Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
    Maar wel zonder ESP/DSC!

Tja kan van meerdere factoren afhangen, heet, drukte, grote spoilers die topsnelheid verminderen...
    Wat kan van meerdere factoren afhangen? De tijd? Dat lijkt me nogal logisch hé

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
    Is dat niet gigantisch snel in minder dan 8min de Ring doen?

Dat is fenomenaal snel zelfs...betekent BTG ca. 7:30-735

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
      gaat er nog iemand van 20 tot 25 april?
      Ik kom zaterdagavond toe en zal de hele zondag aanwezig zijn met de BMW.
      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• 21.04.2011 von 14:00-19:30 Uhr Nordschleife
        22.04.2011 von 8:00-19:00 Uhr Nordschleife
        23.04.2011 von 8:00-19:00 Uhr Nordschleife anschließend Abendwanderung von der neuen Zufahrt aus.
        24.04.2011 von 8:00-19:00 Uhr Nordschleife
        25.04.2011 von 8:00-19:00 Uhr komplett mit Grand Prix Strecke (lange Variante mit Müllenbachschleife)
        Voor de fans, anders als bij de VLN nu dus de complete GP Strecke.
        Diegenen die rondjes kopen krijgen dan toch wel een flink betere bang for the buck, 25% langer circuit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
          Wat kan van meerdere factoren afhangen? De tijd? Dat lijkt me nogal logisch hé

Dat is fenomenaal snel zelfs...betekent BTG ca. 7:30-735
          BTG?

Bridge To Gantry?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Die kutbocht tussen Brünnchen en Pflanzgarten als ik me niet vergis

VET! Pootje-licht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
              BTG?

Bridge To Gantry?
              Indd!

Comment

Ik schrik er eigenlijk wel van dat ze zelfs niet in de buurt komen...
                Zelfs tov de standaard tijd verschilt het niet veel.
                Gezien er in hun mod-list geen melding wordt gemaakt van 'camberplates' oid, en de piloot kloeg van onderstuur, vermoed ik dat hun project geen sportieve geometrie heeft meegekregen. Standaard geometrie op een E36 stuurt als een hond imo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                  Gezien er in hun mod-list geen melding wordt gemaakt van 'camberplates' oid, en de piloot kloeg van onderstuur, vermoed ik dat hun project geen sportieve geometrie heeft meegekregen. Standaard geometrie op een E36 stuurt als een hond imo...

Al die moeite doen behalve geometrie? Zo stom zijn ze bij EVO toch niet mag ik hopen!

Heerlijk hoe die kerel nog sec winst opsomt

Comment

Al die moeite doen behalve geometrie? Zo stom zijn ze bij EVO toch niet mag ik hopen!

Heerlijk hoe die kerel nog sec winst opsomt
                    De stuurlui aan wal hebben de beste wijsheid in pacht

Comment

• Ferm gereden LL!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                        De stuurlui aan wal hebben de beste wijsheid in pacht
                        Ik zal dan nog maar wat bloed en tranen zweten....voel da koppel man!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            Ferm gereden LL!

Thanks maar zet u d'r eerst eens naast voor je zo'n uitspraken doet

Comment

Indd!
                              Ah, de volgende keer wat meer uitleg over dat geven hé. Wist begot niet wat dit betekende...

On a tourist lap it's impossible to complete a whole lap without stopping to queue for the gates at 'C'. So the BTG method is to time your laps in a point-to-point style from the bridge to the gantry. On a trackday this is also useful, as you don't have to complete 3 whole laps (63km) to get one lap time. To recap: after exiting the carpark at 'C' on the map above, drive under the Bridge (Antoniusbuche) at 'B'. From here it's 19.1km to the Gantry (currently carrying Audi sponsorship) at point 'A'. Easy!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• enorm strakke tijden Lefty, chapeau!

Comment

• Verdomme, zin

Morgen Kirfel bellen voor bandjes, blokjes vooraan gaat ook geen 20 ronden meer duren denk ik

Comment

Diegenen die rondjes kopen krijgen dan toch wel een flink betere bang for the buck, 25% langer circuit

Dat wil ik wel eens doen!

Maar eigenlijk wil ik best eens gaan als jij der bent en een vriendelijk naar een ritje vragen

Comment

t gaat er wel stikken van de getikte Engelsen dat weekend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                                        Dat wil ik wel eens doen!

Maar eigenlijk wil ik best eens gaan als jij der bent en een vriendelijk naar een ritje vragen
                                        maandag 25 ist van da, en de volgende keer is een heel eind later peisk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                                          maandag 25 ist van da, en de volgende keer is een heel eind later peisk
                                          Dan zit ik bij onze goede vriend The Sweed in het Zuiden van Frankrijkië.

Comment

Working...
                                          X