Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• das meer 1 voor in het crash-topic
    R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
    Mitsubishi Lancer Evo6 RS
    Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Bedankt voor het delen van de schitterende foto's Opelfreak en ook Tigraboy voor het uploaden ervan. Daar zou ik ook wel eens willen tussen lopen .
      Ik heb vandaag ook een wrak gezien op een oprit, er schiet wel niet veel meer van over. Iemand die een gokje durft wagen?

Comment

• Een VW Golf I natuurlijk

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske
          Een VW Golf I natuurlijk
          Ahja, nu zie ik het ook. Raar dat ik het niet eerder had gezien .

Comment

• Jaren 30 - look... niet mijn kopje koffie

Comment

• Welke auto zou er onder dit zeil zitten? Iemand een gedacht?

The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
              BMW F10 520da 2012
              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER
                Welke auto zou er onder dit zeil zitten? Iemand een gedacht?
                Hmmm .... het enige wat specifiek is lijkt me de uitlaat die noch op een hoek, noch in het midden staat. En dubbel is. BMW heeft dat een tijdje gedaan bij de oude 5-serie maar daar heeft hij de juiste contouren niet voor precies.

Lijkt me geen al te oude kar te zijn. Ik dacht eerst een Omega 3000 (had dat ook) maar de onderbumper klopt niet.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske
                  Hmmm .... het enige wat specifiek is lijkt me de uitlaat die noch op een hoek, noch in het midden staat. En dubbel is. BMW heeft dat een tijdje gedaan bij de oude 5-serie maar daar heeft hij de juiste contouren niet voor precies.

Lijkt me geen al te oude kar te zijn. Ik dacht eerst een Omega 3000 (had dat ook) maar de onderbumper klopt niet.
                  Een BMW is het niet denk ik. Een Omega zou wel kunnen hoor. De uitlaat heeft precies iets weg van Irmscher ofzo?? Maar hoe is de kofferlijn te verklaren?? Een spoiler??

BMW E24 635csi 1985
                  BMW F10 520da 2012
                  MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• 't is wel een bescheiden spoiler, niet enen van een Lotus Omega of 3000. En ook; de zijkant rechtsachter klopt niet 100% voor een Omega: da's een bocht bovenaan en dan horizontaal naar beneden. Hier is het ietske schuiner.
                    't is nie gemakkelijk.

*edit* typfoutje

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Mss eerste model Vectra??
                      R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                      Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                      Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Ik denk een Opel senator 3.0 24V. Die hadden destijds zo een dubbele vierkante uitlaat en ook een klein spoilertje op de kofferklep...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Die Senator komt idd wel héél erg dicht in de buurt. Zouden er nog andere opties zijn?
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ja, er is nog een mogelijkheid: De Opel Vectra 2000 destijds (1990) had ook die vierkante dubbele uitlaat en een spoilertje op de kofferklep.

Toch blijf ik bij mijn eerste gedacht...
                            Last edited by BMWMB; 12/11/2005, 15:31.
                            OO 00 OO

Comment

• Volgens mij is het die Vectra: koffer loopt naar de flanken toe meer af, Senator is hoekiger ... En het zeil loopt mooi gelijk af net zoals die vectra
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Waar ik eigenlijk naar kijk zijn die rondingen in de bumper die zichtbaar zijn boven de trekhaak/uitlaat. Die zie ik bij geen van biede modellen eigenlijk...
                                OO 00 OO

Comment

• Inderdaad. Senator lijkt er dan nog het meeste op.

Waar ik ook op let is de uitlaat die veel te dicht bij de trekhaak (dus het midden) staat, en dat is bij de Vectra zéker niet het geval.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Ook steekt de uitlaat bij de Senator verder voorbij de bumper achteraan dan bij de Vectra...
                                    OO 00 OO

Comment

• Ik denk toch ook eerder een Senator! Is duidelijk een maatje te groot voor een Vectra te zijn Ik zou zeggen: trek uw stoute schoenen aan, ga er terug naar toe, en kijk

En om volledig te zijn: die andere auto is een Volvo 66 hé gasten

Comment

• Kheb de velgen maar in de gauwte gezien maar het was precies een vrij oude 5 spaak als mijn geheugen me niet in de steek laat.

Ik heb het zeil nog willen opheffen maar mijn oma riep al, wat zit je daar nu foto's te maken . Dat zeil leek er ook vrij vast rond te zitten en de auto staat net voor de voordeur van die mensen

Ik denk dat een senator wel is kan koppen! Straks ga ik er mss effe naartoe dan zal ik is kijken of ik de moed bij elkaar kan rapen of niet

BMW E24 635csi 1985
                                        BMW F10 520da 2012
                                        MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER
                                          Kheb de velgen maar in de gauwte gezien maar het was precies een vrij oude 5 spaak als mijn geheugen me niet in de steek laat.

Ik heb het zeil nog willen opheffen maar mijn oma riep al, wat zit je daar nu foto's te maken . Dat zeil leek er ook vrij vast rond te zitten en de auto staat net voor de voordeur van die mensen

Ik denk dat een senator wel is kan koppen! Straks ga ik er mss effe naartoe dan zal ik is kijken of ik de moed bij elkaar kan rapen of niet
                                          Bel gewoon aan en vraag dat, dan heb je geen miserie en wie weet doet die vent 't zeil er wel eens af voor u
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X