Iemand daargeweest vandaag ? Was zalig , helemaal niet druk , droog , een beetje kouder als anders maar echt ideale omstandigheden .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenMisschien toch maar eens proberen mijn 25 rondes erdoor te jagen dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenMisschien toch maar eens proberen mijn 25 rondes erdoor te jagen dan
Aangezien je je tijd beroepsmatig toch wat zelf kan indelen zou ik sowieso voor weekdagen opteren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenIk wil gerust uw co zijn, op een woensdag bv.
Je bedoelt co als in onnodige extra ballast?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenIk wil gerust uw co zijn, op een woensdag bv.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenwaarvan dan nog een paar keer dezelfde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenDe Porsche 911 is een populair model op de Ring hè.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenThe weight .... the extra weight!!!!!
('k weeg ni veel)
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIn de week is het nu helemaal zot, dinsdag/woensdag daar geweest, even gekeken aan Brünnchen en ik denk dat ik op 20minuten 10 auto's heb zien passeren....waarvan dan nog een paar keer dezelfde.ideaal om een paar rondjes te doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jules_w Bekijk BerichtenIemand daargeweest vandaag ? Was zalig , helemaal niet druk , droog , een beetje kouder als anders maar echt ideale omstandigheden .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAangezien je je tijd beroepsmatig toch wat zelf kan indelen zou ik sowieso voor weekdagen opteren
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenDie zag er al redelijk gehavend uit...
Ik heb ook nog een rondje dat ik zou willen oprijden maar ga er ook niet meer geraken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenThe weight .... the extra weight!!!!!
Op een rondetijd van 7,40sec zou dit resulteren in 0,92sec vertraging.
Mja, ge hebt gelijk.
Comment
-
schitterende foto, goed als wallpaper. heeft iemand deze in hogere resolutie?
en waar is die foto feitelijk genomen?
Comment
Comment