Oorspronkelijk geplaatst door super 7
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
zonde van die rode opel
die anderen kan je niks meer van maken"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreakover autowrakken gesproken. Ik was zaterdag in de carrefour een Autogids aant doorbladeren toen mijn oog viel op een artikel over recyclage van wrakken. Wat ik daar las stond mij nie fel aan: ... Er zijn nog steeds teveel autowrakken die in de vrije natuur gedumpt worden en wat slecht is voor ons milieu( dikke zever trouwens). Om dit in de nabije toekeomst te voorkomen is het 'ministerie van vannalles en nog wa' bezig om de inschrijvingen van de auto's te veranderen zodatz e de wagen op de voet kunnen volgen en dat wanneer hij wordt uitgeschreven het niet enkel voldoet om de plaat in te leveren maar moet er ook een attest bij zijn dat de auto bij de dealer of bij een erkend recyclagebedrijf is achtergelaten.
Op die manier gaan er veel ferm auto's( en oldtimers) de pers ingaan Potverdekke. Waarschijnlijk die groenen weer hé
ZE KUNNEN DE POT OP!!!
Pff wrm lees je nu de autogids....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JentePff wrm lees je nu de autogids....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vertigoallemaal in Hasselt
Comment
Comment