Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk Berichten
Comment
-
-
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenIk denk vrijdag evtl, is dan open vanaf 14h...zaterdag skippen en dan misschien zondag
Comment
-
Ik ben ook weer heelhuids thuis gekomen gisteravond om 18u.
Jerain heb ik nog gespot maar niet gesproken, oa voorbij gelaten op de GP-Strecke zaterdagavond en zijn auto bij Brünnchen zien staan gisteren.
Blijkbaar heb ik Lefty ook gespot maar dat was niet bewust, heb vooral op Belgische plakken gelet.
Zaterdag zag ik op de parking bij de DH nog een Belgische Merc.190, ook iemand van hier?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk BerichtenIk ben ook weer heelhuids thuis gekomen gisteravond om 18u.
Jerain heb ik nog gespot maar niet gesproken, oa voorbij gelaten op de GP-Strecke zaterdagavond en zijn auto bij Brünnchen zien staan gisteren.
Blijkbaar heb ik Lefty ook gespot maar dat was niet bewust, heb vooral op Belgische plakken gelet.
Zaterdag zag ik op de parking bij de DH nog een Belgische Merc.190, ook iemand van hier?
Als het onderstaande was, was ik het
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenIk denk vrijdag evtl, is dan open vanaf 14h...zaterdag skippen en dan misschien zondag
want de ruitenwisser v/d a'max (@de bestuurder natuurlijk) is weer stuk
Comment
-
de helm ligt al klaar
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Comment
Comment