Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arievectra Bekijk BerichtenPrachtige foto Spark.
Hij staat hier in de straat. Het is nu al meer dan een jaar dat ik er een foto wou van nemen, maar nu is het er toch eindelijk van gekomen.
Comment
-
Deze week een nieuw stukje landgoed aan het uitkammen geweest, op zoek naar wrakken, met succes!
Vandaag ben ik de foto's gaan maken.
Deze Jaguar had ik een jaar of drie geleden al eens gevonden. Doch nooit wedergekeerd voor foto's. Tot mijn grote opluchting is hij na al die jaren nog niet verdwenen
Comment
-
-
-
Comment
-
Even terug van weg geweest en hier ben ik weer met wat foto's van een wel heel zeldzaam beestje . De Lancia Monte Carlo Spider Serie 1. Paar jaar geleden ook al eens foto's van genomen maar tot mijn grote verbazing heeft niemand hem gered. Zo'n dikke 10 jaar terug stond hij er ook al op dat zelfde plekje, ik zweer het je zonder niet één krasje! Zonde want nu is hij door en door rot...
Even wat opgezocht: Van de Lancia Monte Carlo series 1 zijn er in totaal 3835 exemplaren geproduceerd waaronder 1423 spiders linksgestuurd, dit is er eentje van! Overigens zijn er bitter weinig gemaakt met een rood lederen interieur!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenPost ook nog eens de foto's van drie jaar terug?
Ik herinner mij die nog
Comment
Comment