Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
    *Filmpje*
    Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk Berichten
    Haha die Volvo was eerder ook recht door Adenau Forst gegaan
    Haha idd. Wat een debiel.
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
      Stoort me op zich niet, weinig last van die flikken...zitten sowieso voornamelijk uitlaten van moto's te checken
      Lap ik zal maar mijnen stock uitlaat steken als ik deze zomer eens naar daar bol. Mijnen andere heeft wel een europese goedkeuring als Dbkiller erin zit maar als ze meten zal die wsl wel te luid gaan. Of meten ze niet en enkel papiercontrole? (ga er wel niet mee de ring opgaan enkel eens kijken en die sfeer gaan opsnuiven)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        Der zitten toch wel een paar zotten tussen hoor

Can't wait om er nog eens naartoe te bollen
        nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
          Lap ik zal maar mijnen stock uitlaat steken als ik deze zomer eens naar daar bol. Mijnen andere heeft wel een europese goedkeuring als Dbkiller erin zit maar als ze meten zal die wsl wel te luid gaan. Of meten ze niet en enkel papiercontrole? (ga er wel niet mee de ring opgaan enkel eens kijken en die sfeer gaan opsnuiven)

Voornamelijk papieren en keurmerk

Comment

Volgende dinsdag/woensdag krijgt m'n ma haar ringdoop

Gaat lachen worden

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• hahahahahaha da filmpje ik lig strijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door curve Bekijk Berichten
                  hahahahahaha da filmpje ik lig strijk
                  Hahaha zalig, ik ga dat ook met mijn vriendin proberen te flikken, beste is natuurlijk als ze van niets weet hé :-D dan is het spontaan.

Ze moet ook nog gedoopt worden op de ring, alhoewel ik twijfel of het wel een goed idee is om ze mee te nemen. Zijn nog altijd niet getrouwd

Comment

• Scheiden is duur dus beter nu he

Vriendinnen/vrouwendag doopmeeting!

Comment

• Heb mijn vriendin ooit 1 keer meegekregen naar de ring, 1 rondje en het was genoeg voor altijd.

Comment

• *kijkt uit naar z'n eerste Alpinürburgrondje*

Comment

• Beeldmateriaal van deze zaterdag:

http://www.youtube.com/watch?v=3uS3L3krxc0

Was mijn broer aan't volgen in zijn gechipte e92 320d. Gaat serieus goed vooruit!

Er beide met de schrik vanaf gekomen in de bocht na quidelbacher hohe (1:55). Je komt om de bocht en ziet plots een bmw links, porsche rechts, spurtend manneke met gele vlag. Vol op de rem en gelukkig veilig doorgekomen. Een M3 zat plots ook heel dicht op mijn achterbumper.

Comment

Jammer dat die "sfeer" vaak resulteert in applaus als er iemand z'n kar plooit (zonder nog maar te weten of er iemand gewond is)
                            Dat snap ik ook niet. Wat je daar leuk aan vindt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                              Heb mijn vriendin ooit 1 keer meegekregen naar de ring, 1 rondje en het was genoeg voor altijd.
                              Idem hier.

Daar zijn foto's van

Comment

• Groot verschil met die van mij... die trok een lang gezicht omda ik perse de Ring op wou en zij met de kleine aan de kant moest blijven
                                Porsche 996 GT3 RS
                                Porsche 964 RS
                                BMW ///M3 e30
                                Mercedes c250 CDI AMG
                                www.flamebox.be

Comment

Jammer dat die "sfeer" vaak resulteert in applaus als er iemand z'n kar plooit (zonder nog maar te weten of er iemand gewond is)
                                  True, vorig jaar prakt een Hollander in Brünchen vrij stevig z'n Opel Astra GSi, plots beginnen er daar een hoop te roepen en te applaudisseren en wanneer de inzittenden geschrokken uitstappen roept er zo'n marginaal Duits foorwijf "SO MUSS EIN OPEL AUSSEHEN!!!" naar die kerels
                                  Ik vond dat echt degoutant

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                    True, vorig jaar prakt een Hollander in Brünchen vrij stevig z'n Opel Astra GSi, plots beginnen er daar een hoop te roepen en te applaudisseren en wanneer de inzittenden geschrokken uitstappen roept er zo'n marginaal Duits foorwijf "SO MUSS EIN OPEL AUSSEHEN!!!" naar die kerels
                                    Ik vond dat echt degoutant
                                    Tjah de beste stuurlui staan aan wal zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wakeboarderxxx Bekijk Berichten
                                      Er beide met de schrik vanaf gekomen in de bocht na quidelbacher hohe.

500 000 pagina's Ringtopics en nooit, nooit zeg ik u, is dat woord gevallen en sinds vorige week noemt iedereen dat ineens zo

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten

500 000 pagina's Ringtopics en nooit, nooit zeg ik u, is dat woord gevallen en sinds vorige week noemt iedereen dat ineens zo
                                          én toch is het zo:

Comment

Working...
                                          X