Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    hoe zit dat, zo'n rolkooi?
    Vanachter tegen dat netje, is er voor gemaakt

Comment

• Exclusief spul!

Comment

• Ja zeer exclusief! Ik heb ze zien opstellen links voorbij de pylonnen om achter elkaar aan te kunnen rijden.
        Heeft toch wel even geduurd voor ze vertrokken want ze zijn me niet voorbij gekomen en daar had ik wel op gerekend. Stonden ook nog een paar andere BMW's bij.

Comment

• Heb ze niet in kolonne gezien dus bij het eerste zicht van die foto dacht ik dat het om een photoshop ging

Vreselijk duur maar moet heerlijk zijn op de Ring...

Comment

• Oude topfavoriet

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Als ik me niet vergis hebben we die kar ook gezien op Goodwood, incl chauffeur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                Ik vind m'n weg met de luchtdruk toch nog niet helemaal...Voorbije weekend vooraan ca 2.1 en achteraan 2.5, warm uiteraard.
                Collega raadde me aan eens 2.3 rondom te proberen.

N00b-ish maar met méér druk zou ik toch minder m'n flanken moeten kapotrijden, niet?
                Ik reed vooraan en achteraan 2.0 warm en dat was perfect voor R888. Vooral de hoeveelheid camber doet het meeste. Is daar al iets aan gedaan?

Ik weet dat velen het niet voor R888 hebben maar de nieuwe hebben betere flanken en eigenlijk geen heatcycles nodig. Gewoon leggen en knallen was het bij mij. Zeer gelijkmatige slijtage, massa's grip en niks van oprollen... Kar moet wel zeer juist afgesteld staan om de band juist te laten werken maar dat is eigenlijk bij alle banden zo denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                  Ik reed vooraan en achteraan 2.0 warm en dat was perfect. Vooral de hoeveelheid camber doet het meeste. Is daar al iets aan gedaan?

Ja maar ik heb de indruk dat het nog wat agressiever mag...donderdag ga ik nog even langs.

Comment

Ja maar ik heb de indruk dat het nog wat agressiever mag...donderdag ga ik nog even langs.

Ik zou achteraan tegen de -2° en vooraan rond de -3,5° gaan...

Comment

Als ik me niet vergis hebben we die kar ook gezien op Goodwood, incl chauffeur
                      Klopt, en zijn zoon Justin gaat elk jaar voor dat hillclimb-record.

Comment

• Achteraan is dat niet nodig lijkt me? Slijt mooi gelijk af en ook niet echt last van gripverlies o.d.

Comment

Achteraan is dat niet nodig lijkt me? Slijt mooi gelijk af en ook niet echt last van gripverlies o.d.
                          Ah ok, gewoon laten dan... Zitten daar eigenlijk regelbare stabi's op?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                            Ah ok, gewoon laten dan... Zitten daar eigenlijk regelbare stabi's op?

Geen flauw idee wat dat is?

Comment

• Ik heb veel zin om zondag te gaan, nog mensen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                                Ik heb veel zin om zondag te gaan, nog mensen?
                                Nog een plek over?
                                www.flickr.com/photos/bramvds
                                www.last.fm/user/lender

Comment

• In dit geval vrees ik ervoor maat, mijn "sportkar" heeft maar 2 plaatsen

Comment

• Toch geen probleem?

www.flickr.com/photos/bramvds
                                    www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                                      Ik heb veel zin om zondag te gaan, nog mensen?
                                      Ben ook van plan om af te zakken, weersvoorspellingen zijn nog altijd goed dus het is vrij zeker.
                                      2003 Saab 9-5 TiD Hirsched & aeronized
                                      1998 Saab 9-3 TiD (sold)
                                      1993 Saab 900i aero (sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dessel Bekijk Berichten
                                        Ben ook van plan om af te zakken, weersvoorspellingen zijn nog altijd goed dus het is vrij zeker.
                                        Zak maar af... we gaan van de NS naar Mettet...
                                        Druk weekend dus ;-)
                                        Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
                                        Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Net nog even geweest, beetje laat maar toch nog een 4 tal rondjes kunnen rijden. Paar spannende momenten gehad wegens achterbandjes die al zo'n 125 rondjes achter de kiezen hebben.

En wat blijft het toch moeilijk om een volledig clean rondje te rijden...3 x gefilmd en in elk filmpje blijven toch wel 1 a 2 fouten zitten.
                                          Moet wel zeggen dat ik SERIEUS opgefokt was door allemaal klote problemen op het werk, dus ik moest m'n frustratie d'r even af rijden. Wsl samen met de versleten achterbanden de reden voor een paar overenthousiaste missers...ik probeer het even online te krijgen.

Comment

Working...
                                          X