Steilstreckecurve denk ik.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenSteilstreckecurve denk ik.
Idd, pracht van een foto.
Comment
-
Gisteren met ne maat naar de Nurburgring gereden (was open volgens de website),
komen daar aan en was het daar gesloten omwillen van ijs op het circuit!
Hij heeft nog 4 rondjes op z'n kaart staan die op moeten, en als ik kijk naar komende week ziet het weer er daar ook niet te goed uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenIs dat niet de bocht voor de mini-caroussel?
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenSteilstreckecurve denk ik.Last edited by janvkn; 26/11/2010, 09:57.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk BerichtenGisteren met ne maat naar de Nurburgring gereden (was open volgens de website),
komen daar aan en was het daar gesloten omwillen van ijs op het circuit!
Hij heeft nog 4 rondjes op z'n kaart staan die op moeten, en als ik kijk naar komende week ziet het weer er daar ook niet te goed uit.
Cancellation of tourist rides
Due to the weather in the Eifel, the tourist rides on the Nordschleife have to be cancelled until 28th november 2010.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk BerichtenZal wel weer gesloten zijn tot februari/maart volgend jaar ...
8 ronden check
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk BerichtenZal wel niet zeker?!
Nu ligt er al sneeuw dus...
Comment
-
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk BerichtenDus die niet gereden rondjes zijn jullie allemaal kwijt?
Comment
-
Rondjes zijn gelding tot einde van het jaar, dus ja...
Ik ben vorig weekend geweest, ik denk dat dat het laatste goede weekend van het jaar zal geweest zijn.
Comment
-
ik dacht dat de geldigheid vorig jaar werd verlengd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk BerichtenVanaf Maandag ben je verplicht om op winterbanden richting Nürburgring te rijden...
Comment
Comment