Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Zoiets is eeeenig. Vorig jaar (neen dit jaar in februari) 'n powpow skiweekendje gedaan met twee andere forummers en ook zo (openbare weg wel, maar geen kat op baan in 't Schwarzwald en net sneeuwstormpje dat had huis gehouden) naar de pistes gereden. Friggin' awesome...
    Sneeuw is zó cool!

Op die momenten mis ik RWD... binnen een paar jaar toch eens een funcabrio RWD voor derbij aanschaffen

Comment

Het éinde!!!!!

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Tim Schrick
      Yes, i like the snow...
      2 or 4 wheels...
      Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
      Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• ben van plan weekend 6 op 7november te gaan,wie nog?hoop da't beetje deftig weer is en dat't open is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiboy Bekijk Berichten
          ben van plan weekend 6 op 7november te gaan,wie nog?hoop da't beetje deftig weer is en dat't open is
          Ze zijn zelfs open in de week: 3-4-5/11/2010 van 9u tot 17u30.
          Heb heel veel zin om te gaan. Wie gaat er mee? Woendag of zo.

Niet geopend in 't weekend van 6-7/11.

Bron: http://www.nuerburgring.de/de/angebo...dschleife.html

Comment

• Volgens de site zijn 't TF van 14/11 t.e.m. 30/11, alle dagen 9u to 16u30

Comment

• Kan iemand eens checken wat de openingsuren van de NS zijn morgen?
              Ik krijg de website precies maar half open

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten
                Kan iemand eens checken wat de openingsuren van de NS zijn morgen?

http://www.nuerburgring.de/en/angebo...dschleife.html
                Morgen niet open. Zondag 31/10 van 9 tot 17u30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten
                  Morgen niet open. Zondag 31/10 van 9 tot 17u30.
                  Verdomme!!! Nu kon ik is een keer.... pfff

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten
                    Kan iemand eens checken wat de openingsuren van de NS zijn morgen?

http://www.nuerburgring.de/en/angebo...dschleife.html
                    Zet em in het Duits, dan werkt het wel.

Comment

• Ik ga zondag met eeen bende

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                        Volgens de site zijn 't TF van 14/11 t.e.m. 30/11, alle dagen 9u to 16u30
                        Dat was vorig jaar ook zo, maar als het weer tegenvalt ( mist of sneeuw of iets dergelijk), dan kan het dicht zijn.
                        Best altijd checken welk type weer ze geven.
                        2012 Renault Megane RS

Comment

• Ook wel zin om nog eens af te zakken naar daar.

Comment

Zoiets is eeeenig. Vorig jaar (neen dit jaar in februari) 'n powpow skiweekendje gedaan met twee andere forummers en ook zo (openbare weg wel, maar geen kat op baan in 't Schwarzwald en net sneeuwstormpje dat had huis gehouden) naar de pistes gereden. Friggin' awesome...
                            Eén der beste ritjes ooit! Al was ik niet altijd even op mijn gemak!

Comment

• bij nader inzien dan toch gesloten 'tweekend van 6op7november,denk van de 14de te gaan of de 20ste eerst fundag vw - aud in zolder en dan door te rijden naar de ring om de zondag de 21ste ons eens uit te leven.
                              Last edited by ; 29/10/2010, 16:50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                                Ik ga zondag met eeen bende
                                Wie komt er nu allemaal lampekap?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                  Ook wel zin om nog eens af te zakken naar daar.
                                  Kom ook zondag
                                  Ik ga voor de laatste keer met de E30 want ik schrijf hem uit voor de winter om eraan te werken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
                                    Kom ook zondag
                                    Ik ga voor de laatste keer met de E30 want ik schrijf hem uit voor de winter om eraan te werken
                                    Mocht je tijd/zin hebben, wij gaan met Vincent en iemand van bimmerboard naar daar. Den 3de, en het weer ziet er goed uit
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                      Mocht je tijd/zin hebben, wij gaan met Vincent en iemand van bimmerboard naar daar. Den 3de, en het weer ziet er goed uit
                                      Zin wel maar de 3de kan ik niet
                                      Enkel weekend (zondag maar zaterdag lukt meestal ook wel) en sommige feestdagen want de meeste werk ik gewoon door

Comment

• Ik zal er zijn vanaf morgen om de VLN race te bekijken. Een vriend racet mee in een 911 maar hij heeft nog altijd de naam van de team niet gezegd.

Zal de eerste keer zijn dat ik naar een race op de NS kijk.

Ouders gaan ook voor eerste keer mee, dus ik zal spijtig waarschijnlijk niet veel tijd kunnen doorbrengen met mede Autoforumers

Comment

• Ik heb nog altijd een kaartje liggen met 2 ritjes op maar denk niet er nog te geraken dit jaar
                                          2014 Bmw 118d Estorill //M
                                          2000 Bmw 320d
                                          2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                          2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                          https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                          Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                          http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                          Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

Working...
                                          X