Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Alweer een nieuwe AW-meeting?? Nee, Limburg is mij wat te ver om naar een oude Opel te gaan zoeken hoor. Anders wou ik ook wel eens zo'n oude garage binnendringen.
Alweer een nieuwe AW-meeting?? Nee, Limburg is mij wat te ver om naar een oude Opel te gaan zoeken hoor. Anders wou ik ook wel eens zo'n oude garage binnendringen.
Correctie: de locatie waar de oude Opel zich zou kunnen bevinden is Schaffen, en dat ligt in Vlaams-Brabant
In de week ben ik nog eens gaan proberen "het spookhuis" in Schaffen binnen te geraken: dat is jammer genoeg niet gelukt door de wildgroei van netels en een gracht die niet droog stond... . Reden: 12 a 13 jaar geleden ben ik daar ooit eens binnengeweest, en daar stond toen een oude Rekord C in de schuur. En ik zou graag weten of die daar nu nog altijd staat
"het spookhuis" = is een vervallen hoeve die eigenlijk "de waelehoeve" heet, maar de legende wil dat het er 's nachts spookt
Onlangs stond er in Landen aan een vervallen huis een garagepoort open en bij het voorbijrijden meende ik een Vauxhall Viva te zien. Ik direct den asci rondgesmeten maar tegen dat ik rondgedraaid was deed em juist zen poort dicht. Ik zou ook wel willen weten wat daar nog staat
Inderdaad Als je voorbij het vliegveld van Schaffen dan naar rechts gaat richting Vleugt! Waar de weg licht hellend wordt, aan de rechterkant ligt tussen het groen de walenhoeve Iets verder aan dezelfde kant is ook een bedrijfje: metalix
oh ja wel 1 probleem.
waar ik naar toe wil gaan is het half gewoond, onder andere door een hond (wel achter hekken).
ik kweet eigenlijk niet wat het is, maar ben er is binne geweest.
staan 4 autos
mercedes 350sec of 500sec zilver
een alfa GT V6 rood
een ferrari of maserati er stond een badge op van giugairo of zo iets (uit de jaren '70 denk ik (help mij)
nog een ding dat ik niet ken rood
Inderdaad Als je voorbij het vliegveld van Schaffen dan naar rechts gaat richting Vleugt! Waar de weg licht hellend wordt, aan de rechterkant ligt tussen het groen de walenhoeve Iets verder aan dezelfde kant is ook een bedrijfje: metalix
Mijn foto's gaan er nu aankomen: ik heb goed nieuws: ik heb nog een c-ke ergens in nen hof gevonden bij een verlaten en uitgebrand huis en natuurlijk pics gemaakt
Comment