Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door distinct Bekijk Berichtenzou het opvallen moest ik daar toekomen met een vrachtwagen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichtenmet zo een magneet van 70 meter diameter, nope, niemand zou het zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door distinct Bekijk Berichtentzijn ook ferme magneten waar jij woont
maar roest plakt ni zo goe nimee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichtenmet zo een magneet van 70 meter diameter, nope, niemand zou het zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichtenmaar roest plakt ni zo goe nimeeOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenDamn daar staat zelfs audi-prul...
Is er daar een eigenaar die te contacteren valt, of is het eerder van "ga halen wat je nodig heb"?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenEen magneet trekt ijzer aan hé. Zou die ook nog roest aantrekken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenWe gaan is met den blauwe van de Matteo en mijn kar. Banken plat, wat sleutelgerief...en gaan
wanneer zijn we weg?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk BerichtenOk, ik ga binnenkort als het§ droog is zeker eens naar die weide
Weet ze toch liggen dus het vinden zal al zeker geen probleem zijn, indien er iemand wil meegaan... Dan hoor ik t wel
En zeker voor die manta A
She's mine
Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cupra R Bekijk BerichtenIk wil wel eens kijken.
En zeker voor die manta A
She's mine
Als het eens droog is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk BerichtenAls het eens droog isDer Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichtenowkey,ik heb krik,sleutels.........
wanneer zijn we weg?
Begin januari.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenzalig... eindelijk gelijkgestelde zielen
Comment
Comment