Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    neu, wrm?
    edit: foutje
    Last edited by ; 03/04/2011, 19:32.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk Berichten
      wat niet te doen bij kleine karussel

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Met tok daar de beugel van de bladveren achteraan stukgesprongen ;-)

Comment

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        Faaaaaak, da's gek.

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Echt zalig, je moet maar durven zo hard te gaan in die koekendoos

Comment

+ YouTube Video

Zotjes

Comment

• Zalig weekendje gehad!

wel enkel gepassagierd maar op de ring vind ik dat eigenlijk geen drama, zeker niet gezien de bestuurders waarbij je mag plaatsnemen

Het kriebelt om een setje semi's aan te schaffen en binnenkort eens terug te gaan

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten

Zalige foto!

Hoe wast van't weekend Corre?

Comment

• Omstandigheden waren goed, dus flink wat kunnen bijschaven. Ideale omstandigheden en niet té veel volk voor een zondag.
                      Zaterdagavond was het ook kalm, helaas wel wat VLN touristjes onderweg...maar die Gumpert die voorbij kwam gescheurd maakte dat goed, mijn god

Comment

• En hier toch ook nog eens zetten

Comment

• Zit je daar volgend weekend opnieuw?

Comment

• Ik denk vrijdag evtl, is dan open vanaf 14h...zaterdag skippen en dan misschien zondag

Comment

Ik denk vrijdag evtl, is dan open vanaf 14h...zaterdag skippen en dan misschien zondag
                              Ik bel u nog!

Comment

• Ik ben ook weer heelhuids thuis gekomen gisteravond om 18u.
                                Jerain heb ik nog gespot maar niet gesproken, oa voorbij gelaten op de GP-Strecke zaterdagavond en zijn auto bij Brünnchen zien staan gisteren.
                                Blijkbaar heb ik Lefty ook gespot maar dat was niet bewust, heb vooral op Belgische plakken gelet.
                                Zaterdag zag ik op de parking bij de DH nog een Belgische Merc.190, ook iemand van hier?

Comment

En hier toch ook nog eens zetten

ROFL!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                                    Ik ben ook weer heelhuids thuis gekomen gisteravond om 18u.
                                    Jerain heb ik nog gespot maar niet gesproken, oa voorbij gelaten op de GP-Strecke zaterdagavond en zijn auto bij Brünnchen zien staan gisteren.
                                    Blijkbaar heb ik Lefty ook gespot maar dat was niet bewust, heb vooral op Belgische plakken gelet.
                                    Zaterdag zag ik op de parking bij de DH nog een Belgische Merc.190, ook iemand van hier?
                                    DH?

Als het onderstaande was, was ik het

Comment

Ik denk vrijdag evtl, is dan open vanaf 14h...zaterdag skippen en dan misschien zondag
                                      PJH en bibi zijn er vrijdag als 't niet regent
                                      want de ruitenwisser v/d a'max (@de bestuurder natuurlijk) is weer stuk

Comment

• de helm ligt al klaar
                                        Captain Turbo
                                        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

En hier toch ook nog eens zetten

Wtf lol!!!

Comment

Working...
                                          X