Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En je vergeet nog de windsplitters op de gardebou's!, Zoals bij een Ascona 400
hell yeah!!! m'n oompje had begin '80 een 323i met bodykit en die splitters op de gardebou's. Ik was erdoor gefascineerd, echt. Een bordeaux-rode. Ik vond hem super in die tijd.
Hello, vraagske is hier iemand van de buurt van passendale ?
ben daar eens gaan kijken naar een rally en toen dat ik tegen een loods ging pissen merkte ik dat deze vol oude opels stond...
Ik had m'n Spook ervoor gezet (half op straat - half op de berm) om dan een foto te maken als bewijs dat ik er geweest was wil ik juist mijne kodak uit m'n broekzak halen komt die oude man al om de hoek kijken, shit
Komt naar mij toe, ik al m'n motorkapke opengezet
"em is toch nie kapot? "
"nee nee, alleen een beetje laten afkoelen, op tijd eens rusten hé ", zei ik
"ja, das gelijk ne ouwe mens hé, dat moete ook af en toe is laten rusten", zei em
zo is dat...
"ja, ik peisde al dak ne motocyclette hoerde stoppen"
wrak van de dag: half verbrande Omega met water in.
Af en toe ziet ge dat wel eens rijden, geen wagens die verbrand zijn, maar wagens met een replica nummerplaat, achteraan ... is prolly de reden waarom het lettertype afwijkend is
Ben er vandaag ook geraakt spijtig genoeg geen verse pics kunnen maken wegens betraptheid
Ik had m'n Spook ervoor gezet (half op straat - half op de berm) om dan een foto te maken als bewijs dat ik er geweest was wil ik juist mijne kodak uit m'n broekzak halen komt die oude man al om de hoek kijken, shit
Komt naar mij toe, ik al m'n motorkapke opengezet
"em is toch nie kapot? "
"nee nee, alleen een beetje laten afkoelen, op tijd eens rusten hé ", zei ik
"ja, das gelijk ne ouwe mens hé, dat moete ook af en toe is laten rusten", zei em
zo is dat...
"ja, ik peisde al dak ne motocyclette hoerde stoppen"
Ja, stiekem kun je niet aankomen met spook Die hoor je van kilometers ver al afkomen
Hello, vraagske is hier iemand van de buurt van passendale ?
ben daar eens gaan kijken naar een rally en toen dat ik tegen een loods ging pissen merkte ik dat deze vol oude opels stond...
Comment