Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Waar mag dat bos met die wrakken ergens zijn, waarover ze het hadden in "de zwarte doos" op vtm??
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Waar mag dat bos met die wrakken ergens zijn, waarover ze het hadden in "de zwarte doos" op vtm??
Kheb me daar al zot achter gezocht,er zijn een paar fotografen op het Net die daar een reeks over gemaakt hebben,maar niemand wil er een lokatie doorgeven,...
Met een dorpsnaam heb ik al genoeg,zenne
Feitelijk jammer dat de media dit getoond heeft,de kans is groot dat het moet verdwijnen nu,of dat het geplundert wordt
Kheb me daar al zot achter gezocht,er zijn een paar fotografen op het Net die daar een reeks over gemaakt hebben,maar niemand wil er een lokatie doorgeven,...
Met een dorpsnaam heb ik al genoeg,zenne
Feitelijk jammer dat de media dit getoond heeft,de kans is groot dat het moet verdwijnen nu,of dat het geplundert wordt
Ik weet al waar het zich bevind, na die stomme reportage staat dat gehucht al open en bloot op het Net
We zullen ons moeten haasten,denk ik...
Nog iets niet onbelangrijk voor diegenen die meteen willen vertrekken : er is WEL een eigenaar !! (dus fototoestel mee, maar geen sleutels en koevoets )
Heb het gemist
Is er soms een link voor het te bekijken op het net ?
Via iwatch denk ik?
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment