Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
op de mountainbike-route van Overijse
die bakken staan daar al HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl lang
Eerste keer dat ik langs daar rij, had mij gemist en ik dacht, ik sla gewoon de volgende straat in, maar dat bleek een wegeltje te zijn Was met mijn sprinter, das ne 4,6ton (2,2m breed als ge de spiegels ni meerekend). Fun dus
iets betere foto's...deze staat er al zekers 20jaar
ook een foto van achteraan,er staat ook nog een loods vol,en achter de loods..kevers en andere vw's uit de jaren 60 en 70, ik geloof zelfs nog brilkevers
Ik ben, nu 5 jaar geleden, is gaan luisteren voor die GSI, maar hij deed de GSI niet weg
Staat daar al een hele tijd samen met nog een hoop andere, nogtans een autohandelaar
Daarnaast in zijn vitrine staat wel van tijd knap gerief (oude opels)
iets betere foto's...deze staat er al zekers 20jaar
ook een foto van achteraan,er staat ook nog een loods vol,en achter de loods..kevers en andere vw's uit de jaren 60 en 70, ik geloof zelfs nog brilkevers
Hey Dj adres van deze pipo in herenthout graag,heb zin om daar eens te gaan snollen en alles wat niet te heet of te zwaar is OPLADEN
denk dat hij niks wegdoet....tis nogal nen speciale man
vroeger als kleine jongen ben ik er vaak geweest,toen had hij nog garage...maar is dan gestopt,en alt geene dat er in de tijd stond,staat ernog...
hou me op de hoogte,en veel succes
als ik goed kan tellen woont hij der van 75,dus je kan al raden welke types vw's en andere dat jet ga vinden he..
Deze heb ik nog niet gezien in dit topic, dacht ik. Mijn eerste bijdrage hier...
Trouwens, die kleine boomkes die je ziet oprijzen... Ze groeien uit het motorcompartiment
Comment