Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
There's some good news confirmed in a new article from Auto Express - a "secret" demo was apparently at last weekend's 24-hour race, which showed the Green Hell at night. They were also able to confirm that the race-spec Lexus IS-F which Yamauchi drove in the event will be included in the game:
The
Plus, for the first time, gamers will be able to fully experience the Nürburgring, recreating the 24 Hours race, which uses both the grand prix track and the 15.2-mile Nordschleife.
Ja ja, i know, 't is maar een game, maar toch, zal wel leuk zijn!
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Enorm druk zondag. Veel accidenten gezien.
Had 7 en 1/2 ronden kunnen rijden.
Had nooit "ik zou tevreden zijn met 10 ronden moeten zeggen" - tegen de tijd dat ik bij de ingang was ging de toeter af en plaatsten de marshalls de hekken. Het was maar 18u maar de baan ging niet meer open.
Heb je verschillende keren zien rijden, we hebben elkaar gekruist aan de ingang!
Ik met blauwe cooper s met witte velgen
Spijtig genoeg niet samen kunnen rijden, had misschien nog wel wat kunnen leren! In grote lijnen begin ik het circuit nu wel te kennen maar naar het einde toe zijn er toch een aantal blinde bochten die nog niet goed in het geheugen zitten dus daar is nog vrij veel progressie nodig.
Om 13u30 eerste rondje gedaan en daarna direct de baan dicht voor 1u!
Al bij al toch een 5-tal mooie rondjes kunnen doen met mooi weer
Comment