Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
    Faaaaaak
    ??
    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
      ??
      Ik dacht dat je zinspeelde op Brechen z'n MR2
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• zot! Nee, da's te erg. Ik zocht slaapplaats. En ik heb gevonden
        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
          Ik dacht dat je zinspeelde op Brechen z'n MR2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
            Tof dat je er ook mee kan lachen
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              En een manier om de race te volgen op een deftige manier, want anders wordt het nogal saai. Hebben ze daar wat deftige 3G coverage? Anders laptop mee en streamen maar

VLN tijden kon ik volgen via de website maar video streamen via 3G zou ik toch wel lichtelijk durven vergeten, connectie in die regio is niet bepaald deftig.

Comment

• De meeste mobilhomes hebben tegenwoordig toch een satelliet op het dak staan?

Comment

• T3 abo'tje?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                    Als C_X die vid ziet is't in z'n broek
                    De enige die show verkochten waren oude Benzen en die in den decor nen E32

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk Berichten
                      De meeste mobilhomes hebben tegenwoordig toch een satelliet op het dak staan?
                      En ze zenden de 24h uit op een zender die je via zo een schotel kan pakken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                        En ze zenden de 24h uit op een zender die je via zo een schotel kan pakken?
                        Duitse zenders zijn zeer goed vertegenwoordigd op de schotel. Het zou me verwonderen moest het niet te ontvangen zijn.

Comment

• Wie gaat morgen (of is morgen daar)?
                          1991 Mazda MX-5 NA
                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• wijlder! (+ een licht beschonken asserti )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                              Wie gaat morgen (of is morgen daar)?
                              Opletten voor zilveren e36 m3 (ben ik zelf niet, maar zou leuk zijn als je foto's kan maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                                wijlder! (+ een licht beschonken asserti )
                                Tot morgen! Lachen naar de camera!

Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk Berichten
                                Opletten voor zilveren e36 m3 (ben ik zelf niet, maar zou leuk zijn als je foto's kan maken
                                Will do!
                                1991 Mazda MX-5 NA
                                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Ring0n

Comment

• Als je naar de 24h wilt gaan:

- Zeker 1 - 2 dagen op voorhand aankomen, anders heb je geen enkele plaats op geen enkele camping (ik kwam de avond voordien aan, met geluk nog een plaats gevonden op de 4de camping die ik aandeed, verder alles compleet vol)
                                    - Oordopjes meenemen, want je kunt niet slapen. Die duitsers hebben eigen wattages mee waar je helemaal zot van wordt - en ze feesten tot 7 u 's morgens.
                                    - goede wandelschoenen meepakken, gene zever.

't is wel een onvergetelijke ervaring. Maar vergis je niet, veel slapen ga je niet doen want je kunt het bijna niet.. (tenzij je pas 's morgens om 7u je bed in kruipt en dan slaapt tot 's middags)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                                      - Oordopjes meenemen, want je kunt niet slapen. Die duitsers hebben eigen wattages mee waar je helemaal zot van wordt - en ze feesten tot 7 u 's morgens.

Indd echt belachelijk wat voor volumes die op de campings draaien, echt niet normaal

Comment

• Ik ben een paar jaren geleden geweest, dat was écht een miserable ervaring. Een heel week-end niet geslapen door die feestende duitsers, in het donker mijne voet zwaar omgeslagen. 's nachts rond het circuit wandelen is geen sinecure, je moet oppassen. Die paden liggen overal vol met stenen en dat kan potentieel gevaarlijk zijn als je even niet oplet. Daarom zeer belangrijk goede - liefst hoge - wandelschoenen meepakken.
                                        Ik heb bijna een jaar last gehad van mijne voet. Zoiets vergeet je niet snel.

Maar toch... kriebel

Comment

• Wij hebben daar eens de hele nacht rondgereden in dichte mist op de baantjes achter Herschbroich en weet ik veel waar allemaal, op zoek naar de Karussel...uiteindelijk bij Schwalbenschwanz aangekomen

Comment

Working...
                                          X