Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja zeer exclusief! Ik heb ze zien opstellen links voorbij de pylonnen om achter elkaar aan te kunnen rijden.
Heeft toch wel even geduurd voor ze vertrokken want ze zijn me niet voorbij gekomen en daar had ik wel op gerekend. Stonden ook nog een paar andere BMW's bij.
Ik vind m'n weg met de luchtdruk toch nog niet helemaal...Voorbije weekend vooraan ca 2.1 en achteraan 2.5, warm uiteraard.
Collega raadde me aan eens 2.3 rondom te proberen.
N00b-ish maar met méér druk zou ik toch minder m'n flanken moeten kapotrijden, niet?
Ik reed vooraan en achteraan 2.0 warm en dat was perfect voor R888. Vooral de hoeveelheid camber doet het meeste. Is daar al iets aan gedaan?
Ik weet dat velen het niet voor R888 hebben maar de nieuwe hebben betere flanken en eigenlijk geen heatcycles nodig. Gewoon leggen en knallen was het bij mij. Zeer gelijkmatige slijtage, massa's grip en niks van oprollen... Kar moet wel zeer juist afgesteld staan om de band juist te laten werken maar dat is eigenlijk bij alle banden zo denk ik.
Net nog even geweest, beetje laat maar toch nog een 4 tal rondjes kunnen rijden. Paar spannende momenten gehad wegens achterbandjes die al zo'n 125 rondjes achter de kiezen hebben.
En wat blijft het toch moeilijk om een volledig clean rondje te rijden...3 x gefilmd en in elk filmpje blijven toch wel 1 a 2 fouten zitten.
Moet wel zeggen dat ik SERIEUS opgefokt was door allemaal klote problemen op het werk, dus ik moest m'n frustratie d'r even af rijden. Wsl samen met de versleten achterbanden de reden voor een paar overenthousiaste missers...ik probeer het even online te krijgen.
Comment