Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lotus Europa neem ik aan??
    R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
    Mitsubishi Lancer Evo6 RS
    Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni
      Lotus Europa neem ik aan??
      Idd, staat ook al op de vorige pagina Ik vind het een doodzonde om zo'n exclusieve bak weg te laten rotten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude
        Idd, staat ook al op de vorige pagina Ik vind het een doodzonde om zo'n exclusieve bak weg te laten rotten
        Zonde en knap tegelijk zoiets zie je hier bijna nooit Na de BMW CS die Opelfreak hier ooit heeft gepost het strafste wat ik dit jaar al zag in dit topic!

Comment

• Awsj! Een brok autogeschiedenis (eerste mid-engined seriewagen) voor de vogeltjes en de ratten...

Heb nog 'n bouwdoos van deze, nu krijg ik weer zin om die te bouwen eh!
          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
                  Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
                  Em is rot!

Hoe lang zou die daar al staan?
                  Gisteren was ik nog eens in de buurt van het R4'tje En toen dacht ik eraan dat ik een boek heb met allemaal luchtfoto's van de streek. Misschien kon ik zo een gedacht krijgen van hoe lang deze al in die wei stond? En ja hoor... op een foto gemaakt in 1994 staat hij duidelijk op

Bewijs...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
                    Gisteren was ik nog eens in de buurt van het R4'tje En toen dacht ik eraan dat ik een boek heb met allemaal luchtfoto's van de streek. Misschien kon ik zo een gedacht krijgen van hoe lang deze al in die wei stond? En ja hoor... op een foto gemaakt in 1994 staat hij duidelijk op

Bewijs...

hehe.. subliem

maareuh.. zijt ge nu aant zeveren? of ist serieus? is dat echt een foto van die locatie, en komt de plaats van dat stipje echt goed overeen met de plaats van die r4?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 53
                      hehe.. subliem

maareuh.. zijt ge nu aant zeveren? of ist serieus? is dat echt een foto van die locatie, en komt de plaats van dat stipje echt goed overeen met de plaats van die r4?
                      Ik ben helemaal niet aan het zeveren... waarom denk je dat ik het heb opgezocht?

Als je wil geef ik een wegbeschrijving en moet je zelf maar eens gaan kijken hé?

Comment

• Ik heb vandaag alweer een paar wrakken gezien .

Comment

• Echt zonde dat je zo'n knappe kever laat wegrotten .

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa
                                Ik heb vandaag alweer een paar wrakken gezien .
                                Ik ben jaloers

Comment

• Afgelopen zondag heb ik een oude schuur bezocht die vol stond met oude Volvo's. Wat er in de schuur te zien was, vindt u bij Oldtimers=>Exclusieve oldtimer gezien . Wat er op de oprit stond ziet u nu .

Allemaal auto's die later gerestaureerd worden of die gebruikt worden voor onderdelen.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                        X