Oorspronkelijk geplaatst door shiyan
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Wo... die prachtige Carrera GT was pert totaal gereden in Flugplatz. Lag op zijn kant.
Had het op een andere forum gehoord maar hier is de bevestiging.
Echt spijtig.
+ YouTube Video
Net beseft dat dit allemaal op 10.10.10 was.
Ik was daar met Curve, die weekend was prachtig weer maar er waren enorm veel autos
Comment
-
Is dat ook terug diezelfde Opel op 1:38 als in het voorgaande filmpje? Dat was dan ook op 10.10, ik was er ook toen, niet moeilijk dat het zo dikwijls dicht was als er zo'n idioten rondrijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenIs dat ook terug diezelfde Opel op 1:38 als in het voorgaande filmpje? Dat was dan ook op 10.10, ik was er ook toen, niet moeilijk dat het zo dikwijls dicht was als er zo'n idioten rondrijden.
Heb de filmpje met al die bumper car rijden gepost op Northloop. Er zijn enkele marshalls daar dus hopelijk houden ze een oog open voor die 2 in de toekomst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
zalige vondst!!!
echt genieten die filmpjes, ook goed te zien is dat het circuit vroeger NOG gevaarlijker was, ook de 2de bult bij Brunnchen die nu weg is.
Nordschleife
Comment
-
Ook dit is de NS...
waren ook enkele forummers daar waaronder ik, helaas die dag niet veel beweging gezien, RIP 2 motards
+ YouTube Video
Comment
-
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk BerichtenWo... die prachtige Carrera GT was pert totaal gereden in Flugplatz. Lag op zijn kant.
Had het op een andere forum gehoord maar hier is de bevestiging.
Echt spijtig.
Net beseft dat dit allemaal op 10.10.10 was.
Ik was daar met Curve, die weekend was prachtig weer maar er waren enorm veel autos
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk BerichtenWas dat deze GT ? ik heb deze foto genomen op 10/10/10
Echt zonde. Heb veeeel medelijden met de eigenaar. Die dag was de verkeer echt zot. En met idioten zoals in die andere filmjes is iets snel gebeurt. Echt spijtig want met zulke verhalen krijgen we waarschijnlijk minder en minder mooie autos te zien op de 'Ring tijdens TF
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk BerichtenIk vermoed van wel. Ik heb die ook verschillende keren in de parking gezien en op 10.10.10 op de circuit.
Echt zonde. Heb veeeel medelijden met de eigenaar. Die dag was de verkeer echt zot. En met idioten zoals in die andere filmjes is iets snel gebeurt. Echt spijtig want met zulke verhalen krijgen we waarschijnlijk minder en minder mooie autos te zien op de 'Ring tijdens TF
Zo'n auto zal wel omnium verzekerd zijn, dus waarschijnlijk geen gigantische ramp voor de eigenaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skik Bekijk BerichtenZijt ge nog wel verzekerd als ge op een circuit komt met uwe auto trouwens?
Comment
Comment