Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hier in de buurt staan 9 auto's weg te rotten. Ze staan allemaal rond een verlaten boerderij. Deze plek is vlakbij mijn huis en twee maand geleden stond daar nog niets. Waarschijnlijk zullen er nog bijkomen . Ik ben natuurlijk over het hekje gekropen om foto's te maken .
en waar zijn die fotos, we wachten
"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Zeg Tim, op een kleine km van het ziekenhuis in Zottegem staat een oude auto vol met blikjes (van frisdrank, bier en zo). Komisch zicht hoor. Nog niet gezien? Ik heb er wel geen foto van.
Zeg Tim, op een kleine km van het ziekenhuis in Zottegem staat een oude auto vol met blikjes (van frisdrank, bier en zo). Komisch zicht hoor. Nog niet gezien? Ik heb er wel geen foto van.
Zeker al gezien , kzal er morgen eens langs gaan om een foto te nemen. Inderdaad leuk om te zien. In diezelfde straat staan er ook twee trabantjes weg te rotten, heb je deze al gezien?
Die heb ik al eens getrokken en heb ze hier dan ook gepost, lang geleden wel. En ik vind die foto's niet meer terug . Morgen zorg ik voor nieuwe foto's .
Zeker al gezien , kzal er morgen eens langs gaan om een foto te nemen. Inderdaad leuk om te zien. In diezelfde straat staan er ook twee trabantjes weg te rotten, heb je deze al gezien?
Ik moet ook nog eens een foto maken van die blikjesbak. Tegenwoordig staan er wel veel auto's rond. Daardoor valt hij niet zo op. De eerste keer dat ik hem opmerkte, stond hij zowat alleen. Grappig! Dat ding ligt vol tot boven de gordellijn. Overal.
Comment