Oorspronkelijk geplaatst door brechen
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenDat heb ik nu al
Maar het lijkt me wat idioot dat te doen als je de huidige wagen nog niet to the fullest beheerst...zoals zonder ESP rijden bv
Of in mijn geval 25-30 sec bijtellen.
Simpel rekensommetje zegt dan dat in theorie 7:47 mogelijk is.
Ik denk wel dat die toyo's nog een verschil gaan maken van ca 5s tov de michelins, die worden echt enkel voor de durability gemonteerd want zijn eigenlijk voor RWD'ers.
Die nieuwe Mégane is toch nog sth else heb ik het gevoel...Als je ziet hoe makkelijk dat gaat in dat filmpjeik heb niet eens ruitensproeiers meer!
Nenee respect man!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenOnder de 8 minuten? Petje af makker!
Mijn persoonlijke target is nog steeds 10 minuten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenDie kutbocht tussen Brünnchen en Pflanzgarten als ik me niet vergis
Vette bocht, behalve 's avonds.
Wijs dat je pootje in de lucht smijt daar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenDie kutbocht tussen Brünnchen en Pflanzgarten als ik me niet vergis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenKan ook nog net voor hohe acht zijn denk 'k...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenKan ook nog net voor hohe acht zijn denk 'k...
Had er ook aan gedacht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk BerichtenHeb net een gratis trackday plaats gekregen voor Zandvoort, vrijdag!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDan moet je een trackday gaan doen ginder
Waar moet je dan de ring op? Lijkt me vrij tricky om op het snelste stuk vd ring een pitlane te voorzien?
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenDat heb ik nu al
Maar het lijkt me wat idioot dat te doen als je de huidige wagen nog niet to the fullest beheerst...zoals zonder ESP rijden bv
Nuja, dat zit wel anders uiteraard als je een ding koopt dat louter voor circuitgebruik moet dienen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenMet de 190 ga je easy 9:30 halen.
Easy, ik wil het nog zien!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenGran Turismo ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZalig om terug te lezen, die 'Target 8 minutes' van EVO Magazine, vooral gezien ze het met exact dezelfde kar doen als ik...
http://s20.photobucket.com/albums/b2...rops/EVO%20M3/
Wist niet dat het Dirk hun rijder was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenIn standard form the E36 M3 laps the Ring in 8:36
Da's wel zeer zotjes
Dan moet je toch ook wel stalen ballen hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenIk schrik er eigenlijk wel van dat ze zelfs niet in de buurt komen...
Zelfs tov de standaard tijd verschilt het niet veel.
Tja kan van meerdere factoren afhangen, heet, drukte, grote spoilers die topsnelheid verminderen...
Comment
Comment