Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
    Setje regenbanden kopen?
    Aan de banden zal het niet echt liggen, ik rijd niet op semi's maar op Bridgestone RE50 MZ.
    Het zit meer tussen mijn oren, het is al eens fout gegaan met mijn BMW en bovendien heeft mijn S2000 ook geen enkel hulpmiddel op ABS na.
    Ooit hoop ik mijn watervrees weer te overwinnen maar gisteren was het nog niet het moment!

Ik heb al ruim 70 rondjes op droog kunnen rijden dit jaar en er komen nog dagen en de passagiersrondjes waren ook leuk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
      Aan de banden zal het niet echt liggen, ik rijd niet op semi's maar op Bridgestone RE50 MZ.
      Het zit meer tussen mijn oren, het is al eens fout gegaan met mijn BMW en bovendien heeft mijn S2000 ook geen enkel hulpmiddel op ABS na.
      Ooit hoop ik mijn watervrees weer te overwinnen maar gisteren was het nog niet het moment!

Ik heb al ruim 70 rondjes op droog kunnen rijden dit jaar en er komen nog dagen en de passagiersrondjes waren ook leuk.

Ik ben ook geen fan van het nat maar het leert je de auto beter kennen, en het citcuit ook. Maar ik geef je wel gelijk dat het levensgevaarlijk is
      Hier tot nu toe ca 115 rondjes, zondag ben ik weer van de partij en wel de hele dag vanaf 's ochtends.
      We moeten elkaar daar trouwens eens even spreken want ik heb evtl nog een interessant voorstel voor je.

Comment

• Ik heb nog niks gepland maar misschien ga ik bij droog weer aanstaande zondag wel weer een dagje op en neer.

Voorstel? Mag ook ook via pb eventueel, je maakt me nieuwsgierig.

Comment

• PM sent

VLN 3 Rondje 1, naar zulke vids kan ik blijven kijken....
          Vanuit de twinbusch Porsche, chasing Frikadelli GT3R

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten

Heb je zondag met een blauwe bmw met nieuw nummerplaat de ring op geweest ?
            Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
            Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Efkes een roadtripje doen

A road trip from Bahrain to the Nurburgring race track in Germany during a 24 days tour that started July 11,2010. I made the 15,523-kilometre road trip from Bahrain to the Nurburgring Race Track in Germany and back to Bahrain. I used a 2009 Mercedes C-Class for this trip.
              1991 Mazda MX-5 NA
              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                Efkes een roadtripje doen

http://eabul.blogspot.com/
                Mens met teveel tijd ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                  Mens met teveel tijd ...

Ne facteur dus

Comment

• Uit Bahrain zou ik ook wegrijden denk ik...spijtig dat het niet met een Koenigsegg of een Veyron o.d. is.
                    Ik zou zeggen GT-R maar het moet realistisch blijven.

Comment

PM sent

VLN 3 Rondje 1, naar zulke vids kan ik blijven kijken....
                      Vanuit de twinbusch Porsche, chasing Frikadelli GT3R

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      Nerves of steel 3:10 komt hij even piepen voor het bultje bij Schwedenkreuz maar beslist dan toch om terug te trekken. Zalig filmke, en die klank

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
                        Heb je zondag met een blauwe bmw met nieuw nummerplaat de ring op geweest ?
                        Nee, ik reed met een S2000 en heb meegereden in een Megane RS250 en een BMW 330d Touring.

Comment

• Gaat er nog iemand van jullie naar de Ring aanstaande zondag?
                          Ikzelf wacht het weer nog even af en het is ook afhankelijk van hetgeen ik morgen nog ga doen.

Comment

• Morgen & zondag aanwezig, afhankelijk v/h weer zondag rij ik wel al vroeger door.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                              Efkes een roadtripje doen

http://eabul.blogspot.com/
                              Diene foam gun hebben ze nog ni bij Wax-it

+ YouTube Video

Comment

• Nice, bloedgroep naast de naam

Comment

• Lucas Luhr, dit jaar in de Manthey GT3 R bij de 24h

“ I think in 2000, Olaf (Manthey) made a Turbocharged car. In qualifying we had nearly 1000bhp. The speed was just incredible, I remember wondering if I could take the kink flat-out, which I did, and then seeing 340km/h on the way down into the compression. It was crazy.”
                                  340km/h is 213mph. On its 7min 19sec lap, the GT2 RS didn’t get above 195mph.
                                  When you’ve done 213mph at the ‘Ring, you’re a hero.

Comment

Nice, bloedgroep naast de naam

Dat gebeurde wel meer vroeger:

op

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Blijkbaar is de McLaren MP4-12C gisteren zwaar gecrasht tijdens een recordpoging op het snelste stuk na de Antoniusbuche (linkse net na de Zufahrt)

Hopelijk is de piloot ok

Comment

Nice, bloedgroep naast de naam

Da is/was altijd zo in autosport!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                          Da is/was altijd zo in autosport!
                                          Ah didn't know, nog nooit gezien iig

Comment

Working...
                                          X