Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 10 keer de 24h overleeft!

Comment

• welke site is da nu weer waar ge kunt zoeken op nummerplaat voor de foto's?
      Captain Turbo
      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• volgend jaar wil ik een Swiftje huren van rent4ring. de franchise bij een accident is een 2500 euro, maar de schade aan het circuit (en medische kosten) kunnen daar al een veelvoud van zijn.

is deze verzekering bruikbaar om alle kosten naast de auto te dekken?
        1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
          welke site is da nu weer waar ge kunt zoeken op nummerplaat voor de foto's?
          www.nurburgringphotos.com
          1991 Mazda MX-5 NA
          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• je bent mijn held
            Captain Turbo
            General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
            Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
              volgend jaar wil ik een Swiftje huren van rent4ring. de franchise bij een accident is een 2500 euro, maar de schade aan het circuit (en medische kosten) kunnen daar al een veelvoud van zijn.

is deze verzekering bruikbaar om alle kosten naast de auto te dekken?
              http://www.nurburgmotorsport.com/Insurance.html
              Dat is niet nodig. Als ik me niet vergis bent u al gedekt voor burgerlijk aansprakelijkheid als je bij Rent4Ring huurt.

Comment

• Investering

Ik denk dat ik volgend jaar een 5 tal Clio RS'en ga kopen en deze ga verhuren...
                Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
                Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
                  Ik denk dat ik volgend jaar een 5 tal Clio RS'en ga kopen en deze ga verhuren...
                  Hoeveel schat je er nog over te houden op 't einde van het jaar?
                  AutoMinded.be

Comment

• Of het echt zoeken en 996GT2's gaan verhuren

Comment

• Ik verschiet ervan hoeveel van die huurauto's er rondrijden tegenwoordig. Had nooit gedacht dat dat zo goed zou marcheren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                        Ik verschiet ervan hoeveel van die huurauto's er rondrijden tegenwoordig. Had nooit gedacht dat dat zo goed zou marcheren.

por qué?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                          por qué?
                          Kost toch wel wat geld medunkt. En als je een ongeval hebt ligt er ook nog een mooie rekening op je te wachten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                            Hoeveel schat je er nog over te houden op 't einde van het jaar?
                            Eentje, voor recyclage :-)

Comment

Kost toch wel wat geld medunkt. En als je een ongeval hebt ligt er ook nog een mooie rekening op je te wachten.
                              True, maar denk dat veel mensen zich bewust worden van de kostprijs van ringen/tracken....en dan rekent het zich natuurlijk wel.

Comment

Ik verschiet ervan hoeveel van die huurauto's er rondrijden tegenwoordig. Had nooit gedacht dat dat zo goed zou marcheren.
                                Toch eens een financieel plan maken ?

Comment

Of het echt zoeken en 996GT2's gaan verhuren
                                  dan echt een GOED financieel plan maken...

Comment

• Hoe zit dat bij jou eigenlijk, met uw honderden rondjes per jaar?

Banden, blokken, schijven....kun je daar een getal opplakken qua ringronden?

Comment

Hoe zit dat bij jou eigenlijk, met uw honderden rondjes per jaar?

Banden, blokken, schijven....kun je daar een getal opplakken qua ringronden?
                                      Ik kan je wel zeggen dat 100 laps Nordschleife je minder gaan kosten dan 6 trackdays in het droge

Comment

Ik kan je wel zeggen dat 100 laps Nordschleife je minder gaan kosten dan 6 trackdays in het droge
                                        1 uur Mettet is gelijk aan 10 Ring rondjes...

Comment

• Wegens meer remmen, scherpere bochten etc I presume...interessante vergelijking wel

Comment

Working...
                                          X