Die pak ik ook altijd, auto blijft perfect stabiel.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk doe het ook niet, maar als je bv naar de VLN kijkt knallen ze er allemaal los over.
80% indd, maar tja, VLN
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenAls je daar af rijdt met je stuur rechtdoor, dan moet dat toch wel meevallen qua instabiliteit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenHet leuke is dat je altijd het gevoel hebt dat het beter kan, ik ben er alleszins nog niet in geslaagd een rondje te rijden waarin ik elke bocht perfect genomen heb. Je zal altijd wel iets hebben van "daar had ik" en "daar kan ik", en vervolgens dan dat rijtje altijd meer uitdunnen is waar de uitdaging ligt voor mij.
Mooie woorden vind ik dat. De passie die je tussen de lijnen door kan lezen...
't Is zowaar een vorm van kunst. Wanneer is een kunstwerk af? Wanneer heb je als zanger of muziekant 't mooiste nummer gemaakt? 't kan altijd nog net dat beetje beter, dat beetje anders. Thats the way to go Lefty!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenDie bocht komt snel hé, ik moet toch nog even stabiliseren, van de gas af en insturen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenOf in mijn geval nog een tik op de rem, want die laatste knijpt iets meer. Nee laat mij maar met de 4 wielen op het asfalt.
Paar keer die curb geprobeerd maar toch telkens het gevoel dat ik trager door die sectie ging.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenHelaas vandaag pas rond 13u rond de NS geraakt, na 3 rustige rondjes om de nieuwe blokken in te remmen d'r voor kunnen gaan. Shiyan even mee in de kist genomen, en daarna ook Ruftbeer (met amigo) nog gezien! Tof dat jullie er waren gasten!
Rond de middag en vroege namidag redelijk wat verkeer, de nodige oliesporen, gecrashte 996 GT3RS, gevallen motards...soit, niet echt top qua mogelijkheden.
Eerste keer 's middags de uitrit en inrit bij Breidscheid eens geprobeerd, qua slechte plek voor een Zufahrt kan dat eigenlijk wel tellenMaar 't helpt wel voor te tanken, d'r staat regelmatig een vrij lange file onder die tunnel, dan kan je dat toch al mooi vermijden. Kan nog blij zijn dat ik 230pk heb want met een pakweg gewone 90pk tdi geraak je daar volgens mij die helling quasi niet op zonder degelijke aanloop.
In de late namiddag was het echt feest, leuke en goeie concullega's on track. Veel praatjes geslagen op de Zufahrt: leuk moment toen een 997 turbo rijder die ik had ingehaald z'n vrienden alles aan het vertellen was, 1 van die gasten met een 430 scuderia moest het zelf eens meemaken en sprong spontaan op de passagierszetel!
Uiteindelijk nog een 7:55 d'r uit gehaald, heb nog in een bocht of 2 m'n weg iets beter gevonden. Opmerkelijk eigenlijk hoeveel dat scheelt, ik schrik er zelf van.
1 gevaarlijk moment gehad bij die linkse vlak voor uitgang Hatzenbach, ik pak daar aan de buitenkant nogal eens die curb/tegeltjes mee, maar ik zat iets te wijd. Te enthousiast wordt afgestraft, want ik herinner me perfect dat m'n verstand gas wou lossen maar m'n hart op de pedaal bleef drukkenStom!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten@ Jerain, Pr0nker,
Daarom neem ik die curb bij Hatzenbach dus niet, dat wordt toch veel te instabiel om die volgende links in te sturen?
Check eens na, die sector met curb en zonder wat het vlotste uitkomt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenCheck eens na, die sector met curb en zonder wat het vlotste uitkomt?
Sowieso zonder, ik boet te veel tijd in door verlies aan stabiliteit, afgezien van die curb zit daar ok nog een hobbel naar beneden in hé. Als ik die curb niet neem kan ik die hobbel perfect gebruiken om me met de juiste "Schwung" in die linkse te gooien. Dat voordeel verlies ik compleet als ik die curb wel neem, en het voordeel van die kleinere hoek weegt daar totaal niet tegen op.
Maar bon, ik heb een ander kistje dan die toestanden in de VLN, maar ik ben benieuwd hoe jouw bevindingen gaan zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk ook!
Als mijn stukken nog lang op zich laten wachten zie ik me precies genoodzaakt om 'ns een middagje R26.R te huren bij RSR Nürburg, dat zou nog 'ns leuk zijn!
Die gast in die 430 scud ging dat ook doen na het passagiersritje
Doen! Ik zie u al 10s voor mij eindigen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenI wish... Ik ga eerst flink wat van uw lijnen copy - pasten!
€300 was dat bij RSR? Wanneer ga jij nog 'ns?
Ik vrees pas begin mei, moet even oostwaarts.
Maar is niet slecht om de boel even wat te sparen want gaat er anders wat over.
Steek die cash liever in uw M3 / jaarkaart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten@ Jerain, Pr0nker,
Daarom neem ik die curb bij Hatzenbach dus niet, dat wordt toch veel te instabiel om die volgende links in te sturen?
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenKan best zijn dat ik ook nog tik op de rem, geen idee eigenlijk...
Paar keer die curb geprobeerd maar toch telkens het gevoel dat ik trager door die sectie ging.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenIk herinner me niet dat ik hier iets van gezegd heb? Iig geval ik neem 'm daar denk ook niet... Idd vervelend om uit balans de volgende snel door te komen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenIk zei het enkel omdat je met hetzelfde type wagen rijdt, niet omdat je d'r iets van gezegd hadHeeft zelfs dezelfde spoiler eropstaan.
Het is zeker te doen om die curb te nemen als het droog is, kan zijn dat je na een tijdje de goede lijn te zoeken er sneller door kan dan dat je 'm niet neemt. Zo'n pro ben ik niet, ik moest zelfs opzoeken waar hatzenbach juist was.
Comment
Comment