Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het valt niet direct op, maar van het busje hebben ze het dak verwijderd
Een cabrio busje, moet kunnen
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Achteraan stond er 1900 op. Maar die motorkap, daar leid je dat vanaf? Vind het wel stoer met die bult.
Schakelpook was een doodshoofd, bestuurderszetel stond volledig fout en de wagen stond ook wel echt verkeerd geparkeerd Zou er ni van schrikken moest die persoon zo zat als iets zijn toegekomen. Stond gewoon knal voor een oprit en niet echt recht. Nuja, ze hebben daar wel wat de gewoonte van voor een oprit/garagepoort te staan
goh, ik heb me altijd gemist in die diesels. Ik dacht altijd dat het 2300's waren (en later werden ze dat ook ), maar mijn vader zei altijd 2100 en soms zag ik 1900... ik weet het zelf niet meer ...
Achteraan stond er 1900 op. Maar die motorkap, daar leid je dat vanaf? Vind het wel stoer met die bult.
Schakelpook was een doodshoofd, bestuurderszetel stond volledig fout en de wagen stond ook wel echt verkeerd geparkeerd Zou er ni van schrikken moest die persoon zo zat als iets zijn toegekomen. Stond gewoon knal voor een oprit en niet echt recht. Nuja, ze hebben daar wel wat de gewoonte van voor een oprit/garagepoort te staan
Comment