Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Is dit ook iemand van het forum.
Mooie Scirocco RBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk BerichtenIs dit ook iemand van het forum.
Mooie Scirocco R
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtenik snap het niet dat motorrijders daar nog steeds hun leven willen riskeren. Ik rij zelf graag met de motor maar daar zullen ze mij nooit op zien gaan. In dat laatste filmpje snap ik ook niet goed waarom die gevallen motar niet eens probeert zijn bike recht te zetten. Hoe langer die op zijn zij ligt hoe groter de kasn dat je vloeistoffen plaatsen inlopen waar je die liever niet hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk BerichtenSommigen zitten dan nog eens met 2 op 1 moto.
Comment
-
zijn ook veel mensen (en koppels) die een tripje in de eifel doen met de moto en dan als afsluiter bv een rondje op de ring, echt letterlijk als toerist dan.
het snelheidsverschil is vaak echt te groot of men zou aparte dagen voor moto's moeten houden maar dat is dan weer niet haalbaar.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenVoila,gelukt:
Thanks! Cool om jezelf eens te zien, volgende keer een hele ronde ;-)
De witte is idd Daggie's Boxster Spyder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk BerichtenThanks! Cool om jezelf eens te zien, volgende keer een hele ronde ;-)
De witte is idd Daggie's Boxster Spyder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk BerichtenIs dit ook iemand van het forum.
Mooie Scirocco R
Kan ik die foto nog ergens wat groter vinden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichtenzijn ook veel mensen (en koppels) die een tripje in de eifel doen met de moto en dan als afsluiter bv een rondje op de ring, echt letterlijk als toerist dan.
het snelheidsverschil is vaak echt te groot of men zou aparte dagen voor moto's moeten houden maar dat is dan weer niet haalbaar.
Ringen is fun, zolang je binnen de lijntjes kleurt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Devil Bekijk BerichtenAanwezig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Devil Bekijk BerichtenAanwezig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk BerichtenIs er eig nog nieuws ivm die motard van afgelopen zondag?
De motorrijder die bij Brünnchen onderuit gegaan is heeft helaas hele zware verwondingen en wordt kunstmatig in coma gehouden. Laten we duimen dat het goed komt met hem.
Hij heeft zijn schouder, ribben en bekken gebroken en een long is beschadigd. Het gaat dus nog niet goed. Blijven spannende tijden volgens een familielid van het slachtoffer.
De meeste serieuze trackrijders zullen het wel weten, maar kijk je auto regelmatig goed na.
Krijg je toch panne, oververhitting o.i.d. zet je auto zo snel mogelijk aan de kant en waarschuw de andere rijders dat er iets op de baan kan liggen.
Afsleepkosten wegen niet op tegen een mensenleven en je kunt eventueel lid worden van de ADAC(Duitse Touring), die vergoeden de afsleepkosten op de Ring zonder problemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk BerichtenIk heb het even nagevraagd op touristenfahrerforum.de
De motorrijder die bij Brünnchen onderuit gegaan is heeft helaas hele zware verwondingen en wordt kunstmatig in coma gehouden. Laten we duimen dat het goed komt met hem.
Hij heeft zijn schouder, ribben en bekken gebroken en een long is beschadigd. Het gaat dus nog niet goed. Blijven spannende tijden volgens een familielid van het slachtoffer.
De meeste serieuze trackrijders zullen het wel weten, maar kijk je auto regelmatig goed na.
Krijg je toch panne, oververhitting o.i.d. zet je auto zo snel mogelijk aan de kant en waarschuw de andere rijders dat er iets op de baan kan liggen.
Afsleepkosten wegen niet op tegen een mensenleven en je kunt eventueel lid worden van de ADAC(Duitse Touring), die vergoeden de afsleepkosten op de Ring zonder problemen.
Ik hoop van harte dat het in orde komt. Ik weet wel dat er ergens ter wereld wel dagelijks ernstige ongelukken gebeuren maar als je zoiets ziet gebeuren dan blijft dat toch ff hangen.
Inderdaad een korte inspectie kan al veel verhinderen. Ben jij lid van deze maatschappij? Wat kost dit ongeveer en welke voordelen zijn eraan verbonden?
Grts
Kristof
Comment
-
Daarom vind ik dat ze op de ring ergens een technisch controle checkpoint zouden moeten hebben, er rijden veel teveel "wrakken" rond die elke moment een serieuze oil spill kunnen veroorzaken... vele van die cowboys met zulke wagens rijden dan nog gewoon door ook als er iets mis gaat omdat ze de sleepkosten niet willen/kunnen betalen. Ok het kan bij elke auto gebeuren, maar het risico bij verouderde afgeragde wrakken is toch een heel pak groter zou ik zo denken.
Comment
Comment