Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
    Ik ga bijna slapen, morgen 9u opstaan om te gaan Ringen.

Mega jaloers hier , zou zo graag gaan maar kan niet opnieuw de zaak in de steek laten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
      Porker bedoelt denk ik juist dat het niet beenhard is en moet zijn omdat het voor de Ring is... Echter zijn er natuurlijk altijd dingen die beter kunnen maar dan stopt het nooit.
      Indd, dat bestrijd ik toch ook nergens?

Maf ze!

Comment

• Ik ga ook naar de Ring morgen t/m zondag. En normaal gezien weekend erop ook.

Ben met een rode Honda S2000, wel zwaaien als je mij voorbij vliegt. Ik hoop tussen 10u en 11u am Ring te zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
          Indd, dat bestrijd ik toch ook nergens?

Maf ze!
          Dan had ik verkeerd begrepen nevermind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
            Ik ga ook naar de Ring morgen t/m zondag. En normaal gezien weekend erop ook.

Ben met een rode Honda S2000, wel zwaaien als je mij voorbij vliegt. Ik hoop tussen 10u en 11u am Ring te zijn.
            Zal er op letten, voor mij is het ook de eerste keer in deze setup dat ik ga dus ik verwacht nog niet te veel.

Comment

• Met de M3 toch vermoed ik?

Comment

Met de M3 toch vermoed ik?
                Jep, maar zoals gezegd nog niet met al deze aanpassingen daar gereden. Laatse keer was enkel wat gestript met andere veren op originele schokdempers...

Comment

• Hou em heel he gasten, have fun!

Comment

• kut!

Lees ik te laat.

Als ik morgen niet moet werken vrees ik dat ik me niet zal kunnen inhouden
                    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Schitterend dagje vandaag, de eerste rondjes gingen totaal niet lekker, nog wat vochtig op sommige plekken en wat angstig aan het rijden. Fuelmans even meegenomen, dat rondje was ook niet echt om over naar huis te schrijven.
                      Een paar rondjes wat vast clientele gevolgd, incl Jerain met de M3. Dat was zéér aangenaam rijden overigens (afgezien v/h feit dat een Duitser uit München bijna z'n neus meenam), ging gelijk op zonder te gaan racen. Ik heb overigens zeker nog een paar punten ontdekt waar jouw lijn veel beter was, en dat is op het einde ook nog gebleken, waarvoor dank dus!
                      Op de achtergrond een laptimer laten draaien en daarnet eens bekeken. Tussen het rondje fuel en het laatste zit een halve minuut!

Besluit: ik moet dringend leren veel minder enthousiast de bochten in te duiken (wat moeilijk is aangezien de wagen je uitlokt om de kont wat lichter te maken bij het insturen), zeker op de NS is de exitspeed extreem belangrijk op bepaalde punten.

Comment

• Wie gaat er morgen? Lefty sowieso?
                        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Jup!

Nog wel cool die "Harry's laptimer"

Wat je daar allemaal kan uithalen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                            Wie gaat er morgen? Lefty sowieso?
                            Laat je mij wat weten?

Ik ben hier morgen thuis wat aan't werk, maar kan in principe weg. De drang gaat groot zijn om niet nee te zeggen.

Comment

• Hoe marcheert die laptimer daar? Gezien je niet met een volledig loop zit, waar klokt 'ie dan af?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                Hoe marcheert die laptimer daar? Gezien je niet met een volledig loop zit, waar klokt 'ie dan af?

Catcht automatisch de twee bruggen via GPS, dus je moet niets doen.
                                Heb 1 keer tussendoor gekeken om Jerain een idee te geven van z'n tijd (hij was aangenaam verrast!), verder niet...dat lijkt me niet gezond. Maar om achteraf eens te kijken hoe je 't er van af hebt gebracht is het wel interessant. Sectie-tijden, snelheden, en optioneel nog volledige analyse met grafieken etc.
                                Video functie heb ik er ook bijgenomen, nog wat instellen / calibreren maar zeer net beeld met snelheidsaanduiding, tijd etc.

Comment

• De meeste circuits staan er overigens in, incl nu BTG NS+GP Strecke, speciaal ge-upped door de creator voor vrijdag / zondag

Comment

De meeste circuits staan er overigens in, incl nu BTG NS+GP Strecke, speciaal ge-upped door de creator voor vrijdag / zondag
                                    Ik krijg het vermoeden dat jij Harry's Pro versie gedownload hebt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                      Ik krijg het vermoeden dat jij Harry's Pro versie gedownload hebt?

Nee toch niet

Heb die basis versie met optioneel video, voorlopig lijkt me dat genoeg...geen zin om met grafieken te gaan jongleren. Werkt prima en info genoeg.

Comment

• Ik ontdek het net zelf! Vrij impressive spul voor €5

Comment

• Vanaf hoe laat is dat morgen open?

Moet dan wel nog semi's op velg laten trekken

Comment

Working...
                                          X