Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
    32 rondjes ring. Meer dan ooit in de danger zone.
    Dik chanceke gehad *kust beide pollekes*
    Wat is de dangerzone?

edit: of beter gezegd, bij hoeveel rondjes ligt die?

Comment

Vertel!

Comment

32 rondjes ring. Meer dan ooit in de danger zone.
        Fak das ook al veel! Kar stond er weer knap bij! Laat je niet te hard afschrikken, je kan altijd eens pech hebben. Heb met de 5 ook al eens rondgegaan( in de regen)...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
          Mwa het is nog redelijk in het begin he en na lange rechte stukken waar je toch wat koeling krijgt. Moest ik nog met oem remmen rijden zou ik wrslk zeggen dat ik daar last heb maar met mn huidige setup no probs...
          Ok maar wat haal je daar? toch ver boven de 200? Dan moet je quasi afremmen naar dunno...50 zeker ongeveer?

Dan heb je die lange linkse bocht, dan moet je alweer flink de ankers, dan rechts, even rechtdoor en weer flink remmen...

Voor uw en mijn kar misschien niet direct een probleem maar ik denk dat er daar toch veel de boel gaan opstoken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
            Ok maar wat haal je daar? toch ver boven de 200? Dan moet je quasi afremmen naar dunno...50 zeker ongeveer?

Dan heb je die lange linkse bocht, dan moet je alweer flink de ankers, dan rechts, even rechtdoor en weer flink remmen...

Voor uw en mijn kar misschien niet direct een probleem maar ik denk dat er daar toch veel de boel gaan opstoken.
            Correct, getuige een tt (rs?) die ik aan het opjagen was en daar even later in die kort linkse voor de lange rechtse gewoon rechtdoor ging na het remmen. Kerel heeft veel geluk gehad! Gelukkig voor hem heeft de gpstrecke meestal uitloopzones...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
              Correct, getuige een tt (rs?) die ik aan het opjagen was en daar even later in die kort linkse voor de lange rechtse gewoon rechtdoor ging na het remmen. Kerel heeft veel geluk gehad! Gelukkig voor hem heeft de gpstrecke meestal uitloopzones...

Voor mijn neus ook, een R8 V10...had kostelijk kunnen zijn, gewoon rechtdoor gegaan.

Lijkt me een leuk punt voor toeschouwers

Comment

• Vandaag mij wel veel harder moeten ergeren aan sukkels die je niet zien komen of niet willen omgaan of de pinker naar links ipv rechts opzetten. Het ging wel weer lekker. Op 11 ronden is niemand me voorbijgegaan en gebleven...

Comment

Voor mijn neus ook, een R8 V10...had kostelijk kunnen zijn, gewoon rechtdoor gegaan.

Lijkt me een leuk punt voor toeschouwers
                  Soms echt zielig om zon dikke bakken te zien sukkelen en dan ga ik ze met mn 17 jaar oud krel voorbij. Als ze nu direct aan de kant zouden gaan zouden ze zich minder belachelijk maken.

Comment

• Ik heb van horen zeggen dat Asserti een staande ovatie heeft gekregen van heel de Brunnchen parking

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                      Ik heb van horen zeggen dat Asserti een staande ovatie heeft gekregen van heel de Brunnchen parking
                      en terecht!

Comment

• eerlijk is eerlijk, de meesten stonden al recht.
                        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Wel...ik vind het eigenlijk niet zo erg meer, maar bon, ik moet ook niet alles uit m'n rondje halen. Ik blijf er achter rijden, heb er eens over nagedacht en volgens mij is dat

a) veel irritanter
                          b) leuk voor de toeschouwers

Maar ik begrijp wat je bedoelt, heb ook al veel van die eikeltjes tegengekomen. 40-50 jaar, dure auto gekocht en no way dat die megane d'r voorbij komt. Dan plak je in hun kont in de bocht, en op het volgende rechte stukje weigeren ze van ff in te houden.
                          In het begin remde ik ze dan gewoon uit, maar daar zie ik tegenwoordig toch van af, beetje té close momenten gehad.

Comment

• al zullen er waarschijnlijk wel een paar recht gesprongen zijn
                            Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                              Ik heb van horen zeggen dat Asserti een staande ovatie heeft gekregen van heel de Brunnchen parking
                              Dat nieuw is tevens doorgekomen tot in Gent! Maar zonder verdere details...
                              Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                              Motoren & Tjeurisme

Comment

al zullen er waarschijnlijk wel een paar recht gesprongen zijn

Heb je weer een wiel alleen op wandel gestuurd?

Comment

Wel...ik vind het eigenlijk niet zo erg meer, maar bon, ik moet ook niet alles uit m'n rondje halen. Ik blijf er achter rijden, heb er eens over nagedacht en volgens mij is dat

a) veel irritanter
                                  b) leuk voor de toeschouwers

Maar ik begrijp wat je bedoelt, heb ook al veel van die eikeltjes tegengekomen. 40-50 jaar, dure auto gekocht en no way dat die megane d'r voorbij komt. Dan plak je in hun kont in de bocht, en op het volgende rechte stukje weigeren ze van ff in te houden.
                                  In het begin remde ik ze dan gewoon uit, maar daar zie ik tegenwoordig toch van af, beetje té close momenten gehad.
                                  True maar soms gaat het er echt over, heb zo'n moment gehad na 'de put' int gat van een integra die niet om wou gaan en even verder gele vlag en toen was ik heel blij dat ik een bbk had!

Comment

eerlijk is eerlijk, de meesten stonden al recht.
                                    applause!

Comment

• ik wacht op foto's en hoop op video, zodat ik kan analyseren wat er gebeurde, want weet het eigenlijk zelf niet goed. In ieder geval niets om trots op te zijn, al zeker niet met een passagier naast mij.

Comment

Wat is de dangerzone?

edit: of beter gezegd, bij hoeveel rondjes ligt die?

?
                                        .
                                        .
                                        .
                                        .

Comment

ik wacht op foto's en hoop op video, zodat ik kan analyseren wat er gebeurde, want weet het eigenlijk zelf niet goed. In ieder geval niets om trots op te zijn, al zeker niet met een passagier naast mij.
                                          Ik denk, achteraan ook semi's leggen...

Comment

Working...
                                          X