Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
PS: Toen ik bij de 505 stond viel het me toevallig op dat de bumpers absurd veel uitstaken en ik dacht nog zou dat geen Amerikaanse versie ofzo zijn. En blijkbaar...
Ik wist niet dat dat nog bestond, autokerkhoven met stapels op elkaar geplaatste auto's. Gisteren ben ik toevallig nog zo'n stapel Jappen tegengekomen:
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Ik heb onlangs foto's gezien van'n zwarte Audi A5 die achteraan helemaal verwoest was... Ma ik ben niet heel zeker of dat hier was, want ik vind't nie direct terug :/ Iemand die me kan helpen?
Geen flauw idee, het is de eerste keer dat ik een Celebrity zie in België.
ow, 'k heb weet van een stationwagen in 't antwerpse, en nog een paar andere in 't wild levende exemplaren. ik zou graag mijn Ciera Cutlass terug mooi hebben, en ook wel de papieren eens terugvinden, dan kan ik er mee op de baan. 'ie is nu 25 en kost dus niks meer aan taksen.
economisch is 't de beste oplossing. ik moet sowieso een bijkomende auto, die Fiesta-met-kleerkast komt me stilaan de strot uit als dagelijkse auto, maar ik kan 't onding niet missen. ik wil iets meer comfort, en de Picasso ligt me echt niet. een rijdend ei is niet aan mij besteed. de Olds staat er maar wat te staan, maar er is wat werk aan. links voor heeft 'ie een deuk in z'n kunststof bumper, en 't polyester front is gescheurd. dat front valt te regelen, die bumper niet, vrees ik. als ik 't geheel kan vervangen door de neus van een Celebrity, is dat voor mij goed als tijdelijke oplossing. dan nog remmen, schokdempers en banden vervangen, en ik rijd rond in alle luxe voor een paar honderd euro.
Comment