Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Steilstreckecurve denk ik.
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• inderdaad zeer mooie foto! Als iemand die vindt in 1920*1200 mag hij die pm'en of hier posten

Comment

• best wel een serieus hoogteverschil...nu snap ik waarom ik op sommige secties het gevoel heb 50pk te kort te komen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
          Steilstreckecurve denk ik.

Idd, pracht van een foto.

Comment

• Gisteren met ne maat naar de Nurburgring gereden (was open volgens de website),
            komen daar aan en was het daar gesloten omwillen van ijs op het circuit!

Hij heeft nog 4 rondjes op z'n kaart staan die op moeten, en als ik kijk naar komende week ziet het weer er daar ook niet te goed uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
              Is dat niet de bocht voor de mini-caroussel?
              Nope, da's Klostertal, de bocht voor de échte caroussel.

Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
              Steilstreckecurve denk ik.
              Niet echt, de steilstrecke is geen bocht, maar (zoals de naam al aangeeft) een steil stuk weg waarlangs je vroeger aan klostertal rechtdoor kon gaan en de karoussel kon afsnijden.
              Last edited by janvkn; 26/11/2010, 09:57.
              AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk Berichten
                Gisteren met ne maat naar de Nurburgring gereden (was open volgens de website),
                komen daar aan en was het daar gesloten omwillen van ijs op het circuit!

Hij heeft nog 4 rondjes op z'n kaart staan die op moeten, en als ik kijk naar komende week ziet het weer er daar ook niet te goed uit.

Cancellation of tourist rides

Due to the weather in the Eifel, the tourist rides on the Nordschleife have to be cancelled until 28th november 2010.
                Troost u, ik heb er nog 25 opstaan

Comment

• Zal wel weer gesloten zijn tot februari/maart volgend jaar ...

8 ronden check

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
                    Zal wel weer gesloten zijn tot februari/maart volgend jaar ...

8 ronden check
                    Zal wel niet zeker?!

Comment

• Mooie winterbestemming: http://www.stefanfliss.de/webcam/webcam.php

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk Berichten
                        Zal wel niet zeker?!
                        Had vorig jaar nog 4 rondjes, ik had pas tijd net voor de feestdagen en dan wast gesloten tot februari/maart.

Nu ligt er al sneeuw dus...

Comment

• zou dat zijn centjes waard zijn? er staat GP strecke wou op de ring zelf
                          Captain Turbo
                          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Ik had er nog 14 staan geen enkel zelf gereden rondje dit jaar
                            Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                            Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Dus die niet gereden rondjes zijn jullie allemaal kwijt?
                              Database error.
                              The database has encountered a problem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
                                Dus die niet gereden rondjes zijn jullie allemaal kwijt?
                                Spijtig genoeg wel, ik heb er gelukkig maar 1 over

Comment

• Rondjes zijn gelding tot einde van het jaar, dus ja...

Ik ben vorig weekend geweest, ik denk dat dat het laatste goede weekend van het jaar zal geweest zijn.
                                  2012 Renault Megane RS

Comment

• Daar hadden ze dan toch een overlappingsperiode kunnen voorzien, tot bv 31/03/2011 ofzo.
                                    Database error.
                                    The database has encountered a problem.

Comment

• ik dacht dat de geldigheid vorig jaar werd verlengd?
                                      1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Vanaf Maandag ben je verplicht om op winterbanden richting Nürburgring te rijden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk Berichten
                                          Vanaf Maandag ben je verplicht om op winterbanden richting Nürburgring te rijden...
                                          Verplicht op welke manier? Dat je kan beboet worden op de Duitse Autobahn? Of dat je de Ring niet meer opmag zonder winterbanden (zou bizar zijn)?

Comment

Working...
                                          X