Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• kunt ge mij ne keer die lichtschakelaar forceren als die er nog zou opzitten?

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• iets betere foto,is wel degelijk een MG B - GT

Comment

• Vandaag in de dordogne mijn eerste autokerkhof gevonden.

(foto's volgen asap)

Comment

• Ik ga het houden op enkele foto's. (zal de overige miss posten als ik trg thuis ben)

Comment

• Nie te doen,die Fransen zullen het nooit leren om iets in ere te houden...
            De rode auto op de 2de foto,is dat een Singer,of een Simca Cinq?

Comment

• Nog een paar Golfkes van de Ardennen...

Comment

• Wat ben ik blij dat ik nog een mooi exemplaar heb !
                Benzine
                '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                Diesel
                '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• ik heb ook nog een aantal fotos,
                  maar kan me kabel niet vinde van de canon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
                    Nie te doen,die Fransen zullen het nooit leren om iets in ere te houden...
                    Ik zou het niet weten, die auto had nergens logo's.

De eigenaar van die junkyard vertelde mij nog dat hij een privé collectie heeft met zeldzame en unieke voertuigen, maar die wou hij niet tonen aan mij.

Comment

• deze manta B1 weet ikzelf al minstens 20 (!!) jaar staan

Comment

• die manta hebben ze in die 20 jaar zwaar toegetakeld

Comment

• vanuit een ander hoekpunt

Comment

• ik doop u in de naam van den vader, de zoon en de heilige manta...AMEN

Comment

• Aha,de Manta van Sluis !! Een paar jaar geleden hebk em hier ook al op gezet, die blijft gewoon meegaan

Comment

• ik begin wel met het minst rotte
                                ik weet niet hoe je moet verkleinen :S srry als het te lang duurt

nog niet rot maar staat er al wel een tijdje

daar tegenover staat dit al een half jaar

toen ik verder fietste dit

ik fiets een stukje om zie ik op dit terrein een paar vrachtautos

het zelfde terrein als van de 3 autos hierboven

ik wilde naar huis fietsen kwam ik dit tegen in mijn ooghoek

ik wilde daarvan nog een foto maken helemaal verrot en het raam staat open

ik keer me fiets om en ik zie nog een auto staan

srry als het te lang heeft geduurt om te laden maar het is het wachten waard

Comment

Nie te doen,die Fransen zullen het nooit leren om iets in ere te houden...
                                  allemaal goed en wel, ik heb het nogal voor de francaises, maar
                                  wat daar allemaal als daily kar nog rondrijdt, oldtimer zijnde en bij ons al lang allemaal door de schredder is gehaald wegens : goesting voor iets nieuws en niemand wil dat nog

toch ook respect voor hen

Comment

Aha,de Manta van Sluis !! Een paar jaar geleden hebk em hier ook al op gezet, die blijft gewoon meegaan
                                    inderdaad , staat op de linkse kant van de weg als je van zeebrugge naar st-anna ter muiden rijd (beter gekend als "sluis"

die manta is ondertussen de mascotte geworden van de manta freaks van opelforum.nl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                                      Gelieve geen adressen te posten ter behoud van de reeds nog bestaande autokerkhoven. Met dank.
                                      Sorry hoor, maar voor miijn part mogen die kerkhoven best verwerkt worden hoor, weet je wat voor een natuurvervuiling dat soort zaken met zich meebrengen???
                                      Men vraagt zich af hoe het komt dat meer en meer mensen kanker krijgen tegenwoordig......

Comment

• Staan deze in Nederland?
                                        Die laatste is blijkbaar van Wetteren geweest
                                        2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                        2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                        2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Edit : Dubbelpost
                                          2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                          2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                          2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Working...
                                          X