Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zal er morgen ook zijn vanaf +-11u. Ik neem mijn fototoestel mee dus ik zal proberen wat belgen op de foto te zetten... Moest je een belgische zwarte skoda octavia break tegenkomen, that's me

Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
    Ik heb nog altijd een kaartje liggen met 2 ritjes op maar denk niet er nog te geraken dit jaar
    Als je iemand zoekt om die op te doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten
      Ik zal er morgen ook zijn vanaf +-11u. Ik neem mijn fototoestel mee dus ik zal proberen wat belgen op de foto te zetten... Moest je een belgische zwarte skoda octavia break tegenkomen, that's me

Als je iemand zoekt om die op te doen
      Rij je niet via Limburg? (Maasmekka?)
      1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Wedstrijd met halve dag Rent4Ring Swift stage 2 als prijs: http://www.facebook.com/#!/event.php...66052266756121

Comment

• Was er iemand gisteren? Ik was er samen met Koentjes maar heb verdacht weinig volk gezien

Comment

• Ik was er zaterdag, zondag en vandaag. Een leuk weekendje van gemaakt Zaterdag naar de race gekeken, in de pits gelopen en de prijsuitreiking. Zondag het museum, de ring zelf en gaan karten ('s avonds discotheca ). Er was een gekke Noor met een rode GT2 RS en natuurlijk muchos GT3, GT3 RS, M3's. Ik denk dat ik de GT3 RS van hier op't forum ook zien rijden heb. Het viel me verder op dat er erg weinig Mercedessen rondreden slechts één SLR en paar EVO's gezien. Vandaag was de ring afgesloten, er reden enkel wat moto's en een RS6.
            Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
            Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
            BMW 320d
            Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
              Was er iemand gisteren? Ik was er samen met Koentjes maar heb verdacht weinig volk gezien
              Ik was er voor wat coaching

Comment

• Net Google Earth geïnstalleerd, leuk speelgoed. Ik vond er dit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk Berichten
                  Ik was er voor wat coaching
                  Ik dacht al dat ik een foto van je gezien had
                  Spijtig dat ik je niet gezien heb want ik kan ook wat coaching gebruiken

Comment

• Ik was er zaterdag voor de VLN race, omdat een vriend in een GT3R reed voor het eerste keer. Enorm leuk, voor 12 Euro mag je overall in de pitlane rondlopen. Ik heb geprobeerd om veel fotos van hem te trekken tijdens de pitstops en zo.

Die vriend gaf me zondag wat coaching, maar heel spijtig ging het niet zo goed (in de zin dat ik niet zo goed reed, want zijn coaching was uitstekend) - de rechter remklauw was vastgelopen (dichtingen kapot) waardoor de remmen helemaal niet normaal werkten.

De coach had me gevraagd om op 80% te rijden, maar achteraf had ik in RaceChrono gezien dat ik rondjes reed van 9:3x, ofwel 50s trager vergeleken met vroeger in het jaar

Had trager verwacht omdat de omstandigheden van de baan niet ideaal was, en ook door de problemen met de remmen, maar had niet zo traag verwacht
                    Last edited by ; 02/11/2010, 16:30.

Comment

• Voor wie het interesseert ,ik heb nog kaart met 9 rondjes te koop voor 100€

Cu,
                      Wouter
                      So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Nieuwe webcams @ NS

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

de rechter remklauw was vastgelopen (dichtingen kapot) waardoor de remmen helemaal niet normaal werkten.
                          die rem die we toen op de terugweg zo hoorde schuren dan?

Comment

Ik was er zaterdag voor de VLN race, omdat een vriend in een GT3R reed voor het eerste keer. Enorm leuk, voor 12 Euro mag je overall in de pitlane rondlopen. Ik heb geprobeerd om veel fotos van hem te trekken tijdens de pitstops en zo.

Die vriend gaf me zondag wat coaching, maar heel spijtig ging het niet zo goed (in de zin dat ik niet zo goed reed, want zijn coaching was uitstekend) - de rechter remklauw was vastgelopen (dichtingen kapot) waardoor de remmen helemaal niet normaal werkten.

De coach had me gevraagd om op 80% te rijden, maar achteraf had ik in RaceChrono gezien dat ik rondjes reed van 9:3x, ofwel 50s trager vergeleken met vroeger in het jaar

Had trager verwacht omdat de omstandigheden van de baan niet ideaal was, en ook door de problemen met de remmen, maar had niet zo traag verwacht
                            Das wel zwaar balen, hopelijk komt het allemaal in orde!
                            en zien we ons eens aan de ring

Ik had tot 15 uur toch schrik om erop te gaan, mijn semi's hadden nog 0,5 mm profiel ofzo en op de heenrit had ik 1 keer wat geschoven. gelukkig reed ik heeeel traag en kwam ik bijna onmiddellijk tot stilstand. Maar toen was het vertrouwen wel weg
                            Heb ze van 2 bar op 1,4 bar gezet en toen merkte ik pas echt een verschil in grip.

Mijn 1e rondje om 14 uur was echt traag, om 16:30 ofzo nog is opgegaan en dat was heel vlot. mss beste rondje ooit

Wel geleerd dat ik de Carousel niet te vroeg uit mag gaan zelfs niet 1m

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door curve Bekijk Berichten
                              die rem die we toen op de terugweg zo hoorde schuren dan?
                              inderdaad

maar een mogelijke oorzaak is dat de remblokken te heet worden, dus ondanks de luchtleidingen worden ze mischien nog altijd te heet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
                                Das wel zwaar balen, hopelijk komt het allemaal in orde!
                                en zien we ons eens aan de ring

Ik had tot 15 uur toch schrik om erop te gaan, mijn semi's hadden nog 0,5 mm profiel ofzo en op de heenrit had ik 1 keer wat geschoven. gelukkig reed ik heeeel traag en kwam ik bijna onmiddellijk tot stilstand. Maar toen was het vertrouwen wel weg
                                Heb ze van 2 bar op 1,4 bar gezet en toen merkte ik pas echt een verschil in grip.

Mijn 1e rondje om 14 uur was echt traag, om 16:30 ofzo nog is opgegaan en dat was heel vlot. mss beste rondje ooit

Wel geleerd dat ik de Carousel niet te vroeg uit mag gaan zelfs niet 1m
                                Ja ik twijfelde ook lang met mijn bandenkeuze. Uiteindelijk gewoon zomerbanden gekozen, en dat was wel de juiste, 's morgens in het nat nog wat kunnen rijden met mijn ouders

Ik denk dat vanaf nu moeilijk zal zijn om goed genoeg weer te hebben voor semi slicks

Comment

• 12 november 2010

Ik kom den 12de nov. eens langs, zelf niet rijden, helm in de hand, en met ieder dat ik mag eens rondjes draaien

Crazy I'van
                                  Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
                                  Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

Ja ik twijfelde ook lang met mijn bandenkeuze. Uiteindelijk gewoon zomerbanden gekozen, en dat was wel de juiste, 's morgens in het nat nog wat kunnen rijden met mijn ouders

Ik denk dat vanaf nu moeilijk zal zijn om goed genoeg weer te hebben voor semi slicks
                                    Met welk merk van semi's rij je ?
                                    Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
                                    Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Ik ga donderdag 11/11 voor m'n eerste rondje Nürburgring aan het stuur...

Wreed goe in de achteruitkijkspiegel kijken, op tijd naar rechts gaan en pinker gebruiken als er een snellere achterligger is, mij niet laten opjagen en niet vertrouwen op de hulpmiddeltjes in de auto want die zijn er niet (E36 M3).

Nog tips?

Comment

• + YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Zalig om een vrouw met zoveel passie over een circuit en wagen horen praten
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X