Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• there were a couple of faces there , one being moto gp rider , anthony west :
    And tim schrick , son of engine / cam builder peter schrick .....we questioned their cam design , but were met with the middle finger :
    12345
    Last edited by ; 14/04/2011, 15:00.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
        nee. Bij de 24u wordt die shortcut van 1 naar 5 sowieso gemaakt 100% zeker!

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ah indd, correct! Daarmee dat ik op de PS3 altijd uit de bocht vlieg

Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten

Turbines!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
          Nope...

En 24H is volgens mij volledige GP Strecke + Nordschleife, dus die hebben sowieso het langste rondje...DACHT ik.
          Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
          Ah indd, correct! Daarmee dat ik op de PS3 altijd uit de bocht vlieg
          Zolang het maar op PS3 is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
            Zolang het maar op PS3 is...

Wanneer rijden ze dan eigenlijk de volledige NOS + GP Strecke...nooit dus?

Comment

Wanneer rijden ze dan eigenlijk de volledige NOS + GP Strecke...nooit dus?
              Ik zou het eigenlijk niet weten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk Berichten
                Inderdaad, gaat je er ook zijn?
                We gingen er eerst niet geraken , maar ik kom ook af met mijne pa.
                Rond 14u.. tzal nipt worden, maar we zullen er zijn
                Ook op circuit
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Zot, extra drag...no way bij mij!
                  Ik weeg 110 kilo, dat beetje drag is the least of your worries

Comment

• Lose some weight boy!!

Net bij Kronos in Namur geweest, wat een keet is dat.
                    Had zoiets Mosafrein achtig verwacht, maar Kronos is wel even een stukje groter Staat daar ook vol met racebolides, serious business blijkbaar.

Anyway, they saved my weekend

Comment

• Speciaal profiel die bandjes, prijs en maat?

Comment

• Pilot Sport Cup, 225/40/18

prijs helaas ca 235 per stuk, vrij prijzig momenteel...

Maar bon, beter 30 rondjes met deze dan 3 rondjes met een set Toyo's die 25 EUR goedkoper zijn.

Comment

• Geen Toyo 888 fan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                            Geen Toyo 888 fan?

Ik heb ze nog niet geprobeerd, en iedereen vraagt me inderdaad constant waarom ik daar niet op rij, want "ze zijn daar toch op aanvraag af fabriek op geleverd" etc.

Fact of the matter is dat m'n garagist in Adenau die Michelin's aanraadt wegens durability. Met de Toyo's ben je effectief nog wat sneller, maar al in het midden van het rondje begint die serieus te "smelten", en je kan er (als je d'r voor gaat) misschien 3 rondjes mee rijden.
                            Ik spreek hier over de Renault hé, een potente "Frontkratzer". En je moet fullpull rijden, anders geldt die regel uiteraard niet...

Ooit zal ik ze wel eens leggen in een poging het record te verbreken, maar financieel gezien is dat dus echt niet interessant.

Ik heb ook geen reden om aan die garagist z'n woord te twijfelen, zelfs nu hij nog Toyo's heeft en geen Michelin's heeft hij me toch nog aangeraden die Michelin's te zoeken. Verder doen ze quasi enkel Clio/Mégane RS'en, inclusief ontwikkeling van de RS Clubsport, Boxsupport tijdens de VLN etc...
                            Het laatste wat ie zei is dat ik m'n ESP moest uitzetten en driftend door Schwedenkreuz gaan

Comment

• Ah, welja ik verwachte een beetje zo'n reply maar was benieuwd, heb +- hetzelfde van serial met z'n 320d gehoord.

Ik zit nu voorlopig op 2de hands r888's en ga afwachten en wat reviews lezen en vragen voor als ik er me eens nieuwe koop.

Comment

Ik heb ze nog niet geprobeerd, en iedereen vraagt me inderdaad constant waarom ik daar niet op rij, want "ze zijn daar toch op aanvraag af fabriek op geleverd" etc.

Fact of the matter is dat m'n garagist in Adenau die Michelin's aanraadt wegens durability. Met de Toyo's ben je effectief nog wat sneller, maar al in het midden van het rondje begint die serieus te "smelten", en je kan er (als je d'r voor gaat) misschien 3 rondjes mee rijden.
                                Ik spreek hier over de Renault hé, een potente "Frontkratzer". En je moet fullpull rijden, anders geldt die regel uiteraard niet...

Ooit zal ik ze wel eens leggen in een poging het record te verbreken, maar financieel gezien is dat dus echt niet interessant.

Ik heb ook geen reden om aan die garagist z'n woord te twijfelen, zelfs nu hij nog Toyo's heeft en geen Michelin's heeft hij me toch nog aangeraden die Michelin's te zoeken. Verder doen ze quasi enkel Clio/Mégane RS'en, inclusief ontwikkeling van de RS Clubsport, Boxsupport tijdens de VLN etc...
                                Het laatste wat ie zei is dat ik m'n ESP moest uitzetten en driftend door Schwedenkreuz gaan
                                Driftend door Schwedenkreuz? à la scandinavian flick?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                                  Ah, welja ik verwachte een beetje zo'n reply maar was benieuwd, heb +- hetzelfde van serial met z'n 320d gehoord.

Ik zit nu voorlopig op 2de hands r888's en ga afwachten en wat reviews lezen en vragen voor als ik er me eens nieuwe koop.
                                  Dat zal geen probleem zijn hé, de eerste 10-20 rondjes gaat je sowieso je kist moeten leren kennen dus full door de bochten zal er sowieso niet bij zijn. Dan houden ze ook wel merkelijk langer natuurlijk.

Oorspronkelijk geplaatst door wakeboarderxxx Bekijk Berichten
                                  Driftend door Schwedenkreuz? à la scandinavian flick?
                                  Die bocht naar links gaat plots wat naar beneden hé, ik denk dat hij dat zo bedoelt...eerst bocht insturen, zodra het wat zakt gaat de boel zweven, maar gewoon de gas er op houden en wat tegensturen.
                                  Maar bon...in theorie klinkt dat leuk, ter plekke houd ik me liever wat rustig en verlies 2 seconden, Schwedenkreuz staat toch vrij solide in de top 3 qua gevaarlijke plekken op de Ring.

Comment

• Nog wat aan het mailen met de testrijder...

After, the speed in the straight line depending of your exit and the tiergarten braking is more difficult i think when you arrive full .. Do you arrive at 230 kph when you start at the parking ?

Comment

Wat je schrijft over de Toyo's klopt. Ik had dit ook al gehoord en toch ook maar gekozen om niet alles zomaar te geloven en dus zelf tot test over te gaan.
                                      Conclusie: wat je hoort is juist. Een paar snelle laps en dan uw kas opfretten tot ze eindelijk helemaal naar de knoppen zijn. Het rubber smelt enorm snel en gaat dan "oprollen".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                        Wat je schrijft over de Toyo's klopt. Ik had dit ook al gehoord en toch ook maar gekozen om niet alles zomaar te geloven en dus zelf tot test over te gaan.
                                        Conclusie: wat je hoort is juist. Een paar snelle laps en dan uw kas opfretten tot ze eindelijk helemaal naar de knoppen zijn. Het rubber smelt enorm snel en gaat dan "oprollen".
                                        @Jokke: uit dit topic blijven, veel te gevaarlijk joh!!!!!!!!

Comment

Dat zal geen probleem zijn hé, de eerste 10-20 rondjes gaat je sowieso je kist moeten leren kennen dus full door de bochten zal er sowieso niet bij zijn. Dan houden ze ook wel merkelijk langer natuurlijk.
                                          Ik ga m'n kist niet leren kennen op de ring hoor, de ring ken ik al en de 190 zal ik wel eerst zo leren kennen.

Comment

Working...
                                          X