Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
I love you guys for watching this and arguing over it. This never gets old to watch happen. this is a prototype for the new VW and when they are done testing...
This is my last major project before graduating school.I chose to do this because it allowed me to meet the criteria of the project (track a moving camera, a...
De kans is klein dat het een consul is uiteraard. Bij een Duits iets meer, maar toch.
Stond er geen motorbadge op? (V-motor)
Ik denk niet dat er ander verschil was dan de motor.... Wie weet meer? Frankie of bobo ongetwijfeld...
ik begin nu te twijfelen ... de Consul had vermoedelijk zwart tussen de achterlichten. En het stond er expliciet op, toen was het nog geen mode om weg te steken wat je in huis had
ik begin nu te twijfelen ... de Consul had vermoedelijk zwart tussen de achterlichten. En het stond er expliciet op, toen was het nog geen mode om weg te steken wat je in huis had
Comment