Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk BerichtenWel jammer dat het een paar keer gesloten was wegens ongevallen, waaronder één toch vrij ernstig met een motorard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk BerichtenWas jij dat met een gele Megane? En enigste Belg.met welke/wie was jij daar? Of waar ben ik je tegengekomen? Ik heb wel nog een Belg met een zilvere e46 m3 gezien. Nrplaat 1-dml-... Ofzoiets Iemand van hier?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk BerichtenJamet welke/wie was jij daar? Of waar ben ik je tegengekomen? Ik heb wel nog een Belg met een zilvere e46 m3 gezien. Nrplaat 1-dml-... Ofzoiets Iemand van hier?
Niet om zelf te rijden, die M3 heb ik ook gezien maar dat waren wij niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door verbeke Bekijk BerichtenOok een geslaagd dagje meegemaakt op de ring, mijn eerste ooit. Samen met bouver en jonasdb 2 ronden meegereden met dixie. En wat voor een ronden! Die man kan rijden en laat echt alles achter zich! respect!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk BerichtenWas een tof dagske niet teveel volk en goed weer.
@Dixie toevallig niet gefilmd als ge mij voorbij kwam ?
Zondag ben ik er weer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenWas het er druk afgelopen weekend?
Ik ben er vanaf vrijdag tot maandag om toch weer een aantal rondjes te rijden
Comment
-
Was weer een super tof weekend am Ring.Niet te druk op de baan en droog weer gisteren, het ene moment best fris in de wind als de zon weg ging maar wanneer de zon doorbrak zat ik te verbranden.
Zaterdagavond was de baan maar een half uur open, 1 rondje meegereden in een BMW 1M die ook af en toe drifte en toen ik zelf een halve ronde gereden had sloot de baan.
Gisteren 13 of 14 heerlijke ronden gereden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk BerichtenJa dat was net gebeurd waar wij stonden. Hopelijk komt het goed met de man.:s
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk BerichtenHeb net op een ander forum gelezen dat hij alles nog kon bewegen en dat hij aanspreekbaar was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk BerichtenWelk ander forum als ik mag vragen? (louter informatief)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenZondag ben ik er weerBMW X5 45e
Comment
Comment