Oorspronkelijk geplaatst door Arievectra
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenGe zou zeggen 'ik ga daar nog rap een paar prullen afhalen voor een appel en een ei', maar 't is precies of de eigenaar nog liever alles laat platduwen ipv -zonder er zelf moeite voor te moeten doen- de liefhebbers nog wat spullen eraf te laten halen en ervoor te laten betalen. 't Doet echt 'pijn' als je daar al die bakken op elkaar geperst ziet worden, 't zijn vaak zelfs specialere/sportievere modellen dan de standaards van die tijd...
Nuja, de commentaren op kapaza zeggen genoeg zeker...The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Dat is inderdaad een Panhard, die man heeft er wel meerdere staan maar ik heb er (nog) geen foto's van. Als ik er terug ga zal ik er een paar nemen. Hij had nog wel enkele wrakjes staan, Sierra, Citroen DS en nog zo'n Granada Coupé. Die coupé's hebben we intussen gekocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenWaar staat die ?
Niet ver na Booischot (komende van Heist)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door consul Bekijk BerichtenDat is inderdaad een Panhard, die man heeft er wel meerdere staan maar ik heb er (nog) geen foto's van. Als ik er terug ga zal ik er een paar nemen. Hij had nog wel enkele wrakjes staan, Sierra, Citroen DS en nog zo'n Granada Coupé. Die coupé's hebben we intussen gekocht
Comment
Comment