Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En een manier om de race te volgen op een deftige manier, want anders wordt het nogal saai. Hebben ze daar wat deftige 3G coverage? Anders laptop mee en streamen maar
VLN tijden kon ik volgen via de website maar video streamen via 3G zou ik toch wel lichtelijk durven vergeten, connectie in die regio is niet bepaald deftig.
- Zeker 1 - 2 dagen op voorhand aankomen, anders heb je geen enkele plaats op geen enkele camping (ik kwam de avond voordien aan, met geluk nog een plaats gevonden op de 4de camping die ik aandeed, verder alles compleet vol)
- Oordopjes meenemen, want je kunt niet slapen. Die duitsers hebben eigen wattages mee waar je helemaal zot van wordt - en ze feesten tot 7 u 's morgens.
- goede wandelschoenen meepakken, gene zever.
't is wel een onvergetelijke ervaring. Maar vergis je niet, veel slapen ga je niet doen want je kunt het bijna niet.. (tenzij je pas 's morgens om 7u je bed in kruipt en dan slaapt tot 's middags)
- Oordopjes meenemen, want je kunt niet slapen. Die duitsers hebben eigen wattages mee waar je helemaal zot van wordt - en ze feesten tot 7 u 's morgens.
Indd echt belachelijk wat voor volumes die op de campings draaien, echt niet normaal
Ik ben een paar jaren geleden geweest, dat was écht een miserable ervaring. Een heel week-end niet geslapen door die feestende duitsers, in het donker mijne voet zwaar omgeslagen. 's nachts rond het circuit wandelen is geen sinecure, je moet oppassen. Die paden liggen overal vol met stenen en dat kan potentieel gevaarlijk zijn als je even niet oplet. Daarom zeer belangrijk goede - liefst hoge - wandelschoenen meepakken.
Ik heb bijna een jaar last gehad van mijne voet. Zoiets vergeet je niet snel.
Wij hebben daar eens de hele nacht rondgereden in dichte mist op de baantjes achter Herschbroich en weet ik veel waar allemaal, op zoek naar de Karussel...uiteindelijk bij Schwalbenschwanz aangekomen
Comment