Ik heb een auto te koop staan met wat gebreken aan. Hij geraakt normaal niet door de keuring, aangezien er een nieuwe voorruit in moet.
Er hebben al enkele dealers gebeld om hem te kopen voor export. Daar hoef ik zelf geen keuring voor te doen. Maar die bieden veel te weinig.
Nu is er een particulier die hem wil kopen, zonder keuring. Maar ik lees op internet dat ik voor particulier wel zo een keuring moet doen en een car-pass moet voorzien.
Als ik dat in het verkoopcontract zet, dat hij zonder keuring wordt verkocht, kan die mens hem dan nog wel laten keuren en inschrijven? Of enkel exporteren?
Want 'k wil niet dat hij hier nadien met problemen afkomt, terwijl ik er maar een paar honderd euro meer voor krijg dan wanneer ik hem aan een dealer overlaat.
Er hebben al enkele dealers gebeld om hem te kopen voor export. Daar hoef ik zelf geen keuring voor te doen. Maar die bieden veel te weinig.
Nu is er een particulier die hem wil kopen, zonder keuring. Maar ik lees op internet dat ik voor particulier wel zo een keuring moet doen en een car-pass moet voorzien.
Als ik dat in het verkoopcontract zet, dat hij zonder keuring wordt verkocht, kan die mens hem dan nog wel laten keuren en inschrijven? Of enkel exporteren?
Want 'k wil niet dat hij hier nadien met problemen afkomt, terwijl ik er maar een paar honderd euro meer voor krijg dan wanneer ik hem aan een dealer overlaat.
Comment