Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
    Ik ga m'n kist niet leren kennen op de ring hoor, de ring ken ik al en de 190 zal ik wel eerst zo leren kennen.

Dus je kist leren kennen buiten de Ring en dan op de Ring meteen fullpull beginnen knallen? Sterk plan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
      Ik heb ze nog niet geprobeerd, en iedereen vraagt me inderdaad constant waarom ik daar niet op rij, want "ze zijn daar toch op aanvraag af fabriek op geleverd" etc.

Fact of the matter is dat m'n garagist in Adenau die Michelin's aanraadt wegens durability. Met de Toyo's ben je effectief nog wat sneller, maar al in het midden van het rondje begint die serieus te "smelten", en je kan er (als je d'r voor gaat) misschien 3 rondjes mee rijden.
      Ik spreek hier over de Renault hé, een potente "Frontkratzer". En je moet fullpull rijden, anders geldt die regel uiteraard niet...

Ooit zal ik ze wel eens leggen in een poging het record te verbreken, maar financieel gezien is dat dus echt niet interessant.

Ik heb ook geen reden om aan die garagist z'n woord te twijfelen, zelfs nu hij nog Toyo's heeft en geen Michelin's heeft hij me toch nog aangeraden die Michelin's te zoeken. Verder doen ze quasi enkel Clio/Mégane RS'en, inclusief ontwikkeling van de RS Clubsport, Boxsupport tijdens de VLN etc...
      Het laatste wat ie zei is dat ik m'n ESP moest uitzetten en driftend door Schwedenkreuz gaan
      Lijkt me wel een erg correcte en hulpvaardige garagist. Exact hetgeen je nodig hebt, eens je intensief begint te tracken/Ringen. Hoe noemt 'ie juist?

Comment

Dus je kist leren kennen buiten de Ring en dan op de Ring meteen fullpull beginnen knallen? Sterk plan
        Uiteraard, volle bananne der op

Zo heb ik het altijd gedaan en werkt netjes

Nee uiteraard een paar lapjes over hoe de kar zich gedraagt in sommige -vooral off-camber- bochten, maar veel meer dan dat niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
          Lijkt me wel een erg correcte en hulpvaardige garagist. Exact hetgeen je nodig hebt, eens je intensief begint te tracken/Ringen. Hoe noemt 'ie juist?
          Autohaus Kirfel in de Gartenstrasse, Adenau

Niet zo'n zelfingenomen zogezegd alles wetende types met een blinkende schowroom, het ziet er daar eigenlijk vrij rommelig uit. Maar schatten van mensen (broer en zus) mét kennis van zaken, ik kom er gewoon graag.

Comment

• Ik heb vandaag die "Super Baguette" RS250 Cup "Clubsport" gezien op Zandvoort

Comment

• Superdag gehad op Zandvoort, was mijn eerste keer.

Gran Turismo Events zorgde voor een super dag, zeer goede instructeurs en mooie hostessen

Mijn Clio viel echt uit de toon tussen al die mooi en dure autos, ten minste heb ik het goed gewassen dit keer na klachten van Deniske over mijn vaak vuile hok en ronduit goor velgen

in de pitlane was er wel wat te zien...

Instructeur bracht mijn tijden van 2:22 naar 2:12, dus heel blij want de snelste tijden dat ik zag was een Engelsman in een M3 met 2:03 en de Super Baguette met 2:05

Spijtig werkt Harry's Laptimer nog niet helemaal optimaal en weigert die te filmen bij de meeste ronden, waaronder de 2:12 (zonder passagier). Wel veel 2:13s tussen (met passagier).

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Had donderdagavond een nieuwe (verstelbaar) anti rol stang gemonteerd en die werkte goed, auto neigde veel minder naar onderstuur.

Last edited by ; 16/04/2011, 03:15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lefty Bekijk Berichten
                wat willen ze hier mee zeggen?
                wijziging van circuit!?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CUP200 Bekijk Berichten
                  wijziging van circuit!?
                  Aprilgrap

video van eerdere in de dag met andere autos te zien

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CUP200 Bekijk Berichten
                    wijziging van circuit!?

Pure joke, zie achtergrond "Tektonische Verschiebung"

Comment

• Vandaag was het RCN, niveau onder de VLN, maar heerlijk om te zien.

Golf II en III, BWM 1-series, een massa E36's...

De wat financieel minder bedeelden, maar des te leuker vind ik het, die gasten leven echt voor hun hobby.

Comment

• M'n kistje staat op verse schoenen vooraan, 3de setje voorbanden bij de huidige achterbanden, dus dat gaat wat meer schuiven worden. Geschikt moment om te Ringen zonder ESP
                        Nog een iets ander remblok vooraan laten steken, juiste merk weet ik niet (ik vermoed weer van Endless) maar nog iets beter geschikt voor Langstrecken. De remmen vooraan bijten nu iets minder hard en dat wordt achteraan wat meer gecompenseerd, dus minder duiken en wat beter de bocht al remmend kunnen insturen.

In de mate van het mogelijke dus wat voorzichtige rondjes draaien indien ik zonder ESP experimenteer, tenzij Jerain of Wannes natuurlijk opeens achter mij opduikt

Bakje heeft ondertussen toch een 2000tal kms goed doorstaan, zelfs de karussel (ja fuelmans je hebt gelijk, ik pak 'm dus toch elke keer ). Dat is toch een serieuze marteling, inclusief Pflanzgarten en ook Flugplatz wegens de (wat ik vermoed) vrij hoge "druk" die er komt op de ophanging, aangezien dat fullpull is.

Comment

• Karussel neem ik ook elke keer maar elke keer denk ik toch pffff dit is niet goed voort beestje... Met of zonder esp voel je dat zo hard bij een fwd?

Comment

• Tja, dan denk ik...dan kan je beter stoppen met Ringen, want dat is allemaal niet goed voor dat beestje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                              Karussel neem ik ook elke keer maar elke keer denk ik toch pffff dit is niet goed voort beestje... Met of zonder esp voel je dat zo hard bij een fwd?
                              Zal nog wel meevallen maar ding wil toch vrij graag oversturen

Comment

Tja, dan denk ik...dan kan je beter stoppen met Ringen, want dat is allemaal niet goed voor dat beestje.
                                Dat vind ik persoonlijk geen vergelijking. Karussel is 1 punt waar je ophanging imo overdreven op de proef wordt gesteld.

Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                                Zal nog wel meevallen maar ding wil toch vrij graag oversturen
                                Beter dan onderstuur

Comment

Dat vind ik persoonlijk geen vergelijking. Karussel is 1 punt waar je ophanging imo overdreven op de proef wordt gesteld.

Curb Wippermann?
                                  Kleine Karussel?
                                  Pflanzgarten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk Berichten
                                    Superdag gehad op Zandvoort, was mijn eerste keer.

Gran Turismo Events zorgde voor een super dag, zeer goede instructeurs en mooie hostessen

Mijn Clio viel echt uit de toon tussen al die mooi en dure autos, ten minste heb ik het goed gewassen dit keer na klachten van Deniske over mijn vaak vuile hok en ronduit goor velgen

WTF

Moet iedereen daar met zo een belachelijk grote sticker rondrijden?

Comment

• Das precies ook geen organisatie voor mensen zoals gij en ik. Check hier eens een van hun events. WTF?

Bringing your boat or yacht? No worries, we have booked 10 of the best spaces for your boat next to our VIP lounge area.

Bringing your helicopter? No worries, we have a designated parking for this, too.

Comment

Curb Wippermann?
                                        Kleine Karussel?
                                        Pflanzgarten?

Kort samengevat, het beste circuit ter wereld

Comment

Karussel neem ik ook elke keer maar elke keer denk ik toch pffff dit is niet goed voort beestje... Met of zonder esp voel je dat zo hard bij een fwd?
                                          Idem hier, ik vlieg er altijd door maar van de moment dat ge het doet hoopt ge dat het niet de laatste keer was voor je onderstel.

Zelfde met flugplatz, ik hoop altijd dat dit niet het einde van m'n veren en schokdempers was

Comment

Working...
                                          X