Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Idd, staat ook al op de vorige pagina Ik vind het een doodzonde om zo'n exclusieve bak weg te laten rotten
Zonde en knap tegelijk zoiets zie je hier bijna nooit Na de BMW CS die Opelfreak hier ooit heeft gepost het strafste wat ik dit jaar al zag in dit topic!
Gisteren was ik nog eens in de buurt van het R4'tje En toen dacht ik eraan dat ik een boek heb met allemaal luchtfoto's van de streek. Misschien kon ik zo een gedacht krijgen van hoe lang deze al in die wei stond? En ja hoor... op een foto gemaakt in 1994 staat hij duidelijk op
Gisteren was ik nog eens in de buurt van het R4'tje En toen dacht ik eraan dat ik een boek heb met allemaal luchtfoto's van de streek. Misschien kon ik zo een gedacht krijgen van hoe lang deze al in die wei stond? En ja hoor... op een foto gemaakt in 1994 staat hij duidelijk op
Bewijs...
hehe.. subliem
maareuh.. zijt ge nu aant zeveren? of ist serieus? is dat echt een foto van die locatie, en komt de plaats van dat stipje echt goed overeen met de plaats van die r4?
maareuh.. zijt ge nu aant zeveren? of ist serieus? is dat echt een foto van die locatie, en komt de plaats van dat stipje echt goed overeen met de plaats van die r4?
Ik ben helemaal niet aan het zeveren... waarom denk je dat ik het heb opgezocht?
Afgelopen zondag heb ik een oude schuur bezocht die vol stond met oude Volvo's. Wat er in de schuur te zien was, vindt u bij Oldtimers=>Exclusieve oldtimer gezien . Wat er op de oprit stond ziet u nu .
Allemaal auto's die later gerestaureerd worden of die gebruikt worden voor onderdelen.
Comment