Hopelijk wordt die WEL nog gerestaureerd, en kheb et nie over de R18
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
't is dan nog de speciale ECC-versie: ferme promotiecampagne destijds op het ECC in antwerpen. Herinner ik me nog goed: op elke hoek van 't terrein waar de tribunes samenkomen zo eentje op een platform.
Goh, met zoiets zou ik nog wel willen rijden__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Zo ff geregistreerd vandaag vindt dit een machtig topic,juist gedaan met het helemaal te bekijken.en een heleboel fotokes rijker nu kben ook zo ene die met 2 digi cams in den auto cruist moest is ene plat gaan.blijven posten mensen tis al 5dagen geleden soon mijn eerste bijdrage.
M.V.G peter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sifon Bekijk BerichtenZo ff geregistreerd vandaag vindt dit een machtig topic,juist gedaan met het helemaal te bekijken.en een heleboel fotokes rijker nu kben ook zo ene die met 2 digi cams in den auto cruist moest is ene plat gaan.blijven posten mensen tis al 5dagen geleden soon mijn eerste bijdrage.
M.V.G peter.
Nu ja, ik moet veel zeggen, ik heb niet eens een digitale cameraOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sifon Bekijk BerichtenZo ff geregistreerd vandaag vindt dit een machtig topic,juist gedaan met het helemaal te bekijken.en een heleboel fotokes rijker nu kben ook zo ene die met 2 digi cams in den auto cruist moest is ene plat gaan.blijven posten mensen tis al 5dagen geleden soon mijn eerste bijdrage.
M.V.G peter.
Comment
-
M.V.G peter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenEenen digicam met een extra batterij is ook mogelijk zunne
Nu ja, ik moet veel zeggen, ik heb niet eens een digitale camera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sifon Bekijk Berichtenheb er 2gaan bijhalen gisteren (batterijen he)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenwelkom sifon, en verras en verblijd ons maar ferm hier met jouw foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenEn, hoe voelt dat, als er weer eens 6 uur van je leven voorbij is gegaan zonder dat je het merkte?
Comment
Comment