Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sternn Bekijk Berichten
    ga men eerste rondje doen op Hemelvaart (9 mei) met een bmw 125D ... HELP :-))

ik zie ernaar uit !!

edit: behalve bij regen eh
    Vooral veel in uw achteruitkijk spiegel loeren

Comment

• Licht er in de remzone van de Ex-Mühle een oliespoor?
      Maakt het nog spectaculairder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sternn Bekijk Berichten
        ga men eerste rondje doen op Hemelvaart (9 mei) met een bmw 125D ... HELP :-))

ik zie ernaar uit !!

edit: behalve bij regen eh
        Als de weersverwachtigen blijven zoals ze nu vertellen ga ik dan ook naar de Nurburgring voor een dagje of 2-3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
          ... Voor de liefhebbers met tijd, zeker eens bekijken. Lap 6, 7 en 8 zijn heftig!
          Merci om dat te posten, inderdaad zeker de moeite!
          Maar zoals die Porsche hem af en toe de pas afsnijdt... en dan moeten ze zich nog tussen dat ander verkeer zoals die sinaasappel op wielen van Bayer doorvlechten. Chapeau!
          VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• Zahir Rana en zijn Canadese maatjes zijn terug! En wel met een door Edo Competition getunede Ferrari Enzo die ooit in de plomp werd gereden, maar nu is gerestaureerd, en een Maserati MC12, eveneens van Edo. Met deze twee beestjes werd de Nürburgring bedwongen. Oh, en Ringkoningin Sabine Schmitz was ook van de partij. Na […]

Comment

• Zaterdagavond en zondag heel de dag aanwezig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                Zaterdagavond en zondag heel de dag aanwezig
                Ik Zondag vanaf 10u30 ,als je eens graag een toerke meerijd kom gerust maar eens af.....

Comment

• vertrek straks na de ring vo 2dagen,greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                    Ik Zondag vanaf 10u30 ,als je eens graag een toerke meerijd kom gerust maar eens af.....
                    Wil ook eens meerijden
                    Vandaag ben ik daar geweest, en ineens mijn eerste rit daar gedaan, was dikke fun.
                    Door GT5 wist ik toch ongeveer wat eraankwam, dit door een spelleke lol
                    Denk wel dat ik mijn remmen goed belast had, begonnen wat te faden op het laatst. Nog niet de goede manier van rijden waarschijnlijk, maar het was tof!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                      Wil ook eens meerijden
                      Vandaag ben ik daar geweest, en ineens mijn eerste rit daar gedaan, was dikke fun.
                      Door GT5 wist ik toch ongeveer wat eraankwam, dit door een spelleke lol
                      Denk wel dat ik mijn remmen goed belast had, begonnen wat te faden op het laatst. Nog niet de goede manier van rijden waarschijnlijk, maar het was tof!
                      Was een geslaagde dag, wel verschillende accidenten gezien,toen ik arriveerde stak een nieuwe 911 op zijn dak ....

Comment

• Donderdag 9 mei aanwezig met Koen.
                        Beide 118D's.
                        Ring is heel de dag open.. Heb er zin in!
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• brrr, met een groepje belgen geweest en veel pech gehad. 2 autos licht beschadigd, 1 zware perte totale.

ben wel voor het eerst meegeweest met een M3 en een impreza sti, beide erg indrukwekkend.
                          1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                            brrr, met een groepje belgen geweest en veel pech gehad. 2 autos licht beschadigd, 1 zware perte totale.

ben wel voor het eerst meegeweest met een M3 en een impreza sti, beide erg indrukwekkend.
                            Die zware per totale was da ne Clio misschien ?

Comment

• Altijd leuk zo een eikel die zijn handrem vergeet aan te trekken op de parking of hem eigenlijk gewoon in versnelling te zetten zou al 't beste zijn. Soit de carrosserie bij BMW gaat goed geld verdienen en die kerel zijn verzekering zal piepen.
                              U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Wa is der feitelijk gebeurd met die clio? Hoorde opeens dat em gecrashed was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                                  Altijd leuk zo een eikel die zijn handrem vergeet aan te trekken op de parking of hem eigenlijk gewoon in versnelling te zetten zou al 't beste zijn. Soit de carrosserie bij BMW gaat goed geld verdienen en die kerel zijn verzekering zal piepen.
                                  Is er een auto tegen uw auto gebold ofzo op de parking? Damn das zonde.
                                  2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                                    Is er een auto tegen uw auto gebold ofzo op de parking? Damn das zonde.

Idd, Jap uit Toyotacity met huurauto.

Comment

• Ai, en veel schade ook?
                                      Op de parking vlak bij de ingang, of op die weide aan de andere kant van het ronde punt?

Ik heb bijna iets gelijkaardigs voorgehad op Spa. Ik parkeer me stap uit, en sta nog wat rond men auto te draaien, als ik plots een clio, die recht tegenover mijn auto sta, zie vooruit bollen. Ik heb er zelf nog rap kunnen tussenspringen om hem zo tegen te houden. Die zijn handrem was wel getrokken, maar na een paar minuten liet die los, waardoor de auto dus plots vooruit bolde.
                                      2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                                        Idd, Jap uit Toyotacity met huurauto.
                                        Klote, maar ik heb vorig jaar ook zoiet mottig voorgehad hé, een mens kan daar niet altijd aan doen, maar blijft evengoed spijtig voor de gedupeerde natuurlijk.

Veel schade ?
                                        1984 BMW M635CSi F u n
                                        1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• Stoffie,

Ik zat erbij vorig jaar hé. Dat was gewoon brute pech. Parkeren op een helling en uwe handrem niet aantrekken is gewoon flagrante nalatigheid en loemp! Zeker als daar de ene na de andere wagen van een liefhebber geparkeerd staat. Maakt nog niet uit dat de auto duur / niet duur is. 't Zijn stuk voor stuk wagens die geliefd zijn door hun baasjes.

Comment

Working...
                                          X