en nog een keer: het is dus een c1 1.2s automatic
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Een Rekord A in Landen. Op de foto is ook een Dyane te zien en een remorque van een r4 gemaakt. De eigenaar rijdt met een Renault 6.
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoHier int begin van de straat staat een volga, maar telkens ik foto's probeer te trekken komt er een hond af, en die is al een paar keer over de omheining gesprongen. Hij ziet er gevaarlijk uit.
Maar we blijven proberen
Tip: Neem een stukske vlees mee en smijt da naar die hond
Comment
-
een bmw cs!!! Vind da nog maar eens! en dan zo gewoon in een wei met wat bomen. Er staat ook nog een astra f
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoSpreek die eigenaar eens aan! als er papieren bij zijn, ben ik wel geïntresseerd in de prijs!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoIk sta mijn vlees niet af aan een of ander straathondje hoor
Morgen stop ik er wel, zal foto's proberen trekken.
Ik dacht al méér aan ne Rotweiler of nen Dobermann
Comment
-
en nog een keertje
Deze staat in Hogen bij Geetbets
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoDamn, en daar aankomen met een remorque, en dat ding opladen is ook not done zeker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Sjieke foto's
Dat van die CS is wel echt een uniek zicht
en ook raar dat ze die Astra al laten "wegrotten" die is toch nog niet zoooo oud, is zelfs facelift-model dus 95-98
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Hier moet ik dus eens zien binnen te geraken! Zoals ge ziet...omgeven door een gracht en de enige weg vol met netels en distels van ne meter hoog!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreakWel spannend: Staat ie er of staat ie er niet? Hou ons zo goed mogelijk op de hoogte
Heel waarschijnlijk ga ik er niets meer vinden, maar ik moet zeker zijn
Stel u voor dat er de afgelopen 12 jaar nog auto's bijgekomen zijn
In alle geval: de dag dat ik een poging waag zal er hier een heel foto verslag staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999idd
Heel waarschijnlijk ga ik er niets meer vinden, maar ik moet zeker zijn
Stel u voor dat er de afgelopen 12 jaar nog auto's bijgekomen zijn
In alle geval: de dag dat ik een poging waag zal er hier een heel foto verslag staan
Comment
Comment