Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nice LL! Schitterend bakske en uit ervaring met het moeten voorbijlaten al gemerkt dat dat zéér snelle kistjes zijn!

Donderdag is het ook van 10u tot 18u30 open. Denk dat ik ook eens ga zien. Zondag mss ook wel.

Comment

• Ik ga proberen donderdag te gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Ik ga proberen donderdag te gaan.
        Check, ik vertrek hier denk rond 9u.

Comment

• Zalig Corre, ik wist niet wat ik hoorde gisteren! Super karretje.

Donderdag dus ringmeet, ik denk dat ik eens vroeg ga opstaan en op de motor spring

edit: ook ferm dat de Renault garage daar zeer schappelijk is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
            Zalig Corre, ik wist niet wat ik hoorde gisteren! Super karretje.

Donderdag dus ringmeet, ik denk dat ik eens vroeg ga opstaan en op de motor spring

Ik wou je juist daar nog over bellen. Haal die tuf nog maar eens buiten, tot dan!

Comment

• t is geregeld. Ik kom donderdag af.

Comment

• Bastards *checkt agenda*

edit: nah, 't is ff goe gewest, na van't weekend kan ik er nog wel ff tegen. Fuel, gij onverzadigbare freak, nòg goesting om te vlammen!
                Last edited by ; 22/03/2011, 18:00.

Comment

• t is wa kort opeen ja, maar ik denk eerlijk gezegd weinig in het 'hoofdseizoen' naar ginder te gaan en de drukte zal donderdag nog wel meevallen hoop ik. Dus ja

Comment

t is wa kort opeen ja, maar ik denk eerlijk gezegd weinig in het 'hoofdseizoen' naar ginder te gaan en de drukte zal donderdag nog wel meevallen hoop ik. Dus ja
                    Idd, niet zo druk normaal, de reden dat ik nog eens naar daar ga. Hopelijk nog met goei weer en dat ik eens wat ronden na elkaar kunnen rijden. Laat maar weten als je daar bent fuel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                      Zalig Corre, ik wist niet wat ik hoorde gisteren! Super karretje.

Thanks! We zullen elkaar daar zeker wel weer eens tegenkomen, gaat leuk zijn

Ik ga alleszins vrijdag, 's middags afspraak voor semi's en wat andere prullaria en in de namidag/avond VLN Strecke

Comment

• Comment

• normaal ben ik niet voor bewerking, maar dat is fucking vet
                          Captain Turbo
                          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                            Thanks! We zullen elkaar daar zeker wel weer eens tegenkomen, gaat leuk zijn

Ik ga alleszins vrijdag, 's middags afspraak voor semi's en wat andere prullaria en in de namidag/avond VLN Strecke
                            Zalig, het modden begint al.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                              Zalig, het modden begint al.
                              Da's niet modden, semi's komen op aanvraag af afbriek

Comment

• Welke ga je steken?

Comment

• Ze raden michelin aan, die toyo's geven je wel nog wat tijdswinst maar de levensduur schijnt vrij dramatisch te zijn als je wat enthousiast rijdt.
                                  Op zich valt het met m'n voorlopige rijstijl eigenlijk goed mee qua bandenslijtage...

Comment

Ze raden michelin aan, die toyo's geven je wel nog wat tijdswinst maar de levensduur schijnt vrij dramatisch te zijn als je wat enthousiast rijdt.
                                    Op zich valt het met m'n voorlopige rijstijl eigenlijk goed mee qua bandenslijtage...
                                    Michelin zouden over het algemeen het snelste slijten want ze hebben het minste profiel naar hetgeen ik hoor van gebruikers. Toyo moet anders warmgereden enz worden waar michelin er direct aan kan beginnen... Ik ben voorlopig zeer tevreden van Toyo en ze hebben toch geen cups meer in mijn maat.

Ik heb nu al 2 trackdays en wat ronden ring gedaan en zit nog niet op de slijtageblokken. Na donderdag zullen ze er wel aan zijn.

Comment

Da's niet modden, semi's komen op aanvraag af afbriek
                                      Hangt er vanaf wat je met prullaria nog bedoelt?

Comment

Ze raden michelin aan, die toyo's geven je wel nog wat tijdswinst maar de levensduur schijnt vrij dramatisch te zijn als je wat enthousiast rijdt.
                                        Toyo maakt een pak rolgeluid.

De ring is ook niet enorm sletig vind ik, zeker niet tov de kleine circuitjes alla Ecuyers.

Comment

Toyo maakt een pak rolgeluid.

De ring is ook niet enorm sletig vind ik, zeker niet tov de kleine circuitjes alla Ecuyers.

Dat filmpje niet gezien? Die voorbandjes slijten als een gek als je d'r vol voor gaat.
                                          Hangt sterk af van hoe je aandrijving ligt uiteraard. Mooi vloeiend insturen is wat anders als het ietwat "kappen" wat je met de mégane soms moet doen.

Maar bon, voorlopig valt dat nogal mee...met hun ervaring in de motorsport zal ik dat advies voorlopig maar volgen. Of het nu Michelin's of Toyo's zijn.

Comment

Working...
                                          X