Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Bruller Jerain

Comment

Stripper Jerain

Comment

Allé een paar pics van mij dan

2012 Renault Megane RS

Comment

hola Jerain dacht even mijn auto te zien

Comment

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Weersvoorspelling voor zondag is wel heel goed...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk Berichten
                Weersvoorspelling voor zondag is wel heel goed...
                zwijgt of ik ga er een circuitweekend van moeten maken

Comment

Ik denk dat ik morgen er wel naartoe zal gaan

Comment

Ik ga zoiezo morgen! Vertrek om 10u zodat we ruim op tijd daar zijn

Comment

Hier ook een paar eigen ringpics van de Vulva

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jean Bekijk Berichten
                        Ik ga zoiezo morgen! Vertrek om 10u zodat we ruim op tijd daar zijn
                        Met welke wagen jean? Ik zal in de Clio zijn

Comment

There's some good news confirmed in a new article from Auto Express - a "secret" demo was apparently at last weekend's 24-hour race, which showed the Green Hell at night. They were also able to confirm that the race-spec Lexus IS-F which Yamauchi drove in the event will be included in the game: The

Plus, for the first time, gamers will be able to fully experience the Nürburgring, recreating the 24 Hours race, which uses both the grand prix track and the 15.2-mile Nordschleife.
                          Ja ja, i know, 't is maar een game, maar toch, zal wel leuk zijn!

Comment

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Donderdag en vrijdag gaan bezoeken, de ring was afgesloten... Maar in ruil waren er een goeie 150-tal wagens in de plaats

Comment

Vandaag voor het eerst op de ring gereden , superleuke ervaring zeker voor herhaling vatbaar

Comment

Blauw staat 'm eigenlijk ook niet slecht eh
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten

Blauw staat 'm eigenlijk ook niet slecht eh
                                    2009 ... is dat je eerste Z4 niet?
                                    AutoMinded.be

Comment

Yup

Minder dan een maand later (14/4) stak ie in mekaar...

Comment

Enorm druk zondag. Veel accidenten gezien.
                                        Had 7 en 1/2 ronden kunnen rijden.
                                        Had nooit "ik zou tevreden zijn met 10 ronden moeten zeggen" - tegen de tijd dat ik bij de ingang was ging de toeter af en plaatsten de marshalls de hekken. Het was maar 18u maar de baan ging niet meer open.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk Berichten
                                          Met welke wagen jean? Ik zal in de Clio zijn

Heb je verschillende keren zien rijden, we hebben elkaar gekruist aan de ingang!
                                          Ik met blauwe cooper s met witte velgen

Spijtig genoeg niet samen kunnen rijden, had misschien nog wel wat kunnen leren! In grote lijnen begin ik het circuit nu wel te kennen maar naar het einde toe zijn er toch een aantal blinde bochten die nog niet goed in het geheugen zitten dus daar is nog vrij veel progressie nodig.

Om 13u30 eerste rondje gedaan en daarna direct de baan dicht voor 1u!

Al bij al toch een 5-tal mooie rondjes kunnen doen met mooi weer

Comment

Working...
                                          X