Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
die vond ik nu echt niet mooi, destijds, en nu ook nog altijd niet. Opel heeft veel beter gepresteerd dan dat
Moest het een Monza zijn, my heart was bleeding... Of zelfs een Commodore, of een Rekord...
die vond ik nu echt niet mooi, destijds, en nu ook nog altijd niet. Opel heeft veel beter gepresteerd dan dat
Moest het een Monza zijn, my heart was bleeding... Of zelfs een Commodore, of een Rekord...
Ik zie ze allemaal graag, en vooral kleine sedannetjes
Cool! Dit is echt leuk gedaan. Jammer dat je erachter en rechts wat "beschaving" ziet. Als je deze Cit nu ergens in een verlaten bos in de grond had gestoken... BRrrrr. En dan de lichtjes aan 's nachts. Pure horror
Komt dat buitenaards beest precies uit de grond gekropen... EVIL!
Mezelf eens quoten... deze foto is alweer bijna drie jaar oud...
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
... de meeste wrakken verdwijnen meestal , ze worden weggehaald voor het oud ijzer of door de groene jongens, maar gelukkig zijn er ook plaatsen waar der gewoon bijgezet worden
Vandaag nog eens naar die Senator willen gaan kijken en tot mijn groot genoegen stond deze nog identiek zoals drie jaar geleden + dus nog een paar leuke extraatjes
en van die laatste - Capri MK2 - heb ik een mini-fotoshoot van gemaakt
Ik dacht dat t geen Niva was. Ik dacht eerder een Daihatsu of Hyundai ofzo... Staan ergens in het brusselse, achter een muurke verstopt. Zal voor u nog es teruggaan. :-)
De terreinwagen is een Patrol, motor eruit gehaald. Staat t.o.v. het Geruzet complex van de Federale Politie. Er staan nog wel wat meer wrakken op dat stuk, althans toen ik er eens ging langs ging.
Comment