiten niet te snel rijden en overmoedig worden natuurlijk...
Eerste rondje iemand meenemen die het circuit kent (zo heb ik het gedaan) of met iemand meerijden.
Dan heb je toch een idee wat er gaat komen.
Verder zoals je al gezegd hebt, spiegels ook wat in het oog houden.
En oppassen bij Adenauer-Forst, is tricky als ge het niet kent en der gaat al regelmatig ene over het gras
die fabia is daar bijna altijd als ik eens ga, die kent da wss als zijn broekzak :p
Is daar inderdaad erg vaak, ik ook dus zie hem vaak rijden en ik moet hem altijd voorbij laten. Heb hem echter nog nooit gesproken. Wel geinig dat hij met een Skoda velen zoek rijdt.
Houdt er rekening mee dat het zaterdag maar 1u Touristenfahrt is en zondag van 8-14u en van 17-19u.http://www.nuerburgring.de/angebote/...dschleife.html
Zondag is er een motorinwijding bij de GP-Strecke en na de mis mogen alle motoren een rondje over de Ring in colonne tussen 14u en 17u.
Die schönste Rennstrecke der Welt ist Deine Leidenschaft? Hier findest Du alle Informationen, Veranstaltungen und Fanartikel der legendären Rennstrecke.
Comment