Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
welke site is da nu weer waar ge kunt zoeken op nummerplaat voor de foto's?Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
volgend jaar wil ik een Swiftje huren van rent4ring. de franchise bij een accident is een 2500 euro, maar de schade aan het circuit (en medische kosten) kunnen daar al een veelvoud van zijn.
is deze verzekering bruikbaar om alle kosten naast de auto te dekken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenwelke site is da nu weer waar ge kunt zoeken op nummerplaat voor de foto's?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
je bent mijn heldCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenvolgend jaar wil ik een Swiftje huren van rent4ring. de franchise bij een accident is een 2500 euro, maar de schade aan het circuit (en medische kosten) kunnen daar al een veelvoud van zijn.
is deze verzekering bruikbaar om alle kosten naast de auto te dekken?
http://www.nurburgmotorsport.com/Insurance.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk BerichtenIk denk dat ik volgend jaar een 5 tal Clio RS'en ga kopen en deze ga verhuren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk verschiet ervan hoeveel van die huurauto's er rondrijden tegenwoordig. Had nooit gedacht dat dat zo goed zou marcheren.
por qué?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenpor qué?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenHoeveel schat je er nog over te houden op 't einde van het jaar?Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenKost toch wel wat geld medunkt. En als je een ongeval hebt ligt er ook nog een mooie rekening op je te wachten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk verschiet ervan hoeveel van die huurauto's er rondrijden tegenwoordig. Had nooit gedacht dat dat zo goed zou marcheren.Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenOf het echt zoeken en 996GT2's gaan verhurenSinds 2002 : 1106 laps @ NS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHoe zit dat bij jou eigenlijk, met uw honderden rondjes per jaar?
Banden, blokken, schijven....kun je daar een getal opplakken qua ringronden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk kan je wel zeggen dat 100 laps Nordschleife je minder gaan kosten dan 6 trackdays in het drogeSinds 2002 : 1106 laps @ NS
Comment
Comment