Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door scorpio29glx Bekijk Berichten
    liever de pres als zo te verwaarlozen. want nu kun je er helemaal niks meer mee

Ik ook niet akkoord Niets heeft zoveel charme als een versleten oldtimer in de bos
    www.opelklassiek.be

Comment

• Dit vind ik veel erger

En ook in Nederland btw

www.opelklassiek.be

Comment

• jammer van die Dolomite.

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
          jammer van die Dolomite.

Idd en dat corsaatje ook
          www.opelklassiek.be

Comment

• die vond ik nu echt niet mooi, destijds, en nu ook nog altijd niet. Opel heeft veel beter gepresteerd dan dat
            Moest het een Monza zijn, my heart was bleeding... Of zelfs een Commodore, of een Rekord...

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
              die vond ik nu echt niet mooi, destijds, en nu ook nog altijd niet. Opel heeft veel beter gepresteerd dan dat
              Moest het een Monza zijn, my heart was bleeding... Of zelfs een Commodore, of een Rekord...

Ik zie ze allemaal graag, en vooral kleine sedannetjes
              www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door scorpio29glx Bekijk Berichten

Cool! Dit is echt leuk gedaan. Jammer dat je erachter en rechts wat "beschaving" ziet. Als je deze Cit nu ergens in een verlaten bos in de grond had gestoken... BRrrrr. En dan de lichtjes aan 's nachts. Pure horror
                Komt dat buitenaards beest precies uit de grond gekropen... EVIL!

Comment

• mooi die DS....graag fotos van die 2cv

Comment

• Mezelf eens quoten... deze foto is alweer bijna drie jaar oud...

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
                    ... de meeste wrakken verdwijnen meestal , ze worden weggehaald voor het oud ijzer of door de groene jongens, maar gelukkig zijn er ook plaatsen waar der gewoon bijgezet worden

Vandaag nog eens naar die Senator willen gaan kijken en tot mijn groot genoegen stond deze nog identiek zoals drie jaar geleden + dus nog een paar leuke extraatjes

en van die laatste - Capri MK2 - heb ik een mini-fotoshoot van gemaakt

Comment

• Duidelijk de jaren 80 meegemaakt

Het originele stickertje van de garage: Taels Frans (Geel)

De velgen verraden dat de Capri waarschijnlijk al jaren elders gestaan heeft (hoog gras) + let ook op de Adelaar op de flank.

Comment

• een aanslag van groen!

krokkant

ook nog een stukje Mercedes

Comment

• en tot slot nog eentje die nog maar aan het begin van z'n (hopelijk lange) wrakken-carrière staat

(let op de gele viper-streep )

Comment

• www.opelklassiek.be

Comment

• huyundai

ik leer lezen

Comment

• Nog enkele afdankertjes gevonden. Iemand een idee welk merk en type de jeep is?
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• waar staan die?

is dat geen Niva? Ga eens terug bij daglicht man

Comment

• Ik dacht dat t geen Niva was. Ik dacht eerder een Daihatsu of Hyundai ofzo... Staan ergens in het brusselse, achter een muurke verstopt. Zal voor u nog es teruggaan. :-)

Comment

• ne nissan patrol anders?
                                      autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• tigra,

die capri waar staat die,presies heel wat oldtimers daar...wat een zonde

Comment

• De terreinwagen is een Patrol, motor eruit gehaald. Staat t.o.v. het Geruzet complex van de Federale Politie. Er staan nog wel wat meer wrakken op dat stuk, althans toen ik er eens ging langs ging.
                                          Last edited by ; 29/07/2008, 13:50.

Comment

Working...
                                          X