Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @Ir_fuel: de samenwerking is stop gezet en Ron mag er niet meer op met zijn verhuurwagens omdat ze zelf verhuurwagens en lessen gaan aanbieden en dus de concurrentie willen uitschakelen. Allé, als het zo verder gaat mag je er alleen maar op met een huurauto van Nürburgring GmbH zodat ze mooi de prijs omhoog kunnen jagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      LOL ... ach man ... prikkie, toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krisd1 Bekijk Berichten
        @Ir_fuel: de samenwerking is stop gezet en Ron mag er niet meer op met zijn verhuurwagens omdat ze zelf verhuurwagens en lessen gaan aanbieden en dus de concurrentie willen uitschakelen. Allé, als het zo verder gaat mag je er alleen maar op met een huurauto van Nürburgring GmbH zodat ze mooi de prijs omhoog kunnen jagen.

Ik wilde dit een keer doen binnenkort, ik moet mij haasten dan?

Heeft iemand dat al eens gedaan? Viel het mee?

Comment

• De voorlopige kalender tot eind maart staat online, definitieve volgt deze maand.

Die schönste Rennstrecke der Welt ist Deine Leidenschaft? Hier findest Du alle Informationen, Veranstaltungen und Fanartikel der legendären Rennstrecke.

Vandaag ook m'n jaarkaart ontvangen, op naar min. 57 rondjes in 2011

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
            De voorlopige kalender tot eind maart staat online, definitieve volgt deze maand.

Die schönste Rennstrecke der Welt ist Deine Leidenschaft? Hier findest Du alle Informationen, Veranstaltungen und Fanartikel der legendären Rennstrecke.

Hopelijk blijft het spel daar dan nog lang open.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
              Hopelijk blijft het spel daar dan nog lang open.

De Nordschleife dicht? Not gonna happen - de hele lokale commerce hangt er van af. De boel is nu privé, maar als nodig springt de (deel)staat wel bij. In zo'n geval draait de Duitse taxpayer er voor op, geen zorg voor de Belgen alhier dus.
              Rettet den Ring is niet letterlijk te nemen: het gaat eerder over het gedachtegoed, de actuele, commerciële uitbuiting van het geheel.

Comment

• Tegen die ridicule grootheidswaanzin dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  Tegen die ridicule grootheidswaanzin dus.

Correct.
                  Dat de Ring dichtgaat, is te ver doemdenken. Duur wel, helaas, om de verliezen minimaal op te kunnen vangen.

Comment

Correct.
                    Dat de Ring dichtgaat, is te ver doemdenken. Duur wel, helaas, om de verliezen minimaal op te kunnen vangen.
                    Dat denk ik ook, vreemd dat ze toch overal in de (online) automotive media het einde van de Nürburgring aankondigen.

Comment

• What needs to be done?
                      • Seperate Nordschleife from ring°park.
                      • Let Nürburgring be Motorsport.
                      • Value the great heritage and tradition, rather than Roller Coasters.
                      • Replace Lindner/Richter by Motorsport experts

Comment

• Da's gesproken!

Comment

• Ik snap ook gewoon niet wat heel dat pretpark daar doet. En waarom dat zo gigantisch moet zijn. Ik wil niet naar de ring gaan om ergens binnen op een rollercoaster te zitten. Ik wil auto's zien en horen. Buiten, in de zon en als het moet in de regen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                            Ik snap ook gewoon niet wat heel dat pretpark daar doet. En waarom dat zo gigantisch moet zijn. Ik wil niet naar de ring gaan om ergens binnen op een rollercoaster te zitten. Ik wil auto's zien en horen. Buiten, in de zon en als het moet in de regen.
                            Dat is het juist he.
                            De ring is een pretpark op zich. Zowel OP en NAAST de ring..
                            Alle autoliefhebbers voelen zich daar terug een klein kind, schitterend toch ?
                            Al die show moet er allemaal niet bij.. maar dat de ring gaat sluiten lijkt me onwaarschijnlijk.. of beter gezegd, wil ik niet geloven .
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Kan iemand mij trouwens eens een stukje vertalen? Ik versta wel de grote lijnen maar eigenlijk kan ik geen Duits dus de details vat ik niet echt:
                              Astublieft, in de rapte:
                              "Op 12 Juni 2009 verbrak de Nürburgring GmbH (zeg maar bvba) de samenwerkingsovereenkomst met Ron Simons. En op 2 Augustus 2010 deelde zij hem een permanent toegangsverbod mee. Met hetzelfde schrijven deelde ze Simons mee dat zij zijn huurvoertuigen in de toekomst van de Nordschleife zal weren. Achtergrond van het toegangs- en huurvoertuigverbod is waarschijnlijk dat de Nürburgring GmbH na het verwerven van alle aandelen van de vroegere Zakspeed 'pilootschool' GmbH de door Rons Simons aangeboden diensten zelf zou willen aanbieden, vermoedt Simons' advocaat dr. Tim O. Vogels (Keulen)."

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                              Dat is het juist he.
                              De ring is een pretpark op zich. Zowel OP en NAAST de ring..
                              Alle autoliefhebbers voelen zich daar terug een klein kind, schitterend toch ?
                              Al die show moet er allemaal niet bij.. maar dat de ring gaat sluiten lijkt me onwaarschijnlijk.. of beter gezegd, wil ik niet geloven .
                              De ring is geen pretpark geworden. Het is veel erger. Nürodisney beschijft nog het best wat er aan de gang is. Het is te gek voor woorden. 350 miljoen, 380 miljoen, 400 miljoen euro (wie weet het nog?) aan openbare middelen zijn door een paar cowboys 'geïnvesteerd'. De cowboys hebben eurotekens in hun ogen en bouwden al de megalomane gebouwen errond, die nu helaas zo weinig bezoekers hebben gehad in hun eerste jaar dat ze het geld elders proberen te halen. Het moet opbrengen.

Wat denken en voelen jullie als je langs die gigantische hallen rijdt? Mij trekt het niet aan. Rollercoaster? Daarvoor kom ik toch niet voor! Compleet naast de kwestie. Diversifiëren? Ja, maar zonder aan uw cash cow te komen. Niet het een ten koste van het andere. Prijzen x10 doen voor constructeurs is nog zo'n dwaas idee. Denken ze nu echt dat ze een zuiver monopolie hebben?

Wel appreciëer ik de bruisende sfeer in de pubs, de charme van de pensions en kleine hotels. Niet dat grote anonieme sterrenhotel of onnozel Eifeldorf.

Dat die hoge heren verder geen uitstaans hebben met auto's of historiek van de Nordschleife (behalve als het hun € opbrengt) mag duidelijk zijn. Ze staren zich blind op hun fabelachtige bezoekersaantallen en willen iedereen (lokale politici in de eerste plaats) laten geloven dat ze de Eifel en de hele wereld een dienst bewijzen met hun ideeën.

Het is erg. Ik kan het niet aanzien. Een prijsstijging is pijnlijk, maar hoe meer verhalen ik lees in de Duitse lokale en nationale pers, hoe harder het begint te stinken. En het is niet van gisteren. Ministers en parlementsleden die omgekocht worden, aftreden, veroordeeld worden. Manipulatie, misleiding, afpersing. En die twee pippo's fietsen er lustig doorheen.

Dat de Nordschleife zou toegaan, dat denk ik niet. Maar het kan wel nog verder de slechte kant uitgaan. Die Richter en Lindner zijn in staat tot nog veel ergere dingen. Desnoods laten ze de boel failliet gaan, het maakt hun niks uit. Dat krijg je als je privé en overheid op onoordeelkundige manier laat samenwerken. Privé is niet op algemeen belang uit. Zo simpel is dat. Het zou een Nürburgring vzw moeten worden, of toch tenminste een Nordschleife vzw.

En ik hoop dat we allemaal nog lang kunnen rijden op de Nordschleife, zonder commerciële zever als het even kan.

Comment

• lol, chill.
                                Voor alle duidelijkheid: Ik bedoelde met naast de ring, naast het circuit
                                Naar dat winkelcentrum kijk ik zelfs nog ni.
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Dat nieuwe hotel is wel erg goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk Berichten
                                    Dat nieuwe hotel is wel erg goed
                                    Hoe goed ze ook zijn, aan de Ring gaat er niets boven zo een gezellige zimmerfrei vind ik

Comment

• Ik vond dat museum nog zo slecht niet , ok die rollercoaster gaat er natuurlijk wel een pak over maar het museum zelf was toch de moeite..
                                      BMW X5 45e

Comment

De voorlopige kalender tot eind maart staat online, definitieve volgt deze maand.

Gij laat er ook geen gras over groeien!

Nice!

Comment

Working...
                                        X