Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk Berichten
    Weer een leuk dagje ring! dixie ook nog gespot op her circuit zelf. Toch een vette megane hoor!

Grts
    Was jij dat met een gele Megane? En enigste Belg.

Comment

• Ook nog bedankt aan dixie voor mijn eerste 2 rondjes ooit, en meteen al niet van de minste! Chapeau voor de rijkunsten!
      Porsche en M's bleven toch achter, wat ik niet direct zou gedacht hebben van een Megane RS.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
        Wel jammer dat het een paar keer gesloten was wegens ongevallen, waaronder één toch vrij ernstig met een motorard.
        Ja dat was net gebeurd waar wij stonden. Hopelijk komt het goed met de man.:s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk Berichten
          Was jij dat met een gele Megane? En enigste Belg.
          Ja met welke/wie was jij daar? Of waar ben ik je tegengekomen? Ik heb wel nog een Belg met een zilvere e46 m3 gezien. Nrplaat 1-dml-... Ofzoiets Iemand van hier?

Comment

• Ook een geslaagd dagje meegemaakt op de ring, mijn eerste ooit. Samen met bouver en jonasdb 2 ronden meegereden met dixie. En wat voor een ronden! Die man kan rijden en laat echt alles achter zich! respect!

Comment

Ja met welke/wie was jij daar? Of waar ben ik je tegengekomen? Ik heb wel nog een Belg met een zilvere e46 m3 gezien. Nrplaat 1-dml-... Ofzoiets Iemand van hier?
              Ik heb je alleen maar zien rijden op de ring anders heb ik u niet gezien. Ik was daar gewoon als toerist.
              Niet om zelf te rijden, die M3 heb ik ook gezien maar dat waren wij niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verbeke Bekijk Berichten
                Ook een geslaagd dagje meegemaakt op de ring, mijn eerste ooit. Samen met bouver en jonasdb 2 ronden meegereden met dixie. En wat voor een ronden! Die man kan rijden en laat echt alles achter zich! respect!
                Graag gedaan jongens maar de rapste ben ik zeker ni hoor,maar het gaat al vlotjes maar moet nog een pakske sneller tegen het eind van't jaar...

Comment

• Was een tof dagske niet teveel volk en goed weer.
                  @Dixie toevallig niet gefilmd als ge mij voorbij kwam ?

Comment

• Ik was eventjes aan het zoeken o er al nieuws was over de motard maar ik kan er niet direct iets van vinden. Waar verschijnt zulk nieuws meestal? Link?

Alvast bedankt,
                    Grts Kristof

Comment

• Was het er druk afgelopen weekend?

Ik ben er vanaf vrijdag tot maandag om toch weer een aantal rondjes te rijden
                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk Berichten
                        Was een tof dagske niet teveel volk en goed weer.
                        @Dixie toevallig niet gefilmd als ge mij voorbij kwam ?
                        Als de uwe een zwarte Cayman is met plaat 1BJI 981 ofzo heb ik het gefilmd ,als ik op de ring ben kom je maar eens af dan kan je eens meerijden als je wil.
                        Zondag ben ik er weer
                        Last edited by dixie; 30/07/2012, 08:54. Reden: aanpassing

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                          Was het er druk afgelopen weekend?

Ik ben er vanaf vrijdag tot maandag om toch weer een aantal rondjes te rijden
                          Was wel wa volk maar best doenbaar...

Comment

• Was weer een super tof weekend am Ring. Niet te druk op de baan en droog weer gisteren, het ene moment best fris in de wind als de zon weg ging maar wanneer de zon doorbrak zat ik te verbranden.
                            Zaterdagavond was de baan maar een half uur open, 1 rondje meegereden in een BMW 1M die ook af en toe drifte en toen ik zelf een halve ronde gereden had sloot de baan.
                            Gisteren 13 of 14 heerlijke ronden gereden.

Comment

Ja dat was net gebeurd waar wij stonden. Hopelijk komt het goed met de man.:s
                              Heb net op een ander forum gelezen dat hij alles nog kon bewegen en dat hij aanspreekbaar was.

Comment

• @dixie: mij toevallig ook gefilmd toen je langs me door kwam?
                                Last edited by ; 30/07/2012, 12:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                                  Heb net op een ander forum gelezen dat hij alles nog kon bewegen en dat hij aanspreekbaar was.
                                  Welk ander forum als ik mag vragen? (louter informatief)

Comment

Welk ander forum als ik mag vragen? (louter informatief)
                                    touristenfahrerforum.de

Comment

• Gisteren enkele belgen gespot met zwarte 1reeks, groene 5 reeks, en impreza diesel..toevallig volk van hier?...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                                        Zondag ben ik er weer
                                        dan kom ik u mss nog wel tegen onderweg
                                        BMW X5 45e

Comment

• Dat kon toch echt vermeden worden.

Comment

Working...
                                          X