Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
... Voor de liefhebbers met tijd, zeker eens bekijken. Lap 6, 7 en 8 zijn heftig!
Merci om dat te posten, inderdaad zeker de moeite!
Maar zoals die Porsche hem af en toe de pas afsnijdt... en dan moeten ze zich nog tussen dat ander verkeer zoals die sinaasappel op wielen van Bayer doorvlechten. Chapeau!
VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Zahir Rana en zijn Canadese maatjes zijn terug! En wel met een door Edo Competition getunede Ferrari Enzo die ooit in de plomp werd gereden, maar nu is gerestaureerd, en een Maserati MC12, eveneens van Edo. Met deze twee beestjes werd de Nürburgring bedwongen. Oh, en Ringkoningin Sabine Schmitz was ook van de partij. Na […]
Ik Zondag vanaf 10u30 ,als je eens graag een toerke meerijd kom gerust maar eens af.....
Wil ook eens meerijden
Vandaag ben ik daar geweest, en ineens mijn eerste rit daar gedaan, was dikke fun.
Door GT5 wist ik toch ongeveer wat eraankwam, dit door een spelleke lol
Denk wel dat ik mijn remmen goed belast had, begonnen wat te faden op het laatst. Nog niet de goede manier van rijden waarschijnlijk, maar het was tof!
Wil ook eens meerijden
Vandaag ben ik daar geweest, en ineens mijn eerste rit daar gedaan, was dikke fun.
Door GT5 wist ik toch ongeveer wat eraankwam, dit door een spelleke lol
Denk wel dat ik mijn remmen goed belast had, begonnen wat te faden op het laatst. Nog niet de goede manier van rijden waarschijnlijk, maar het was tof!
Was een geslaagde dag, wel verschillende accidenten gezien,toen ik arriveerde stak een nieuwe 911 op zijn dak ....
Altijd leuk zo een eikel die zijn handrem vergeet aan te trekken op de parking of hem eigenlijk gewoon in versnelling te zetten zou al 't beste zijn. Soit de carrosserie bij BMW gaat goed geld verdienen en die kerel zijn verzekering zal piepen.
Altijd leuk zo een eikel die zijn handrem vergeet aan te trekken op de parking of hem eigenlijk gewoon in versnelling te zetten zou al 't beste zijn. Soit de carrosserie bij BMW gaat goed geld verdienen en die kerel zijn verzekering zal piepen.
Is er een auto tegen uw auto gebold ofzo op de parking? Damn das zonde.
Ai, en veel schade ook?
Op de parking vlak bij de ingang, of op die weide aan de andere kant van het ronde punt?
Ik heb bijna iets gelijkaardigs voorgehad op Spa. Ik parkeer me stap uit, en sta nog wat rond men auto te draaien, als ik plots een clio, die recht tegenover mijn auto sta, zie vooruit bollen. Ik heb er zelf nog rap kunnen tussenspringen om hem zo tegen te houden. Die zijn handrem was wel getrokken, maar na een paar minuten liet die los, waardoor de auto dus plots vooruit bolde.
Klote, maar ik heb vorig jaar ook zoiet mottig voorgehad hé, een mens kan daar niet altijd aan doen, maar blijft evengoed spijtig voor de gedupeerde natuurlijk.
Ik zat erbij vorig jaar hé. Dat was gewoon brute pech. Parkeren op een helling en uwe handrem niet aantrekken is gewoon flagrante nalatigheid en loemp! Zeker als daar de ene na de andere wagen van een liefhebber geparkeerd staat. Maakt nog niet uit dat de auto duur / niet duur is. 't Zijn stuk voor stuk wagens die geliefd zijn door hun baasjes.
Comment